Minna Porola osti 90 eurolla pääsiäismunia, jotta löytäisi Vilijonkan: "Epätoivo meinasi iskeä"
Aprillipäivä meni jo.
Kommentit (79)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eihän 90 euroa ole mitään. Jos käyttäisi 9000 euroa niin saattaisin jo vähän ihmetellä.
90 euroa yhdestä pienestä muovifiguurista on järkyttävä summa. Etenkin kun Minna kertoi, että olisi voinut ostaa sen figuurin tori.fistä 3 eurolla.
Niin mutta torista ostettuna olisi jäänyt vaille sekä suklaata että jännitystä siitä onnistuuko tälläkään kertaa saamaan puuttuvaa härpäkettä 😂🙃.
Markkinointi toimii!!! Tosin vain naisiin.
Vierailija kirjoitti:
No eihän 90 euroa ole mitään. Jos käyttäisi 9000 euroa niin saattaisin jo vähän ihmetellä.
Näin itsekin aattelin. Ensin tuntui isolta summalta, mutta suhteutetaanpa vähän... ihmiset harrastaa ja keräilee oikeasti isoillakin summilla. Tuttava rakensi kokonaisen autotallin HARRASTUKSELLEEN. Ei riittänyt 90 euroa, ei edes 9000.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi naiset jaksavat tehdä kovapalkkaisia töitä aamusta iltaan jotta tällaisen saa rahoitettua :)
No oliko 90 € lopulta niin paljon?
No eipä ole. Joku vetää vkloppuna kurkusta alas enemmän kuin 90 € ja saa vain krapulan. 😁
Mutta noin yleisesti ottaen, jokainen tehköön rahoillaan mitä lystää.
Moni suomalainen lottoaa elämänsä aikana paljon enemmän rahaa eikä saa vastineeksi yhtään mitään muuta kuin jännityksen tunteen. Nyt tuli sentään suklaata ja muumihahmoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se ei kenellekään kuulu mihin joku käyttää rahansa. Mukavan oloinen nainen tuo Minna, kaikkea hyvää hänelle.
No toi että pitää julkisuuteen tulla nolaamaan itsensä, miksi ei voi vaan ostaa muniansa ilman että pakko päästä lehteen? Vaikuttaa aika vähä älyiseltä vain että vielä nolottaa että epätoivo vilijonkan etsimisen suhteen 🤣🤣
Tuokin Minna on todennäköisesti vain postannut johonkin Facebookin Muumi-ryhmään tai kenties Instagramiin tuosta figuurijahdistaan, josta joku Yleläinen on sen bongannut ja halunnut tehdä pääsiäisjutun. Tällaisia kevyempiä juttuja varten esim. harjoittelijat saattavat selata somea etsiäkseen hauskoja, ajankohtaisia aiheita. Harva tällaisten artikkelien kohde on itse ottanut yhteyttä Yleen tai iltapäivälehtiin.
Just näin. 👍
Kun sivutolkulla on pelkkää sodan uhkaa, droonien putoilua, työttömyyttä, asunnottomuutta, talouden kurjuutta niin valtiolla kuin kansalaisilla jms jms
On mukavaa lukea jotain sellaista joka pisttä hetkeksi jopa naurattamaan ja nythän moni on saanut myös ylemmyydentunteita kun kun itse on niin järkevä ettei mihinkään höppään sorru ikinä. 😁
Vierailija kirjoitti:
Moni suomalainen lottoaa elämänsä aikana paljon enemmän rahaa eikä saa vastineeksi yhtään mitään muuta kuin jännityksen tunteen. Nyt tuli sentään suklaata ja muumihahmoja.
Jeps, mulla on ollut kymmeniä vuosia 1 rivi lottoa ja jokeri joka viikonloppu. "Voittoina" saanut kaikkina näinä vuosina yhteensä ehkä 500 €. 😀
Harrastus muiden joukossa, käyttäähän sitä ihmiset rahojaan hullumpaankin. Tuossakin on sen keräilyaspektin lisäksi saanut mm. "lisäjännitystä" siitä, että milloin se hamuttu Vilijonkka on viimein löytynyt. Jos olisi vain sortunut ostamaan sen Torista, ei olisi saanut tapauksesta noin hassua tarinaakaan. Itse ainakin naureskelisin vielä vuosien päästäkin, kuinka käytin 90 euroa suklaamuniin. 😆
Vierailija kirjoitti:
Minna kertoi videolla, ettei kehdannut ostaa kaikkia munia samalta myyjältä. Mutta kuitenkin kehtasi tulla munajahtinsa kanssa julkisuuteen omalla nimellä ja naamalla...
Eikö olisi ollut paljon vähemmän noloa ostaa kerralla se iso määrä? Minulle ainakin tulisi mieleen, että ne ostetaan jollekin koululle tai urheilukerholle tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se ei kenellekään kuulu mihin joku käyttää rahansa. Mukavan oloinen nainen tuo Minna, kaikkea hyvää hänelle.
No toi että pitää julkisuuteen tulla nolaamaan itsensä, miksi ei voi vaan ostaa muniansa ilman että pakko päästä lehteen? Vaikuttaa aika vähä älyiseltä vain että vielä nolottaa että epätoivo vilijonkan etsimisen suhteen 🤣🤣
Tuokin Minna on todennäköisesti vain postannut johonkin Facebookin Muumi-ryhmään tai kenties Instagramiin tuosta figuurijahdistaan, josta joku Yleläinen on sen bongannut ja halunnut tehdä pääsiäisjutun. Tällaisia kevyempiä juttuja varten esim. harjoittelijat saattavat selata somea etsiäkseen hauskoja, ajankohtaisia aiheita. Harva tällaisten artikkelien kohde on itse ottanut yhteyttä Yleen tai iltapäivälehtiin.
Just näin. 👍
Kun sivutolkulla on pelkkää sodan uhkaa, droonien putoilua, työttömyyttä, asunnottomuutta, talouden kurjuutta niin valtiolla kuin kansalaisilla jms jms
On mukavaa lukea jotain sellaista joka pisttä hetkeksi jopa naurattamaan ja nythän moni on saanut myös ylemmyydentunteita kun kun itse on niin järkevä ettei mihinkään höppään sorru ikinä. 😁
Ei minua naurata vaan pikemminkin säälittää. Enkä tunne suurta ylemmyyttäkään. Mutta jos on varaa, niin onhan tuo paljon fiksumpi käyttötarkoitus kuin juomia ja tupakkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just näin. 👍
Ei minua naurata vaan pikemminkin säälittää. Enkä tunne suurta ylemmyyttäkään. Mutta jos on varaa, niin onhan tuo paljon fiksumpi käyttötarkoitus kuin juomia ja tupakkaa.
Samaa ajattelen, silti ihmettelen aina että pakko päästä tälläisenkin asian takia lehteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
90 euroa yhdestä pienestä muovifiguurista on järkyttävä summa. Etenkin kun Minna kertoi, että olisi voinut ostaa sen figuurin tori.fistä 3 eurolla.
Niin mutta torista ostettuna olisi jäänyt vaille sekä suklaata että jännitystä siitä onnistuuko tälläkään kertaa saamaan puuttuvaa härpäkettä 😂🙃.
Se tuottaa saman jännityksen kuin lottoaminen. Miksi suomalaiset eivät häpeä lottoamista? Kuinka paljon rahaa siinä menee hukkaan.
Luulen, että tässä artikkelissa oli kyse vain siitä, että tämä henkilö nauroi itsekin itselleen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukakin saa käyttää rahansa niin kuin haluaa
Kaikki saa myös kertoa mielipiteensä siitä miten muut käyttää rahojaan.
Ei saa jos kyseinen henkilö ei kysy mielipidettä.
Ei kehtaa samalle kassahenkilölle mennä muniensa kanssa. Voin kertoa näin kassahenilönä, että ei vois vähempää kiinnostaa vaikka joku mummo ostais sata pakettia kondomeja.
En ole oikein ikinä ymmärtänyt Muumi-tuotteiden suosiota.
Hoikka nainen, hupaisa harrastus.
Ymmärrän, että teksti sapettaa juoppoläskejä miehiä, joiden parisuhteet ja/tai perheet kärsivät.
Vierailija kirjoitti:
Ei kehtaa samalle kassahenkilölle mennä muniensa kanssa. Voin kertoa näin kassahenilönä, että ei vois vähempää kiinnostaa vaikka joku mummo ostais sata pakettia kondomeja.
Ostin parikymppisenä kondomeja irtosuhteita harrastaneelle kollegalle. Häntä hävetti ostaa niitä.
Irtosuhteet olivat ok. 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostin parikymppisenä kondomeja irtosuhteita harrastaneelle kollegalle. Häntä hävetti ostaa niitä.
Irtosuhteet olivat ok. 🤔
Kerroitko hänelle myös että kondomi ei suojaa herpekseltä eikä kondyloomalta (hpv, papilloomavirus, usein oireeton, tietyt virustyypit oireilevat kondyloomina)?
Sä tässä olet vajaaälyinen 🤣🤣