Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi uskovaiset eivät lottoa?

Vierailija
02.04.2026 |

Kun kai Jumala nyt heille olisi mieliksi...

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mulle ei vastata? -Ap

Vierailija
2/9 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmassa kuolee nälkään joka vuosi n. 3 300 000 lasta ja mielestäsi Jumala priorisoisi mielummin jonkun pönäkän länsimaalaisen lottovoiton kuin vastaisi näiden pyyntöön saada edes leivänkannikka?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maailmassa kuolee nälkään joka vuosi n. 3 300 000 lasta ja mielestäsi Jumala priorisoisi mielummin jonkun pönäkän länsimaalaisen lottovoiton kuin vastaisi näiden pyyntöön saada edes leivänkannikka?

Juuri näin. Heimojumala, joka huomioi vain omansa. -Ap

Vierailija
4/9 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista en tiedä, mutta mitä minä enää lottovoitolla tekisin? Olen jo saanut ikuisen elämän tuonpuoleisessa ja tässä elämässä hyvän terveyden ja työpaikan jolla tulen ihan hyvin toimeen, joten mitä tässä enää lottovoitolla tekee? Lisäksi siinä on vaaransa, että mammonasta tulee epäjumala tai lankeaa muihin synteihin.

Vierailija
5/9 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska lottovoitto on ns tyhmien vero, eli rahaa menee haaskuuseen ja voiton mahdollisuus on niin pieni.

Vierailija
6/9 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muista en tiedä, mutta mitä minä enää lottovoitolla tekisin? Olen jo saanut ikuisen elämän tuonpuoleisessa ja tässä elämässä hyvän terveyden ja työpaikan jolla tulen ihan hyvin toimeen, joten mitä tässä enää lottovoitolla tekee? Lisäksi siinä on vaaransa, että mammonasta tulee epäjumala tai lankeaa muihin synteihin.

Annat lyhentämättömänä niille kehitysmaiden nälkälapsille? 

Vierailija
7/9 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lottoo nekin ja varmaan moni voittanutkin.

Vierailija
8/9 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Annat lyhentämättömänä niille kehitysmaiden nälkälapsille? 

Se olisi jaloa, mutta itseni tuntien niin tuskin tulisi käymään.

- se jolle vastasit

Vierailija
9/9 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jumalalla on yhtä paljon aikaa kaikille.

Mistä tämä yleinen kuvitelma, että Jumala olisi joku valtion virasto, jolla on resursseja vain rajoitetusta?