Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*JOULUNPALLEROT-05*vko 19>toukokuun pinoa

07.05.2007 |

Tein uuden pinon meille ja toivon että kirjoittelijoita tulisi!

tässä linkki edelliseen pinoon:

http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=10040002&p=&mpage=1&tmode…

Mä oon aina vaan nuhainen,mutta osittain myös allergista nuhaa.

Katrilla vielä 2 kertaa muskaria ja sinne 18 jälkeen suuntaamme.

Ulkoiltiin 1,5h päivällä,kiva ilma,tosin tuulinen mutta kun

aurinko paistoi,oli tosi lämmintä.

Kesä jee jee=)

Jännää kuinka lapset on niin erilaisia,kuinka paljon puhetta tulee joiltakin mutta usein ne lapset ovat rauhallisempia,

meillä kun puhetta Juholta ei tule.

Mutta on sitten kovaa kiipeileen,liki juoksee tai ainakin

kävelee täysillä ja on liki koko ajan liikkeessä!!

Mä odotan puhetta kovasti.

1v6kk neuvola on 28.5.

äityliini ja Juho 1v5kk+risat

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

apua,missä kaikki??

...

hups,viikko vierähti jonnekin...

tulikin semmonen olo että apua,en oo tännekään pinoutunut.

Meillä ei puhu juuri mitään,se mietityttää kieltämättä välillä vaikka

koitan aatella että jokainen yksilö,noh,

esikoinen sanoin 1v6kk iässä 2-3 sanan lauseita,siksi kait tää on

outoa kun Juholla 6-7 sanaa joitan HARVAKSELTAAN sanoo,ei ees

joka päivä...

omaa löpinää ja höpinää kyllä pitää ja ymmärtää tosi hyvin puhetta.

Kait se yli 2-veenä alkaa yhtäkkiä pälättää,näin kävin lasten

serkulle ainakin.

Sirkus Finlandia torstaina oli mahtava elämys,suosittelen!!

Äitienpäivä meni hyvin,sain nukkua 9 asti,sain lahjoja,Katri oli tehnyt

rintamerkin ja sormusrasia,mies osti hajuvettä.

kakkuakin oli.

kävin myös kaverin kanssa 30vee pitsalla,se tarjosi=)

aika mässäämistä oli,

laihis kusee niin sanotusti,oon tänään taas vaihteeksi ottanut

itseeni niskasta kiinni,paino +1,5kg/1,5 vkoa nyyh =(

Juho on kiinnostunut viimein kirjoista ja autokirjat on POP,tietty,

meidän automiehelle=)

koitanpa useammin kirjoitella!!!!

Kohta Katrin viimeinen muskari ja sinne suuntaamme...

mies maalaa parveketta ja haju tulee sisälle asti,oon allerginen ja mua aivan kirvelee silmiä=/ mutta kivan näköinenhän siitä tulee kun saa uutta maalia.

äityliini ja Juho 1v5,5kk

p.s Juho muutti 5 päivää sitten nukkumaan siskonsa kanssa samaan huoneeseen(pinnis vielä) ja tosi hyvin on mennyt,yöt rauhallisempia ja itekin nukun paremmin jee!!!

Vierailija
2/25 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt pitää jo ihtekki kirjoittaa jotain, melkis joka päivä oon käyny kurkkimas et onko mitään uutta.

Äitienpäivä oli ja meni. Ei tullut kakkukahveja sänkyyn nytkään. Ite ei kuitenkaan tarvinnu keittää. Esikkokin anto kortin Juliukselle ja käski sen tuua sen mulle (ite ei kehannu) Kukkia ostelin ite, no toi isäntä sit kaksi orvokkiamppelia (ku ite vähä vihjailin ekaksi ;) )

Päivät on mennyt tuolla pihalla touhutessa, satoi tai paistoi. No, kohta alkaa piha olemaan valmis =) Ainakin istutusten osalta, (no kirsikkapuu pitää vielä käydä ostaan)ja siksi aikaa kunnes keksin jotain uutta.

Tuo puhuminen se on jännä juttu. Juliuskin höpöttää enämpi omiaan kuin sanoja, vaan mä päätin olla stressaamatta, eiköhän se puhesuoni jossain välis aukene...

Sitten sitä kuitenkin jo toivoo, et oispa toi poika edes hetken hiljaa...

Kova poika menemään ja touhuamaan. Taitaa tulla pojasta joku tutkijaremppaaja, kun kaikki tutkitaan ja mitataan tarkkaan ja joka paikasta löytyy jotain korjattavaa. Hyvän näköstä, kun toinen kulkee vasaran kanssa paikasta toiseen ja naputtelee heti jos vähänkään naulalta näyttää.

Grillimakkara on Juliuksen herkkua. Viime sunnuntainakin meni kaksi ja tänään melkein kolme makkaraa. Ja sinappia pitää olla reilusti =D

Mieluummin niin paljon ettei makkaraa erota.

Nyt tuli sellanen oikosulku et täytyy lopettaa. Pitää yrittää olla ahkerampi tän kirjoittamisen suhteen...

K ja Julius 1v4kk11pvää + masukki rv22

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä aamukahvia odotellessa kirjoittelen kuulumiset. Toivottavasti Aada nukkuisi vielä hetken, että vois rauhassa juoda ulkona kupillisen. On niin ihana ilma ja linnut laulaa.. Laitettiin sireenipensaaseen linnunpönttö ja nyt jännityksellä seuraamme talitintin ja kirjosiepon taistelua siitä. Kun nyt saataisiin siihen asukki, olisi mukavaa sitä touha seurata. Aadankin ensimmäisiin aamutoimiin kuuluu ikkunasta lintujen tarkistaminen ja katsoo näkyykö oravaa. Sangen luontopainotteista meidän elämä, kun sokerimurkut on vallannut meidän keittiön. Ei sitten millään meinata päästä niistä eroon.

Katselin illalla elokuvaa Snakes on a plane. Siinä käärmeet valtasivat lentokoneen.Oli ihan kamala, huonoksi jäi yöunet ja inhottaa vieläkin.Mulla on jonkin asteinen käärme-ja hämähäkkifobia ja varsinkin kun nuo hämpyt änkee sisälle saan hepulin.

Me kanssa ulkoillaan niin paljon kuin mahdollista.NYt innoissamme maalataan kiviä, Aada tykkää niistä kovasti. Omaa amppariaan kuskaa mukana. Leppäkerttuperhe tuossa odottaa valmistumistaan.

Nyt onkin kahvi valmista ja naapurin koira sopivasti herätti aadan rähjäämisellään pihassa.(varmaan meidänkin koira herättelee joskus toisia). Palailemisiin....

T. Liinuksi+ Aada 1v5kk

Vierailija
4/25 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinoudunpa taas ettei jää=)

en jaksa mennä perhekahvilaan,Juho heräs 6:20 ja hain

äkkiä sängystä pois kun Katri vielä nukkui,neiti heräs

7:00 sitten.

Illalla sitten viimeinen liikuntakerho tytöllä,rupee kaikki loppumaan mutta sehän tarkoittaa vaan sitä että

KESÄ TULEE JEE!!!

nää sadekelit vaan ei kivoja,naapurikunnassa ukkosti eilen illalla.

Joo,se on totta että kun ne sitten puhuu ja pälättää niin toivois hetken hiljaisuutta joskus heh heh.

Tyttö kun meillä on pälättäjä,sehän 2-v puhui jo vaikka mitä eli kauan on puhunut kun kohta 6-v heh.

Sitten kun nuo molemmat pälättää niin apua=)

Mä ootan tietoa minne eskariin/hoitoon lapset menevät,täällä

vasta kuun lopussa/kesäkuun alussa tulee tieto.

äityliini ja Juho 1v5,5kk

Vierailija
5/25 |
16.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihan mieletön tuuli! Yöllä heräsin ja aattelin et kohta kyl irtoo katot ja seinät. Ei onneksi kuitenkaan...

Tää oli lähinnä tällänen pinon nosto ja huomasinpa yhden uuden joulukuisen -05 joka odottaa...

Jokohan kävisi kohta meillekin kertomas... =D

Onnea vaan!

K ja Julius ja masukki

Vierailija
6/25 |
16.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan KÄÄK! Siis Tuulista keskiviikkoa! Mä oon ihan sekasin päivissä, eilenki oli perjantai...

Vierailija
7/25 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

^^^^ nostoa..

meille ei kummempaa,oon muutaman tunnin nyt kaksin

Juhon kanssa,Katri kaverillaan,mies mettähommissa..

palaan...=)

äityliini kera kiipeilevän touhupojan Juhon...=)

Vierailija
8/25 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole tainnut aikoihin näin aikaisin käydä pinoilemassa.

Me kun nukutaan ainakin puolkymmeneen(riippu siitä mikä vuoro isillä on ja missä Julius nukkuu =) )

Pyöriikö teitin pallerot yöllä unissaan? Siis täällä on ihan kauheeta! (melkein jokaöistäkin)Viime yönäkin oon varmaan tunnin välein ollut hereillä ja käännellyt ja väännellyt Juliusta, pakko kun muuten tippuisi sängystä.

Meinaa nyt sit olla väsy olo ja kun piti vielä vahata se " tappajahain kosto" -elokuva, kun mä niistä niin tykkään.

Mäkin oon kattonut ton " snakes on plane" kuvan ja jotenki se oli musta pliisu. Mä odotin jotain paljon kauheempaa... Piraija-elokuvista(varmaan tappajahain ikäluokkaa) olen kans kuullut, mut yhtäkään en ole nähnyt ja sekös harmittaa.

No, menipä elokuviksi =)

Tosiaan, taitaa olla noita vaaveleita tulossa useammalle joulukuiselle -05. Ois niin mukava kun ne kaikki kävisivät täälläkin välillä jotain raapustelemassa. Mä en ole nyt pinoutunut mihinkään syyskuisten palstaan, kun meinaa muutenkin jäädä tämä kirjoittelu vähälle. Mä sit teille välillä kirjoitan jotain neuvola kuulumisia.

Mitenkäs se Äityliini on niin ehdottoman varma ettei yhtään pienokaista enään? Mä sanoin esikoisen aikaan et, mä haluun vain yhden pojan enkä yhtään enämpää ja kuinkas ollakkaan, kolmas on tulossa ja en mene vannomaan että viimeiseksi jäisi... (no, mies voi olla toista mieltä ;) )

Asiasta seuraavaan, ihana ilma ulkona pitkästä aikaa. Harmittaa vain kun ei ole oiken mitään tekemistä tuolla pihalla. Voisihan tietty vielä haravoida, kun nuo männyt on niin kovia neulastamaan... Ei kyl välttämättä tänään onnistu, kun mulle on tulos kummityttö 4kk hoitoon muutamaksi tunniksi. Toivottavasti on tänäänkin yhtä helppo pakkaus kuin muulloinkin. Oli kuulemma jo herännyt aamulla kuuden jälkeen, et taitaa mennä päivä nukkuessa.

Vaan mäpä lähen kattomaan onko Julius herännyt, kun se jäi nukkumaan mun lähtiessä. Oli labrassa käynti ja piti isi vielä herättää toisesta huoneesta pojun viereen(tuli töistä aamulla vasta puolseittemän aikaan ja näin yövuorojen aikaan nukkuu sit toisessa huoneessa). Saa jatkaa isi sit rauhassa uniaan.

Hyviä viikonloppuja ja aurinkoisia ilmoja!

K ja Julius 1v4kk15pvä ja masukki

Vierailija
9/25 |
20.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nostan kun tulin käväseen tässä...

mun laihis mennyt takapakkia,niinpä suuntaain 17 aikaa kuntopiiriin,pitää ottaa niskasta kiinni,kesä on jo ja

siskoni häät ja espanjan reissu!!!

äityliini ja Juho 1v5kk3viikkoa

Vierailija
10/25 |
20.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauvaseni kysyi:

Mitenkäs se Äityliini on niin ehdottoman varma ettei yhtään pienokaista enään?

En halua tässä kertoa kaikkia syitä =( mutta missään tapauksessa ei lapsia enää,en itsekään halua,enkä kolmatta sektiotakaan mutta

on myös muita syitä,mesessä tai meilinä voin jutella asiasta enempi,jos joku haluaa.

Nyt mä odotan menkkoja kuin kuuta nousevaa,toivokaa että ne pian alkaa, 6.4 olleet viimeksi,testi negatiivinen 10.5.

Lopetin pillerit 11.5 ja uudet aloitan vasta kun menkat alkaa eli kroppa on sekaisin enkä usko olevani raskaana,ei mitään puolikastakaan oiretta edes...

se olis katastrofi...=(

(arvata voi että se liittyy miehen mielipiteisiin ainakin)

Vierailija
11/25 |
23.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitsi kun eilen oli ihana päivä, nyt sit sataa ja on harmaata. No, herääpä luonto kunnolla kasvamaan...

Ois neuvolakäynti tänään, saa paperit kelaa varten. Mä en kyl tiiä et mitä tekis, ottasko paketin vai rahat. Jos tietäs et ois tyttö tulos ni vois paketin ottaa. Siinä kun ois mun mielestä jotenki tyttömäisiä vaatteita. Ei sen puoleen. Mä en oo niitä äitejä joka käyttää tytöllä vain punasävyisiä ja pojalla sinisiä vaatteita... Ääh, on se niin vaikeeta, päättäminen meinaan! Ohan mulla kyl heinäkuuhun asti aikaa, jos jättäs ihan viime tipassa paperit vetämään...

Meillä kävi kaveri maanantaina 1½v tytön kans ja jestas kun mun suu loksahti auki! Tytsi puhua pölisi ku papupata. Juliuskin oli ihmeissään kun samankokoinen taapero puhuu minkä kerkiää. Vaan eikös ne tytöt yleensä olekin nopeempia puhumaan oppimisessa?

Mut pitää mennä, toi meitin taapero rupes huutaan ku syötävä, mikälie taas vikana...

K ja Julius 1v4½kk ja masukki rv23

Vierailija
12/25 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juho oli 1v6kk neuvola-lääkärissä:

80 cm ja 9920g,hoikkeliini poika=)¨

py:48.4 cm

kaikki hyvin,palikoista piti tehdä torni(teki),

kirjasta piti näyttää eläimiä ja asioita,osan näytti,

osan ei,

ei sanonut mitään siihen että 6 sanaa vain tulee muuta kuin

että ehtii puhua kyllä.

aivan kauhee päivä ollut,Juho oli sytyttää tulipalon(väänsi kuutoselle liesiä),viime hetkellä ennen liekkejä vasta huomasin=(

mun avaimet 2 vrk olleet hukassa,Juhoa oli pistää ampiainen,

poika kaatui ja huuli halki,

ei mun päivä ei tosiaan....

äityliini ja Juho 1v6kk

Vierailija
13/25 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt se kesä on sitten tullut.Mä en tykkää kun on näin kuuma, missään ei voi olla.

Minäkin ajattelin tulla laittamaan typyn mitat. Eli viime torstaina mitattiin pituutta 85,2cm ja painoa 11,5kg...

Nyt pitää taas mennä, tuli tällainen pika kertomus...

tähti ja tyttö 121205

Vierailija
14/25 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen uusi tässä listassa.

Olen alle 30 kahdeen lapsen äiti E-Suomesta. Esikoistyttö on vm. -01- ja poika on syntynyt 071205.

Olen vielä kotosalla jonkin aikaa.

Meillä poju ei juuri sanoja osaa. Mutta toistelee niitä kyllä esim. tänään sanoi bambku= bansku. Muutein suosituimmat sanat on: oho, äiti, äki ja heikka/moikka. Koiran sanoo hau hau. Ja kaikki ääntä pitävä ilmaistaan pörinällä.

Poika on kyllä menevää sorttia. Mutta voi jopa toisinaan leikkiä keskittyneesti hiekkiksellä n. puol tuntia.

Suurimmat tapaturmat ovat olleet vasemman käden poltto viime syksynä ja leuan kolautus isoisoäidin vessanpönttöön, muuten kyllä tapahtuu päivittäin jotain pientä muksua ja mustelmaa.

Tuossapa meidän pojun elämää :)

Vierailija
15/25 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

helle!!

meidän parvekkeella ainakin on +35 astetta=)

jestas miten kuuma,aurinko paistaa sinne ja parvekelasit.

ulkonakin oli päivällä 20 astetta,

KESÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!

teen listaa jo Espanjan matkalle,aika kuluu nopeaa,kohta se on=)

kauhee matkakuume,mua ahdistaa nyt,avaimet hukkasin ja niin kuuma täällä sisällä,pitää kait juoda jotain...

huono olo,pitää mennä juomaan jotain...

vika päivä toukokuuta,Katrin kummitädin synttärit,

jäi menkat sit tulematta toukokuussa,no kukapa niitä kaipaa=)

sais ne silti kohta tulla...

äityliini ja kiukkuileva Juho joka tekee kulmahampaita...

Vierailija
16/25 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

uusi meidän pinossa,kivaa,Pikola tervetuloa=)

on niin hiljentynyt tää meidän pino.

Mullakin muuten on esikoistyttö vm.01 ja poika 11/05(lask.aika oli joulukuussa 05)=)

tyttö elokuussa 6v.

Vierailija
17/25 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitsit, että alkaa meidän porukka hiljeneen. Tosin ymmärrettävää kyllä. Mutta laitan pienoisen gallupin, josko saisi vaikka vastauksia. Eli kiinnostaa PALJONKO TEIDÄN LAPSUKAISET NUKKUU NYT VUOROKAUDESSA???

Täytyy olla tyytyväinen, mutta ihmetyttää kun tuo meidän neiti nukkuu mielestäni aikas paljon. Yöllä 12-tuntia ja päikkärit 2 tuntia. Kuitenkin on aika rauhallinen tapaus.Kiipeilee ja juoksentelee kyllä, mutta ei ole mikään ikiliikkuja niinkuin monet tämän ikäiset. Enemmänkin tarkkailee mitä ympärillä tapahtuu ja matkii sitten kovasti. Ikävä kyllä tuohon puheeseen on eksynyt jo niitä rumiakin sanoja. Tänään kävelyllä yht´äkkiä huusi painokkaasti saatana,iskä. Isää ei ollut kyllä paikallakaan, enkä keksi mistä moinen purkaus yllättäin tuli...Äiti ei ainakaan myönnä moista puhuneensa.

Yhtenä sadeaamuna juttelin Aadalle, että mitä tänään tehtäisiin kun sataa. Tämä tomerasti vastasi " Mennään mummille" . Taas oli äiti ihmeissään...

Aada myös monesti toistaa samoja sanoja peräkkäin nopeasti, esim hauska lause on : " Arvaa mitä arvaa, ei oo mitään hätää hätää mitään ei ole. Ja tuo rimpsu tulee todella nopeasti. Ihan uskomaton papupata tämä tyttö. Ei tuo esikoispoika puhunut juuri mitään alle 2-vuotiaana. R-kirjain tulee joissain sanoissa aika hyvin. esim-puuro, ruoka mutta useimmissa vielä korvaa sen jotenkin muuten.

Meillä on kanssa neuvola ja rokotus ensiviikolla. Olikin hyvä äityliini että kerroit tuosta palikkatestistä:) Meillä ei ole sellaista ikänään edes kokeiltu, ei ole tullut hommattua mitään palikoita. Legoja toki on, mutta niistä Aada rakentaa eikä ole ihan sama asia. Nyt täytyy sitä koittaa harjoitella aikamme kuluksi.

Ulkoillaan niin paljon kuin suinkin, lämpöisiä ilmoja odotellaan, että voisi heittää vaatteet vähemmälle ja lotrata ulkona vedellä. Tosin hellettä minäkin inhoan, silloin ei jaksa tehdä mitään ylimääräistä kun aina on kuuma ja nuhruinen olo.

Tervetuloa pikola! Oikein tervetullutta saada uusiakin mukaan, pysyhän mukana! Meidän muksut on muuten syntynyt ihan samana päivänä :) Moneltakos teidän vaavi syntyi?Meidän Aada klo 5.40 (jos en ihan väärin muista).

Johan innostuinkin taas taruilemaan... Äityliini siellä varmaan jo kuivaharjoittelee bikineissään, kun matka häämöttää...Onhan se jänskää ja vielä kun lapset lähtee mukaan niin paljon muistettavaa.

Aurinkoista viikonloppua toivotellen: Liinuksi+Aada 1v ja kohta 6kk siihen päälle

Vierailija
18/25 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti kanssa mainita, että meilläkin typy on ollut kiukkuinen ja itkeskellyt yöllä kun kulmahampaat tekee tuloaan. Ja puhkeaakin kaikki neljä taas kerralla. Aada onkin tehnyt hampaat neljän rykelmissä ja kohta on jo sitten 16 hampua käytössä.

Vierailija
19/25 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljaista on kuin huopatossutehtaalla!

Voi ei, kohta se alkaa, koululaisten kesäloma ja ikuinen, EI OO MITÄÄN TEKEMISTÄ!

Tervetuloa, Pikola!

Jaahast, että gallupin tynkää... No, Julius nukkuu yhtä paljon kuin Aadakin ja välillä vielä enemmänki. Yleensä päikkärit on n.2-3t ja sit joskus voi ottaa illalla viel nokoset ennen nukkumaan menoa. Virtaa on täälläkin kuin pienessä pitäjässä... =D

Aamulla kun silmät saadaan auki, niin alkaa jo pomppiminen. Polvilleen/seisaalleen sängyssä,lattialla, sohvalla ja kävellessäkin, niin hirvee trampoliinihullu pojasta on tullut.

Äitin kukkapenkit suorittaa hiekkalaatikon virkaa(mullat lentelee pitkin poikin) kun ei ole vielä käyty AATELKAA, etes oikeella hiekkiksellä!! No, meillä on tarkoitus tehdä oma loota tonne mäntyjen katveeseen ku siellä on tilaa. Pitää vain varata heti pressu viereen ettei hiekkis oo kohta neulasloota. ;) (sit ku muistas aina vetästä sen pressun päälle).

Virtaa on kyl tällä hetkellä mullakin. Eilen maalasin meijän puuliiterin ja kyllä tuli komee! Tälle päivällekin pitäs keksiä jotain mukavaa tekemistä. Mua kyl oottaa tos kilppareitten altaan puhdistus ku meinaa jo uhkaavasti lemuta. Osa syynä kyl Juliuksen sinne nakkelemat kissannapuset( huomas kun mä ykspäivä annoin niitä niille) ja sen jälkeen niitä löytyykin.

Ei teistä kukaan haluis noita konnia? Antasin kyl mielelläni ja ihan ilmatteeksi. Meinaa jäädä vähälle niiden hoito ja syksyllä varmaan on vielä hiljasempaa kun vaavi syntyy...

Vaan mä rupeen soittaan Juliukselle neuvola-aikaa ja samal isommallekin (pitää tehä allergia-testit) näkee miten pikkumies on kasvanut.

Mäkin ennen haaveilin etelänmatkasta, mut ei mua enää kiinnosta oikeestaan yhtään. Amerikassa vois kyl käydä sukuloimassa vaan toisaalta ei kiinnosta yhtään istua lentokoneessa kymmeniä tunteja (mä varmaan kerkeisin kuolla jännityksestä (lue:lentopelosta) yhtä monta kertaa kun ois matkassa niitä tunteja)

Ei, nyt pitää mennä, aurinkoista päivänjatkoa!

K ja Julius 1v5kk(sit sunnuntaina) masukki rv24+3

Vierailija
20/25 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jessica (12/03) oppi puhumaan aikaisin noin 10kk tuli ensimmäiset sanat. Oli kuitenkin hyvin varovainen liikkeissään. Ei kiipeillyt ja tykkäsi tehdä palapelejä, sekä lukea kirjoja. Tämä toinen tapaus(01/06) sitten onkin jotain aivan muuta;) Selän kun kääntää niin on jonnekin jo kiipeämässä ja alas ei osaa varovasti tulla. Sanoja tulee vaan muutama ja nekin on oppinut tässä ihan lähiaikoina. On ne lapset vaan niin erilaisia =)