Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pettävä mies pilaa koko perheen elämän

Vierailija
03.04.2026 |

Pettävät miehet pilaavat itsekkyydellään koko perheen elämän ja aiheuttavat naisten välille kaunoja ja riitoja. Naisten elämällä ja tunteilla ei ole soveliasta leikkiä. On varmasti myös naisia jotka pettää, mutta ainakin oma kokemus lähipiiristä on se, että se on ollut aina mies joka on pettänyt tai pitänyt naista laastarina ym ym. Näissä tarinoissa osataan tehdä petetystä aina se tarinan konna jollakin ihmeellisellä tavalla. 

Kommentit (110)

Vierailija
81/110 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tullut siihen tulokseen, että jopa ne palstan kuuluisat huonoilla geeneillä syntyneet nörtit kilttimiehetkin pettää, vaikka heillä olisi vierellään kaunis hoikka itseään parempi tasoinen naisystävä. Silti on pakko (yrittää) päästä pettämään sitä ainoata naista kenet ovat elämäänsä saaneet. Ja sitten itketään kun jäädään yksin ja kukaan ei huoli ja naiset on pahoja ja miehiä pitäisi sääliä. Exäni oli tällainen. 

Käsittämätöntä. 

Menit yhteen ”huonoilla geeneillä syntyneen nörtin” kanssa? Kerro toki enemmän.

Vierailija
82/110 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Lasteni isä (joka sai seksiä säännöllisesti useamman kerran viikossa, jos itseään huvitti, ja jopa tälle naiselle viesteissä mainitsi seksin olevan hyvää) ihan kertoi, ettei hänellä ollut hetkeäkään mielessä, mitä pettäminen tarkoitti lapsille ja minulle. Ja että hän luuli voivansa saada kaiken. Lisäksi tosiaan tälle naiselle lasketteli järkyttäviä valheita minusta ja elämästämme. Ja kyllä, tunsin myös häpeää, että olin tuollaisen kanssa ollut naimisissa pari vuosikymmentä ja valinnut lasteni isäksi. Häpeän myös edelleen sitä, että hädissäni yritin kaikin keinoin korjata kaikkea mahdollista, mistä pettäjä minua syytteli. Näin selväpäisenä se tuntuu todella typerältä, ja ne syyttelyt äärimmäiseltä julmuudelta. Mutta kyllä siinä tosiaan lasten ja lasten äidin elämä räjähtää monella tavalla uusiksi, harva kykenee hoitamaan järkytyksessä ja valehtelun keskellä tilanteen kylmänrauhallisen rationaalisesti. Yhdessä pettäjät sitten naureskelivat petetyille puolisoille. Aikamoisilla panoksilla pelataan. Omasta puolesta olen tyytyväinen, että tuollainen ihminen poistui elämästäni, mutta lasten puolesta en kykene koskaan antamaan anteeksi, mitä heille teki. Lasten surua oli aivan todella järkyttävää katsoa, kun kaikki tuttu ja turvallinen yllättäen ei ollutkaan enää totta eikä olemassa. Eikä ollut totta iso osa omaa eläämäni, suru on myös siitä, että koin elämäni tärkeimmät hetket tuollainen käärme vierelläni (anteeksi käärmeet, mutta en nyt muuta sanaa keksi).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/110 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin kuulla kokemuksia muiltakin, että onko mies pettänyt tai onko varattu mies vongannut teitä suhteeseen kanssaan haukkuen tyttöystäväänsä/vaimoaan? Olen itse olet se ketä petetään ja myös se ketä varatut miehet on yrittäneet. Miehet ovat siitä myös petollisia ja valehtelevia, etteivät edes kerro, että ovat suhteessa. Ja vaikka suhde olisikin avoin niin eihän se sitä tarkoita, että jonkun ulkopuolisen voi siihen huijata valehtelemalla. Jos etsin sinkkuna yksiavioista suhdetta niin miksi ihmeessä nämä avoimia suhteita harrastavat yrittää saada sotkuunsa mukaan valehtelmalla olevansa vapaita kun sitäkin tapahtuu. Järkyttävintä mitä olen kuullut, että äiti opettaa tyttärelleen, että miehet käy vieraissa, että se pitää hyväksyä. Eräänlaista aivopesua tuokin. 

Vierailija
84/110 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tullut siihen tulokseen, että jopa ne palstan kuuluisat huonoilla geeneillä syntyneet nörtit kilttimiehetkin pettää, vaikka heillä olisi vierellään kaunis hoikka itseään parempi tasoinen naisystävä. Silti on pakko (yrittää) päästä pettämään sitä ainoata naista kenet ovat elämäänsä saaneet. Ja sitten itketään kun jäädään yksin ja kukaan ei huoli ja naiset on pahoja ja miehiä pitäisi sääliä. Exäni oli tällainen. 

Käsittämätöntä. 

No eikö tuossa tullut kaikki olennainen?

Vierailija
85/110 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep. Lasteni isä (joka sai seksiä säännöllisesti useamman kerran viikossa, jos itseään huvitti, ja jopa tälle naiselle viesteissä mainitsi seksin olevan hyvää) ihan kertoi, ettei hänellä ollut hetkeäkään mielessä, mitä pettäminen tarkoitti lapsille ja minulle. Ja että hän luuli voivansa saada kaiken. Lisäksi tosiaan tälle naiselle lasketteli järkyttäviä valheita minusta ja elämästämme. Ja kyllä, tunsin myös häpeää, että olin tuollaisen kanssa ollut naimisissa pari vuosikymmentä ja valinnut lasteni isäksi. Häpeän myös edelleen sitä, että hädissäni yritin kaikin keinoin korjata kaikkea mahdollista, mistä pettäjä minua syytteli. Näin selväpäisenä se tuntuu todella typerältä, ja ne syyttelyt äärimmäiseltä julmuudelta. Mutta kyllä siinä tosiaan lasten ja lasten äidin elämä räjähtää monella tavalla uusiksi, harva kykenee hoitamaan järkytyksessä ja valehtelun keskellä tilanteen kylmänrauhallisen rationaalisesti. Yhdessä pettäjät sitten naureskelivat petetyille puolisoille. Aikamoisilla panoksilla pelataan. Omasta puolesta olen tyytyväinen, että tuollainen ihminen poistui elämästäni, mutta lasten puolesta en kykene koskaan antamaan anteeksi, mitä heille teki. Lasten surua oli aivan todella järkyttävää katsoa, kun kaikki tuttu ja turvallinen yllättäen ei ollutkaan enää totta eikä olemassa. Eikä ollut totta iso osa omaa eläämäni, suru on myös siitä, että koin elämäni tärkeimmät hetket tuollainen käärme vierelläni (anteeksi käärmeet, mutta en nyt muuta sanaa keksi).

Olen joskus pohtinut, että oliko nörtti aviomiehelläni töissä joku toinen nainen, koska hän halusi yhtäkkiä avoimen suhteen. Kerran kun oltiin kaupassa joku nainen tuli juttelemaan hänelle ja meni aika lähelle häntä, ei tervehtinyt minua ollenkaan. Eli käyttäytyi todella epäkunnoittavasti ja röyhkeästi. Nörteistä ei uskoisi, sitä kuvittelee saavansa luotettavan puolison. Oikeastaan kaikki klassiset pettämisen merkit olivat ilmassa, sillä häntä ei enää makuukammari hommat kiinostaneet ja silloin kun kiinosti niin vain hänen oma hupi vähän aikaa. 

Vierailija
86/110 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset kärsivät eniten, kun isä on häntäheikkinä.

Vierailija
87/110 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

67% kaikista lapsista on ns. käenpoikasia.

Naiset pettävät kyllä ja porsivatkin vieraille miehille.

Vierailija
88/110 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käsittämätöntä. 

No eikö tuossa tullut kaikki olennainen?

Sikäli joo, että olipas fiksu nainen. 

Vierailija
89/110 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahimmillaan nämä häntäheikit aiheuttavat ylisukupolvista tuskaa ja käytösmallit periytyvät. Heidän tyttärensä eivät ikinä luota yhteenkään mieheen ja pojista tulee yhtä uskottomia kuin isänsä. Sarjapettäjät aidosti uskovat tekojensa oikeutukseen eivätkä pode huonoa omaatuntoa. 

Vierailija
90/110 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo kärsivät kun äippä kostaa vitutuksen lapsiin. Muutenhan lapset eivät tietäisi asiasta hölkäsen pölähtävää.

Vierailija
91/110 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oho, kuis tuo luku on noin paljon pienentynyt. Täällä on jo vuosia palstaulit väittäneet, että 125 %:ia lapsista on käenpoikasia.

Vierailija
92/110 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo kärsivät kun äippä kostaa vitutuksen lapsiin. Muutenhan lapset eivät tietäisi asiasta hölkäsen pölähtävää.

Naiset on just tollasii. Oma pyhä vitutus menee kaiken muun edelle.

Vierailija
93/110 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oho, kuis tuo luku on noin paljon pienentynyt. Täällä on jo vuosia palstaulit väittäneet, että 125 %:ia lapsista on käenpoikasia.

Vain vääristelevät spermaviemärit (kuten sinä) on väittänyt että se on yli 100%

Ymmärrän toki ettei teillä korkeakoulutetuilla naisilla ole edes prosenttimatikka hallussa.

Vierailija
94/110 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pettäminen pitäisi salata lapsilta ja suojella pettäjää. Pettäjä haluaa näyttää lasten silmissä hyvältä ihmiseltä vaikka ei sitä olekkaan. Ei se petetty ole se tarinan pahis. Eikä pettämisestä kertominen ole lapsiin kostamista. Toki ehkä ihan pienille ei kannata vielä kertoa, mutta totuus tulee aina jossain vaiheessa valoon. Joten ei kannata pettää. 

Vierailija
95/110 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos miehellä on otsaa ryhtyä pettämään, niin pitää olla myös munaa kantaa seuraukset.

Sehän nyt on härskiyden huippu, että petetyn naisen pitäisi vielä yrittää salata pettäjän teot. Kun aina ne jostain paljastuvat. Lapset eivät ole tyhmiä.

Vierailija
96/110 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulosti tutulta. Käärmeet ovat tosiaan kiehtovia ja jaloja eläimiä petolliseen ihmiseen verrattuna. Jos omaa moraalisen kompassin ei oikein ymmärrä ihmisiä jotka suunnitelmallisesti aiheuttaa harmia ja surua läheisilleen. Tasoteorioita on paljon ruodittu palstalla. Mielestäni alhaisimpaan tasoon voi luokitella ns. oman laumansa (perheensä) pettäjät.

Vierailija
97/110 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkimusten mukaan naiset pettävät miehiä useammin.

Vierailija
98/110 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On sääli, että naiset pihtaavat seksiä parisuhteessa, mutta sitten kuitenkin ovat raivoissaan, jos mies harrastaa seksiä jonkun muun kanssa. 

Seksi on aina kahden kauppa. Mitä se mies pihtaa?

Ei ole. Miesten suurin seksuaaliongelma suomslaisten väestötutkimusten mukaan on se, että he saavat parisuhteessa vähemmän seksiä kuin haluaisivat saada. Samaa ei voida sanoa naisista. 

Miesten suurin seksuaaliongelma on se, että he luulevat, että nainen "antaa" ja mies "saa" seksiä. Kun mies oppii antamaan suhteessa, seksin määrälle ei näy loppua.

Miten voi oppia "antamaan", kun sinä tai kukaan muukaan nainen ei osaa määritellä miten se tehdään, ja nainen pihtaa seksiä, joten harjoitellakaan ei voi? 

Jos olet mennyt parisuhteeseen, niin kyllä siinä on jostain vaiheessa ollut seksiä.

Kannattaisi miettiä tuota antamista vähän laajempana käsitteenä kuin pelkkänä yhdyntänä. Annatko läheisyyttä, kannatko kortesi yhteiseen kekoon? Vai lasketko tekemisesi ja vonkaat seksiä?

Ei ole kyse minusta. Keskustelemme ilmiöstä yleisellä tasolla. Luulisin, että edes muutamalla palstanaisella riittäisi älykkyys muuhunkin kuin henkilökohtaisen tason nälvimiseen. 

Vierailija
99/110 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pettävä mies saa lennot. Nainen pärjää hyvin myös ilman miestä. Miehestä saa toisinaan pelkän riesan itselleen. Pettävää miestä ei kyllä kukaan Katso, jolla on vähääkään itsetuntoa. 

Joopa joo. Kerro vielä lisää satuja. Seuraavaksi kai väität, ettei kukaan nainen katsele miestä, joka juo ja lyö, vaikka uutiset ovat täynnä näitä naisia ja heidän kohtaloitaan. 

Vierailija
100/110 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sinkkuäidit sattuu olemaan vain hetken suhteisiin tarkoitettuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yksi