Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tilaako jotkut margherita pitsan vaikka olisi varaa muuhun?

Vierailija
02.04.2026 |

Onko henkilöitä jotka tilaa margheritan vaikka olisi varaa muuhun. Itse tilaan sen joskus säästääkseni rahaa ja jos muut vaihtoehdot on huonoja ja ne voi olla tyyliin "oliivi, sinihomejuusto, rucola" ja "chili, wasabi, pähkinä, porkkana" pitsa. 

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö tuo margherita ole sama kuin leipä jossa vain voita tai hampurilainen jossa vain pihvi. Ap

Ei. Margherita on pizzan perusmalli, se alkuperäinen pizza (marinaran kanssa. Marinarassa on vain tomaattikastike, ei juustoa ollenkaan). 

Vierailija
22/36 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eien kävin s-marketissa ja ihmettelin ettei ollut yhtään Coop pitsaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä! Kahdesta syystä: lähipizzeriassani se on paras ja toiseksi en osaa päättää muista vaihtoehtoista joten otan halvimman

Vierailija
24/36 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kyllä koska se nyt sattuu olemaan ainoa pizza josta pidän. Mielestäni pizzaan nyt vaan ei kuulu muut täytteet kuin kunnolla tehty marinara soosi, mozzarella ja basilika. Makuasioitahan nämä, minusta pizza muilla täytteillä ei maistu hyvälle. 

Vierailija
25/36 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aito ja alkuperäinen pizza, tilaan sitä tosi usein Italiassa. Maistuu vegetaristille. Maailman vanhimmassa pizzeriassa eli Napolin Da Michelessä ei myydä kuin marinaraa ja margheritaa.

Marinara on ap:lle varmaan jo vegaanipakotusta eli kuolemaakin pahempi kohtalo.

Vierailija
26/36 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. En syö mitään muuta pizzaa. 

Vierailija
27/36 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Margareta kertoo pitserian laadun. Jos sitä ei osaa tehdä, ei muutkaan tuotteet ole erikoisia.  Kehnommissa paikoissa huonot perusaineet peitetään muilla täytteillä.  

Kyl on menaiset luettu. Kyllä, näin on. Eijum@l@ armahdª!

Vierailija
28/36 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei koskaan ole tullut edes mieleenkään että joku tilaa jonkun tietyn pizzan hinnan takia. Siis olen aina ajatellut että jos sun pitää laskea riittääkö rahat johonkin pizzaan niin sä olet aivan väärässä paikassa, sillä eihän köyhän pidä tilata yhtään mitään pizzaa! 

Vierailija
29/36 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marjoriitta ihan hyvä jos siihen ottaa kebab, salami ja ananas lisätäytteet.

Vierailija
30/36 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ykkösvaihtoehto on, jos se paikan toinen vegepizza on se missä on herkkusientä. Se ei ole niin hyvän makuinen.

Vierailija
31/36 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Margherita mittaa pizzerian laadun. Noin yksinkertaisessa pizzassa ei epäonnistumista voi peittää. Laadukas margherita on hyvää, huono ei.

Vierailija
32/36 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Margherita-pizzan avulla testaan uuden pizzerian, pidänkö heidän pizzapohjastaan. Jos pizzapohja osoittautuu huonoksi, en asioi kyseisessä pizzeriassa. Mikään täyte ei pelasta pizzaa, jos pohja on surkea.

Vierailija
33/36 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tilaan ulkomailla usein. Kun haluan pizzaa, mutten täytteiden mukana mahdollisesti tulevaa vatsapöpöä tai jos täytteet on huonot. Pelkkä Margherita on ihan hyvää cociksen kanssa.

Tilaat siis koska ei parempaa ole saatavilla. Harvan ykkösvaihtoehto on margherita. Ap 

Margherita on klassinen valinta. Italiassa se on yksi arvostetuimmista pizzoista ja sitä pidetään ravintolan laadun mittarina: yksinkertainen, mutta laadukkaista raaka-aineista tehtynä ihan huippu.

Vierailija
34/36 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tilaan ulkomailla usein. Kun haluan pizzaa, mutten täytteiden mukana mahdollisesti tulevaa vatsapöpöä tai jos täytteet on huonot. Pelkkä Margherita on ihan hyvää cociksen kanssa.

Tilaat siis koska ei parempaa ole saatavilla. Harvan ykkösvaihtoehto on margherita. Ap 

Margherita on klassinen valinta. Italiassa se on yksi arvostetuimmista pizzoista ja sitä pidetään ravintolan laadun mittarina: yksinkertainen, mutta laadukkaista raaka-aineista tehtynä ihan huippu.

Ilmeisesti kuulun sitten niihin harvoihin sillä itse en mitään muuta koskaan tilaakaan. En niitä täytettyjä piirakoita osaa pitää pizzana. Nimenomaan klassikko! Kuten myös ainoa aito pizza. 

Vierailija
35/36 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun muijan lempipizza! Saat nekkuus jos vielä haukut mun muijaa!

Vierailija
36/36 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eien kävin s-marketissa ja ihmettelin ettei ollut yhtään Coop pitsaa.

Osta Lago Li pudaksen pitsoja.