Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt kun ollaan tasa-arvoisia, miehen ei tarvitse suojella tai puolustaa naistaan

Vierailija
03.04.2026 |

Ei naiset halua sitä ja pystyvät siihen hyvin itsekin. Mies voi olla suhteen prinsessa. 

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassu ajatus, että ap olisi parisuhteessa.

Äitiä pitää suojella, tietenkin.

Vierailija
22/37 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keneltä meidän naisten tulisi suojautua, toisilta nasilta? Eipä ole vielä tullut tarveta suojautua keneltäkään, mutta minulla ei ole miestä niin ehkä se auttaa.

jestas mikä ääliö sinäkin olet :D

No, mitä muita todellisia uhkia naiselle tässä yhteiskunnassa on kuin miehet, vaarallisempana oma mies? Kerro toki faktaan pohjautuen, ei tunteella kuten äsken.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suojella ja puolustaa miltä? EI kukaan mies ole eläessäni suojellut minua saati ketään naista jota tunnen. Ette te miehet ketään osaa suojella saati halua, ette ikinä edes ole halunneetkaan. Ihme fantasioita taas. Incel podcast kamaa :D Kekistään miehelle jokin arvo mitä ei ole olemassakaan. Hahah. Jos joku hyökkäisi sun kimppuun niin itkisit kuin lapsi kun saisit turpaasi tai juoksisit pois. Et sä ketään suojelemaan kykene.

Vierailija
24/37 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin psykoottisen potilaan kanssa rauhallisesti tekemässä aamutoimia. Sisälle huoneeseen käveli miesoletettu työntekijä. Silmänräpäyksessä potilas potkaisi häntä mahaan, miesoletettu lensi tyyliin seinään. Ap:n mielestä minun olisi pitänyt jättää tilanne ilmeisesti siihen? Poistua paikalta ja tuumata, ettei kukaan enää puolusta ketään? 

Vierailija
25/37 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalit ihmiset yleensä puolustavat kumppaneitaan ja perheenjäseniään sukupuoleen katsomatta. Jos mies puolustaa naista vain pakonsanelema tämä ei ole kunnon mies.

Vierailija
26/37 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teoreettinen kysymys ap:n tapauksessa.

Jos ei ole ketään, jota haluaisi suojella, niin sitten juokset rauhassa piiloon hädän tullen.

Vierailija
27/37 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasa-arvo tarkoittaa sitä, että ketään ei pidä sortaa. Miksi tämä on niin vaikea ymmärtää?

Vierailija
28/37 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ON prinsessoja. Ei mitään uutta. 

on niin ihanan voimaannuttavaa olla se palvelija eikä prinsessa, olisi kamalaa olla palveltava ja suojeltava prinsessa.

Vierailija
29/37 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tasa-arvo tarkoittaa sitä, että ketään ei pidä sortaa. Miksi tämä on niin vaikea ymmärtää?

miksi feministit sitten sortaa kaikki kenestä ei pidä?

Vierailija
30/37 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvässä parisuhteessa puolisot tietysti puolustavat toisiaan. Mutta jotkut ajattelevat, että tasa-arvo onkin sitä ettei tarvikkaan tehdä mitään. 

Vierailija
31/37 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies jolla ei ole muita meriittejä elämään kuin oma sukupuoli, ajattelee yleensä näin.

Vierailija
32/37 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies jolla ei ole muita meriittejä elämään kuin oma sukupuoli, ajattelee yleensä näin.

Kirjoitin hieman huonosti, tarkoitin että tällaiset miehet eivät ymmärrä tasa-arvon käsitettä.

Vierailija
33/37 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän parisuhteessa me molemmat puolustamme toisiamme. 

Vierailija
34/37 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keneltä meidän naisten tulisi suojautua, toisilta nasilta? Eipä ole vielä tullut tarveta suojautua keneltäkään, mutta minulla ei ole miestä niin ehkä se auttaa.

jestas mikä ääliö sinäkin olet :D

No, mitä muita todellisia uhkia naiselle tässä yhteiskunnassa on kuin miehet, vaarallisempana oma mies? Kerro toki faktaan pohjautuen, ei tunteella kuten äsken.

esimerkiksi nuo r*iskailevat ulkkarit tuolla ulkona. huomaa ettei sulla paljoa raksuta. nainen on fyysisesti heikompi eikä välttämättä pysty puolustautumaan samanlailla kuin mies. olen muuten nainen vaikka varmaan siellä taas muuta kuvittelet, joka on muuten naisvihaa ;)

Vierailija
35/37 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hassu ajatus, että ap olisi parisuhteessa.

Äitiä pitää suojella, tietenkin.

miltä äitiäsi pitää suojella? eikö hän olekaan itsenäinen voimaantunut nainen joka ei miestä tarvitse?

Vierailija
36/37 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä juttuja on ihan turha kirjoittaa,olen yli 40v nainen nyt ja suurimman osan aikuisuudesta olen ollut tosi hoikka/pienikokoinem n 47kg.

Voi. Suoraan sanoa että minun puolustamiset jäänyt vähiin ja olen tottumut itse puolustaan itseä. Esimerkiksi baarissa kosksan portsarit eivät oke ayäuttaneet. Joskus kun seurustellut niin whkå joku piikaystävä tai harvoin naiskaveri mutta enimmäkseen itse olen itseäni puilustanut. Onneksi ollut myös hyväkuntoinen ja harrastanut liikuntaa ja ammatit sellaiset että tulee ihnusten kanssa ihan hyvin toimeen.

Silti onaika hurjaa ollut. Ihmettelen ettei edws portsarit tai poiliisit puutu.

Tämmöstå tämä suonessa on.

Hyväkin puolia tässä on,on tottunut puolustaa itseä.

Vierailija
37/37 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies puolustaa naista toisen miehen pahuudelta. Miehet 🙄