Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pettävä mies pilaa koko perheen elämän

Vierailija
03.04.2026 |

Pettävät miehet pilaavat itsekkyydellään koko perheen elämän ja aiheuttavat naisten välille kaunoja ja riitoja. Naisten elämällä ja tunteilla ei ole soveliasta leikkiä. On varmasti myös naisia jotka pettää, mutta ainakin oma kokemus lähipiiristä on se, että se on ollut aina mies joka on pettänyt tai pitänyt naista laastarina ym ym. Näissä tarinoissa osataan tehdä petetystä aina se tarinan konna jollakin ihmeellisellä tavalla. 

Kommentit (110)

Vierailija
61/110 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, no onneksi olen pettävä nainen enkä mies. 

Vierailija
62/110 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huh, no onneksi olen pettävä nainen enkä mies. 

Huomiohu*ra sinä olet kuten ne miehetkin. Mutta eipä siinä, ei meistä kukaan ole täydellinen. Minäkin tässä parhaillaan vauvapalstalla kirjoittamassa, ei täydellinen ihminen täällä kävisi :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/110 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

pettääkö toimisto HR työssä olevat miehet niitä toimistonaisia ollenkaan? vai onko niin että naiset on pahempia?

Vierailija
64/110 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettävä mies saa lennot. Nainen pärjää hyvin myös ilman miestä. Miehestä saa toisinaan pelkän riesan itselleen. Pettävää miestä ei kyllä kukaan Katso, jolla on vähääkään itsetuntoa. 

Vierailija
65/110 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pettävät miehet voisivat todellakin miettiä sitä, että mitä heidän tekonsa aiheuttavat. Etenkin se, että sitten myös naisten välit tulehtuvat ja monesti niissä miehet osaavat esittää viatonta vaikka ovat vedättäneet molempia naisia ja kummallekin on valehdeltu. 

Pettävät miehet eivät kyllä yleensä mieti hetkeäkään tekojensa vaikutuksia muihin ihmisiin. Heille tärkeintä on minä itse minun munani. 
Melko naiivia ajatella, että pettäjä kykenisi aidosti ottamaan muiden tunteet huomioon. Omat lapsetkin jätetään vaille empatiaa kun uusi nainen vie. Ja kyllä, entisestä puolisosta saatetaan satuilla mitä sairaampia juttuja uudelle naiselle ( sekä entisille yhteisille ystäville).

Tällaisia helmiä on ihan oikeasti olemassa, sen ymmärtää moni  vasta kun tällaiseen itse törmää. Exän osa on usein melko karu, kun ”ystävyyssuhteitakin” kariutuu, sillä ei kaikki pysty ymmärtämään, että tällaisia ihmisiä on ihan oikeasti olemassa. Kaikki ei ole aina sitä mitä ulospäin näyttää. Pettäjä on valehtelija, kuten täällä joku jo sanoikin.

Vierailija
66/110 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettämiseen löytyy yleensä syy akasta.

Vierailija
67/110 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pettävät miehet voisivat todellakin miettiä sitä, että mitä heidän tekonsa aiheuttavat. Etenkin se, että sitten myös naisten välit tulehtuvat ja monesti niissä miehet osaavat esittää viatonta vaikka ovat vedättäneet molempia naisia ja kummallekin on valehdeltu. 

Pettävät miehet eivät kyllä yleensä mieti hetkeäkään tekojensa vaikutuksia muihin ihmisiin. Heille tärkeintä on minä itse minun munani. 
Melko naiivia ajatella, että pettäjä kykenisi aidosti ottamaan muiden tunteet huomioon. Omat lapsetkin jätetään vaille empatiaa kun uusi nainen vie. Ja kyllä, entisestä puolisosta saatetaan satuilla mitä sairaampia juttuja uudelle naiselle ( sekä entisille yhteisille ystäville).

Tällaisia helmiä on ihan oikeasti olemassa, sen ymmärtää moni  vasta kun tällaiseen itse törmää. Exän osa on usein melko karu, kun ”ystävyyssuhteitakin” kariutuu, sillä ei kaikki pysty ymmärtämään, että tällaisia ihmisiä on ihan oikeasti olemassa. Kaikki ei ole aina sitä mitä ulospäin näyttää. Pettäjä on valehtelija, kuten täällä joku jo sanoikin.

Minä taas en aidosti ymmärrä ollenkaan, miksi märehditte jotain naisten tulehtuneita välejä?

Mitä v t u n väliä jollain aikuisten naisten väleillä jotka tulehtuu jonkun suhmukullin vuoksi? :D Olette säälittävällä tasolla ihmisinä.

Vierailija
68/110 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tullut siihen tulokseen, että jopa ne palstan kuuluisat huonoilla geeneillä syntyneet nörtit kilttimiehetkin pettää, vaikka heillä olisi vierellään kaunis hoikka itseään parempi tasoinen naisystävä. Silti on pakko (yrittää) päästä pettämään sitä ainoata naista kenet ovat elämäänsä saaneet. Ja sitten itketään kun jäädään yksin ja kukaan ei huoli ja naiset on pahoja ja miehiä pitäisi sääliä. Exäni oli tällainen. 

Käsittämätöntä. 

Vierailija
69/110 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

pettääkö toimisto HR työssä olevat miehet niitä toimistonaisia ollenkaan? vai onko niin että naiset on pahempia?

miesten pitää päästä kokeilemaan päällikköä seminaari-risteilyllä

Vierailija
70/110 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pettävät miehet häpäisevät oman peheensä lopullisesti...vaimon, lapset ja monrsti 

koko suvun.

Onko teossa mitään ylevää ja miksi asia on monesti miehelle yhdentekevä...???

Ei todellakaan kannata tuntea itseään häväistyksi pettäjän takia!  Sormi osoittaa pettäjään, vaikeneviin pettämisestä tietäviin sekä hoitoihin. Halveksuttavia yksilöitä. 

No onhan se aika noloa olla sellaisen kanssa parisuhteessa. Tai vaikka sellaisen vanhempi.

Se ei ole noloa, enemmistön mielestä tuntemansa pettäjä on nolo, sanoisinko tyhmä.

Kyllä minua hävetti olla pettäjän kanssa, kun tiesin, että lukuisat ihmiset tiesivät minun parisuhteestani asioita, jotka eivät heille kuulu. Ja että olin niin tyhmän ja piittaamattoman ihmisen kanssa mennyt yhteen ja hankkinut lapsia. Satsannut tuollaiseen ali-ihmiseen.

Siitä huolimatta, että häpeä oli täysin tietysti hänen. Kyllä se p*ska tarttuu ja seura tekee kaltaisekseen. Onneksi näistä pääsee.

Vierailija
71/110 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tullut siihen tulokseen, että jopa ne palstan kuuluisat huonoilla geeneillä syntyneet nörtit kilttimiehetkin pettää, vaikka heillä olisi vierellään kaunis hoikka itseään parempi tasoinen naisystävä. Silti on pakko (yrittää) päästä pettämään sitä ainoata naista kenet ovat elämäänsä saaneet. Ja sitten itketään kun jäädään yksin ja kukaan ei huoli ja naiset on pahoja ja miehiä pitäisi sääliä. Exäni oli tällainen. 

Käsittämätöntä. 

Nehän ne vasta pettävätkin. Ei tasapainoisen ja hyväitsetuntoisen ihmisen tarvitse pettää.

Vierailija
72/110 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun näen ihmisiä, joiden tiedän pettäneen, en ajattele, että niiden puolisot on noloja tmv. Ajattelen, että miten tuo ihan normaalilta näyttävä ihminen voi kuitenkin sisimmästään olla noin kiero. En näe heitä enää luottamuksen arvoisena missään asiassa. 

No eiväthän he olekaan.

Vierailija
73/110 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On sääli, että naiset pihtaavat seksiä parisuhteessa, mutta sitten kuitenkin ovat raivoissaan, jos mies harrastaa seksiä jonkun muun kanssa. 

Seksi on aina kahden kauppa. Mitä se mies pihtaa?

Ei ole. Miesten suurin seksuaaliongelma suomslaisten väestötutkimusten mukaan on se, että he saavat parisuhteessa vähemmän seksiä kuin haluaisivat saada. Samaa ei voida sanoa naisista. 

Miesten suurin seksuaaliongelma on se, että he luulevat, että nainen "antaa" ja mies "saa" seksiä. Kun mies oppii antamaan suhteessa, seksin määrälle ei näy loppua.

Keksi enemmän satuja. En ole koskaan ajatellut tuolla tavalla ja olen mies 

Vierailija
74/110 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pettävä mies saa lennot. Nainen pärjää hyvin myös ilman miestä. Miehestä saa toisinaan pelkän riesan itselleen. Pettävää miestä ei kyllä kukaan Katso, jolla on vähääkään itsetuntoa. 

Samahan se on toisinpäinkin.

Vierailija
75/110 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On sääli, että naiset pihtaavat seksiä parisuhteessa, mutta sitten kuitenkin ovat raivoissaan, jos mies harrastaa seksiä jonkun muun kanssa. 

Ei ole. Miesten suurin seksuaaliongelma suomslaisten väestötutkimusten mukaan on se, että he saavat parisuhteessa vähemmän seksiä kuin haluaisivat saada. Samaa ei voida sanoa naisista. 

Miesten suurin seksuaaliongelma on se, että he luulevat, että nainen "antaa" ja mies "saa" seksiä. Kun mies oppii antamaan suhteessa, seksin määrälle ei näy loppua.

Miten voi oppia "antamaan", kun sinä tai kukaan muukaan nainen ei osaa määritellä miten se tehdään, ja nainen pihtaa seksiä, joten harjoitellakaan ei voi? 

Jos olet mennyt parisuhteeseen, niin kyllä siinä on jostain vaiheessa ollut seksiä.

Kannattaisi miettiä tuota antamista vähän laajempana käsitteenä kuin pelkkänä yhdyntänä. Annatko läheisyyttä, kannatko kortesi yhteiseen kekoon? Vai lasketko tekemisesi ja vonkaat seksiä?

Vierailija
76/110 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keksi enemmän satuja. En ole koskaan ajatellut tuolla tavalla ja olen mies 

Mutta puoliso pihtaa?

Vierailija
77/110 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja vastaavasti pihtaava nainenko ei pilaa miehen elämää? Jos mies on vaikka ottanut asioita puheeksi vuosikausia ja nainen on aina luvannut ja luvannut, mutta ei kuitenkaan muutu. Niin mitä se nainen oikein odottaa? Onko se vielä yllätys että mies pettää? Onhan se nainenkin pilannut miehen elämän, luultavasti näkyy perheen elämässä aika olennaisesti että miehellä on huono olla. Näissäkin silti aina kohtuus riittää miehellekkin.

Jos mies on yrittänyt asioista toistuvasti puhua niin kannattaa pysähtyä miettimään mistäköhän asioista se vaimo on yrittänyt vuosikausia puhua mutta mies on ne ohittanut. Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.

Kyllä. Mutta jos mies on samalla puhuessaan kysynyt mitä nainen haluaa eri tavalla ja esittänyt vaihtoehtoja, nainen on tähän vastannut aina että näin on ihan hyvä niin mitä sen miehen pitäisi tehdä? On varmasti tehnyt asian eteen niinkuin pitääkin. Eikait sinne pettämisreissulle yksikään mies lähde ilman että kotona joku olisi huonosti. 

Vierailija
78/110 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja vastaavasti pihtaava nainenko ei pilaa miehen elämää? Jos mies on vaikka ottanut asioita puheeksi vuosikausia ja nainen on aina luvannut ja luvannut, mutta ei kuitenkaan muutu. Niin mitä se nainen oikein odottaa? Onko se vielä yllätys että mies pettää? Onhan se nainenkin pilannut miehen elämän, luultavasti näkyy perheen elämässä aika olennaisesti että miehellä on huono olla. Näissäkin silti aina kohtuus riittää miehellekkin.

Jos mies on yrittänyt asioista toistuvasti puhua niin kannattaa pysähtyä miettimään mistäköhän asioista se vaimo on yrittänyt vuosikausia puhua mutta mies on ne ohittanut. Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.

Kyllä. Mutta jos mies on samalla puhuessaan kysynyt mitä nainen haluaa eri tavalla ja esittänyt vaihtoehtoja, nainen on tähän vastannut aina että näin on ihan hyvä niin mitä sen miehen pitäisi tehdä? On varmasti tehnyt asian eteen niinkuin pitääkin. Eikait sinne pettämisreissulle yksikään mies lähde ilman että kotona joku olisi huonosti. 

No sen miehen ei ainakaan pidä pettää. Siinä rikkoo suhteen, usein lopullisesti.

Jos keskustelu ei kahden kesken etene, niin tarvitaan keskusteluapua. Parisuhdeterapiaa.

Vierailija
79/110 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
80/110 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämän kaltaiset provo-aloitukset pilaavat koko palstan lukunautinnon, ap. ;(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi neljä