Miksen ikäänny?
Olen 37-vuotias mies, mutta näytän edelleen noin 20-vuotiaalta. Muilla vastaavia kokemuksia?
Kommentit (24)
Ota itsestäsi kuva ja laita siihen viereen kuva 20v itsestäsi niin tuskin samalta näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Käynti optikolla riittää.
Eli ehdotat kaikille niille lukuisille minua 20-vuotiaaksi luuleville käyntiä optikolla? -ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli ehdotat kaikille niille lukuisille minua 20-vuotiaaksi luuleville käyntiä optikolla? -ap
Joo, optikko oli väärä vinkki. Psykiatrille sinulla on asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Ota itsestäsi kuva ja laita siihen viereen kuva 20v itsestäsi niin tuskin samalta näyttää.
En ole niin väittänytkään. Aloitusviesti perustuu siis muiden kommentteihin, ei omaan mielipiteeseeni. Näytin 20-vuotiaana toki nuoremmalta, varmaan noin 16-vuotiaalta. -ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, optikko oli väärä vinkki. Psykiatrille sinulla on asiaa.
Ollaanpas sitä nyt katkeria että että... -ap
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla joku testosteronivaje?
Ei. Varmasti päinvastoin. Millä logiikalla vanhalta näyttäminen on merkki korkeasta testosteronista? Nimenomaan miesten testot tapaavat laskea iän myötä. -ap
Olet kuin Dorian Gray. Kuvasi vanhenevat peilaten turmeltunutta sieluasi.
Heh, sama: peili - no mikässe sieltä katsoo takaisin - no, Dorian Gray'hän se ! :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Varmasti päinvastoin. Millä logiikalla vanhalta näyttäminen on merkki korkeasta testosteronista? Nimenomaan miesten testot tapaavat laskea iän myötä. -ap
Jos sulla on sellainen babyface ja olematon kasvankasvu, hento olemus.
vain kuollut on lakannut vanhenemasta
Vierailija kirjoitti:
Olet kuin Dorian Gray. Kuvasi vanhenevat peilaten turmeltunutta sieluasi.
Ööh? Suosittelen terapiaa, lääkitystä tms. sinulle. Et selvästikään voi hyvin. -ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sulla on sellainen babyface ja olematon kasvankasvu, hento olemus.
Aijaa. Missäs olet nähnyt kasvoni? :D Ihan komeat ja miehekkäät kasvot minulla on. -ap
Jospa olet epäkuollut, vampyyri? Maistuvatko verilätyt? Peilistä et ainakaan taida näkyä?
Puppa tilasi Temusta
aprillapila-peilin? Antaa
HubbaBuban keulia.
Ei se niin justiinsa. x
37v ei ole vielä mikään vanha, eikä ikääntymisen merkkejä kuulu juuri vielä ollakkaan!
T. 55v
Et ole enää 2Ov joten olet ikääntynyt 17v..