Mitä melkein inhoat, mutta et kehtaa myöntää sitä?
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Monien lasten ulkoasu ja toiminta. Sotkevat vaatteensa, kuolaavat, haisevat usein kakalle mutta myös sellaiselle pahalle mitä en osaa kuvata. Lapselle. Ja jotkut vielä ovat aika estottomia ja haluavat tulla lähelle ja kiehnäävät sylissä (puhun kavereiden lapsista) Ei se lapsen vika ole, ymmärrän että sellaisia lapset on, mutta minua inhottaa, en vain voi sille mitään.
Joissain etnisissä ihmisryhmissä mielestäni muuta väestöä yleisempi tapa huutaa ja keskustella kohtuuttoman isoäänisesti julkisilla paikoilla, pitää puhelinta kaiuttimella.
Se haju on pesemättömyys. Yllättyisit miten monen mielestä lapsia ei tarvitse pestä kuin hädin tuskin kerran viikossa eikä hiuksia kuulemma sampoolla tyyliin koskaan. Itse inhoan noita samoja asioita toisten lapsissa. Omalla lapsella oli aina puhtaat vaihtovaatteet mukana ja vaihdettiin tarvittaessa, on käynyt suihkussa päivittäin pienestä saakka ja hiukset pesty kerran viikossa kunnes esiteininä alkoivat vaatia enemmän.
Seksi. Ai niin mutta senhän saa sanoa jo ääneen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Homojen ja lesbojen seksiä. Mun mielestä se on tosi iljettävää. Pahaa tekee. Homot ja lesbot ihmisinä ok, kuten heterotkin.
En kehtais ikinä kenellekään kertoa tätä mielipidettäni.
Oon fiksu ja myönteinen ihminen, mut tuo iljettää.Sulla on varmaan aika tylsä ja yksipuolinen seksielämä, jos homojen ja lesbojen seksinharrastustavat tuntuu niin erikoisilta.
Minua ihmetyttää se, että joku ylipäätään vaivautuu erikseen miettimään homojen ja lesbojen seksin harrastamista. Varsinkin, jos aihe herättää itsessä ällötystä. Sama, kun ajattelemalla ajattelisi vaikka koirankakkaa ja sitten uhriutuisi, että voi kamala kun on niin paha ja ällöttävä olo.
Kahvittelukulttuuri.
Kahvia juon kerran päivässä aamuisin. En latki sitä monta kertaa päivässä, enkä halua, että sitä tyrkytetään joka paikassa, minne menen. "Mennäänkö kahville, tule nyt kahville..." yms. ehdotukset saavat näkemään punaista.
Liki kuusikymppisenä on joutunut aika monta kertaa kieltäytymään kahvittelukutsusta ja se on alkanut v*ttamaan jo oikein olan takaa, että aina semmoista tyrkytetään. Ja kun kieltäytyy, se ei useinkaan riitä, vaan lähes jokainen vetää siitä myös jotain omia johtopäätöksiään ja alkaa jankkaamaan siitä kahvin juonnista. "No, mikä nyt on..., eikö nyt edes kupillinen maistuisi, kun minä jo kerkesin keittämään...." jne. Ja lopputulos, kun se lopulta menee perille, ettei halua kahvia: "Jaaha." Nokka solmussa tietenkin.
Vierailija kirjoitti:
koiria.
Toi nähtyy ihmisestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Homojen ja lesbojen seksiä. Mun mielestä se on tosi iljettävää. Pahaa tekee. Homot ja lesbot ihmisinä ok, kuten heterotkin.
En kehtais ikinä kenellekään kertoa tätä mielipidettäni.
Oon fiksu ja myönteinen ihminen, mut tuo iljettää.Sulla on varmaan aika tylsä ja yksipuolinen seksielämä, jos homojen ja lesbojen seksinharrastustavat tuntuu niin erikoisilta.
Oonko sanonut, että on erikoista?
Pelkästään iljettävää.
Vierailija kirjoitti:
Kahvittelukulttuuri.
Kahvia juon kerran päivässä aamuisin. En latki sitä monta kertaa päivässä, enkä halua, että sitä tyrkytetään joka paikassa, minne menen. "Mennäänkö kahville, tule nyt kahville..." yms. ehdotukset saavat näkemään punaista.
Liki kuusikymppisenä on joutunut aika monta kertaa kieltäytymään kahvittelukutsusta ja se on alkanut v*ttamaan jo oikein olan takaa, että aina semmoista tyrkytetään. Ja kun kieltäytyy, se ei useinkaan riitä, vaan lähes jokainen vetää siitä myös jotain omia johtopäätöksiään ja alkaa jankkaamaan siitä kahvin juonnista. "No, mikä nyt on..., eikö nyt edes kupillinen maistuisi, kun minä jo kerkesin keittämään...." jne. Ja lopputulos, kun se lopulta menee perille, ettei halua kahvia: "Jaaha." Nokka solmussa tietenkin.
No nyt on henkilössä vikaa, jos ei sen sijaan voi ottaa vaikka vettä ja jutella siinä.
Sitä miten jotkut eivät yhtään panosta lapsiinsa, mutta samaan aikaan kulkevat itse kalliissa vaatteissa ja ajavat kallilla autolla. Aiheuttaa lähinnä myötähäpeää, jos äidillä on monen sadan euron edestä marimekkoa päällä ja vieressä olevalla lapsella viiden lapsen pitämät kuluneet reikäiset rytkyt päällä. Samaan aikaan vanhemmat esittävät jotenkin parempaa ja rikkaampaa, mutta selkeästi perheessä on eri elintaso lapsille ja aikuisille. Yleensä näissä perheissä vanhemmilla on kalliita harrastuksia, mutta lapset saavat harrastaa vaan, jos se ei vaadi vanhemmilta mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vieraita kotona, yökyläilijät pahin.
Tämä, etenkin yökyläily. Minusta aikuiset ihmiset voivat yöpyä hotellissa eikä toisten lattialla. Ärsyttää se aamulla hiipiminen, herään yleensä aikaisin, koirat pitää hoitaa ja haluan aloittaa kotihommat aikaisin. Enkä oikein jaksa olla sosiaalinen enää aamulla.
Minä menen jopa siskoni luona käydessä hotelliin yöksi.
Omaan kotiin vieraan pyytäminen. Inhoan sitä, enkä enää mielelläni pyydä ketään.
Vierailija kirjoitti:
Tämä, hirveintä. Ei saa edes paukutella rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Luin ensin, että yökkäilijät ja mietin, että mitä niille tarjoillaan jos käy noin.
Ilkeitä ihmisiä. Riippumatta siitä, keneen tai mihin ilkeys kohdistuu.
Toisten mielenkiinnon kohteiden katsominen nenänvartta pitkin, kun samalla tehdään kaikki itse niin valtavirran mukana kuin vaan voi. Annetaan selkeästi ymmärtää, että toinen on nolo ja mitä kaikkea, ja sitten tehdään itse täysin oppikirjan mukaan se, mitä massa tekee. Varsinkin siis ihan aikuisilla ihmisillä. Tulee olo, että eivät ole koskaan kasvaneet aikuiseksi, kun eivät ymmärrä tai hyväksy, että ihmiset tykkää todella laajasti asioista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monien lasten ulkoasu ja toiminta. Sotkevat vaatteensa, kuolaavat, haisevat usein kakalle mutta myös sellaiselle pahalle mitä en osaa kuvata. Lapselle. Ja jotkut vielä ovat aika estottomia ja haluavat tulla lähelle ja kiehnäävät sylissä (puhun kavereiden lapsista) Ei se lapsen vika ole, ymmärrän että sellaisia lapset on, mutta minua inhottaa, en vain voi sille mitään.
Joissain etnisissä ihmisryhmissä mielestäni muuta väestöä yleisempi tapa huutaa ja keskustella kohtuuttoman isoäänisesti julkisilla paikoilla, pitää puhelinta kaiuttimella.
Se haju on pesemättömyys. Yllättyisit miten monen mielestä lapsia ei tarvitse pestä kuin hädin tuskin kerran viikossa eikä hiuksia kuulemma sampoolla tyyliin koskaan. Itse inhoan noita samoja asioita toisten lapsissa. Omalla lapsella oli aina puhtaat vaihtovaatteet mukana ja vaihdettiin tarvittaessa, on käynyt suihkussa päivittäin pienestä saakka ja hiukset pesty kerran viikossa kunnes esiteininä alkoivat vaatia enemmän.
Nykyään haisee monet aikuisetkin, kun vielä ylpeillään sillä miten harvoin siellä suihkussa käydään ja vielä harvemmin niitä hiuksia pestään. Likaiset ja haisevat hiukse on kamalinta mitä tiedän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kahvittelukulttuuri.
No nyt on henkilössä vikaa, jos ei sen sijaan voi ottaa vaikka vettä ja jutella siinä.
Kyllä, vikaa on henkilössä, mutta ei minussa, joka sanon "ei kiitos", vaan tyrkyttäjissä, joille ne sanat ei tarkoita mitään.
Ja punaista näen siitäkin, että aletaan korvikkeita tuputtamaan. Kai sitten saman hengenvetoon osaisin sanoa, että "ei kiitos, mutta vettä voisin kyllä ottaa", jos haluaisin vettä sen kahvin sijaan ottaa.
Sulla on varmaan aika tylsä ja yksipuolinen seksielämä, jos homojen ja lesbojen seksinharrastustavat tuntuu niin erikoisilta.