Kysy asiallisia kysymyksiä nudisti parilta
Moi,
Olemme nudisti pari, kysy asiallisia kysymyksiä aiheesta. Jos nudismi ei sinua sytytä niiin älä kysy,kommentoi yms.
Kommentit (41)
Käyttekö alasti ostoksilla ja muillakin asioilla esim. parturissa ? Ja miten ihmiset suhtautuu siihen ?
Onko tällainen kysy/vastaa osa sitä nudismia, henkisessä mielessä siis?
Ja kumpi osapuoli teistä on vastaamassa vai molemmat?
Miksi et kirjoita nudistiparia yhteen vaikka se on yhdyssana?
Tarkoittaako otsikko että nudisti kysyy kysymyksiä joltakin parilta vai kuka tahansa voi kysyä nudistiparilta?
Minkä ikäisenä aloititte nudismin ja miten ensimmäinen kerta tapahtui?
Oliko tämä teidän yhteinen idea vai oliko toisella jo ennestään kokemusta? Jos oli, niin miten sai myytyä asian toiselle?
Pelkäätkö että rapu ottaa kiveksistä kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäisenä aloititte nudismin ja miten ensimmäinen kerta tapahtui?
Olimme molemmat 16v kun ensimmäistä kertaa olimme alasti ja tulimme ns yllätetyksi. Nakurannalla olimme ensimmäistä kertaa 19v.
Vierailija kirjoitti:
Oliko tämä teidän yhteinen idea vai oliko toisella jo ennestään kokemusta? Jos oli, niin miten sai myytyä asian toiselle?
Yhteinen idea. Olimme syrjäisellä rannalla ja siinä vaan tuntui luontevalta riisua alastomaksi. Kummallakaan ei ollut aikaisempaa kokemusta alastomuudesta julkisesti.
Mitä naturistialueita suosittelette pohjois-Euroopassa?
Mannnerheimin hevosten nimet oli?
Vierailija kirjoitti:
Emme ole olleet missään naturisti alueella,vain rannoilla.
Oletteko molemmat kokonaan karvattomia? Aika monet nudistit vaikuttavat olevan niin olen utelias. (Näyttää pääosin hyvältä myös)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emme ole olleet missään naturisti alueella,vain rannoilla.
Auringonpalvonta aiheuttaa ihosairauksia, mutta kivahan alastomien pilluja on katsella, kun oikein häpyhuulet ovat pigmentoituneet.
Olen kysynyt tätä aloittajalta aiemmissa ketjuissaan; mitä eroa on nudismilla ja naturismilla?
Vierailija kirjoitti:
Oletteko molemmat kokonaan karvattomia? Aika monet nudistit vaikuttavat olevan niin olen utelias. (Näyttää pääosin hyvältä myös)
Vaimo on kokonaan karvaton,miehellä vähän karvaa jäljellä.
Ei mulla kysymyksiä, itsekkin nakuilen kesällä veneillessä ja on rentouttavaa ja mukavaa