Mieheni narahti nettiseksistä kun löysin hänen vapaa-ajan sähköpostistaan irstaita viestejä! Help.
Mieheni jäi kiinni todella riettaiden viestin kirjoittamisesta jollekin naiselle, jonka oli löytänyt chatissä. Niissä kuvailtiin kyrvät ja vitut ja miten he sen tekisivät kun näkevät, ja mistä he unelmoivat. Joka ikinen yksityiskohta tulevasta tapaamisesta oli suunniteltu suuseksiä myöten. Meillä on kohtuullinen liitto, en kuitenkaan ole jaksanut harrastaa seksiä pitkään aikaan. Jotenkin arki vie mehut ja meillä on ollut enemmänkin kuin riittävästi puuhaa remontin ja lasten sairastamisen kanssa.
Nainen oli ehdottanut tapaamista naapurikaupungin hotellin baarissa ja mieheni oli luvannut ilmoitella koska sopii.
Kysyin mieheltä asiasta, ja hänestä se oli vain viatonta nettisekstailua, eikä hän olisi koskaan mennyt naisen luokse. Miehen mielestä myös olen kohtuuton kun en anna, joten itse olen ajanut hänet nettisuhteeseen.
Olen kauhuissani, raivoissani, surullinen ja pettynyt. Toisaalta annan anteeksi, koska olen itse ollut kohtuuton. Toisaalta haluaisin tappaa mieheni ja olen nyt tokaa päivää mykkäkoulua.
Miten ihmeessä tästäkin taas voi päästä yli. Meillä on 3- ja 5-vuotiaat lapset, iso remontti ja näköjään ihan surkea avioliitto.
Kommentit (26)
Itsehän olet ajanut miehesi moiseen tilanteeseen
Jos ei kuitenkaan tapaamaankaan mennyt tai ole edes menossa?
Minä luokittelen tuon samaan kuin lukisi täällä jotain rivompia juttuja ja osallistuu keskusteluun..
Jättäisin ihan miehen omaan juttuun ja mielikuvitukseen nuo hommat, siinäpä puuhailkoot jos pysyy tuollaisena, eipä ainakaan hae sitä seuraansa baaritiskiltä tms..
Jos siis näin on että pysyy vain täällä netin/sähköpostin välissä tämä juttu! Kaikki tuohan on mielikuvitusta mitä tehdään siellä, kirjoitetaan ja kuvitellaan..
Pistin eilen miehen selkä seinää vasten, hän myönsi, että oli jo luvannut tavata naisen. Nyt haluaisin vain pakata ukon kamat ja työntää pihalle. Lapset on tarhassa, mulla vapaapäivä ja aion käyttää sen oikeasti pakaten miehen tavarat eteiseen. minne se sitten lähtee, en tiedä, eikä juuri tällä hetkellä edes kiinnosta.
ap
Annatko noin vain tuollaisen asian rikkoa teidän perheen?
Ettekö jutelleet sen enempää, siis että halusiko mies todella mieluummin tavata sen toisen ja mikä oli se ajatus jatkolle miehen puolelta?
Ymmärrän sinuakin, ymmärrän todella ja tiedän että jos sinusta tuntuu että miehen on lähdettävä ja te ette voi tätä asiaa muuten ratkaista kuin eroamalla, niin se on parempi tehdä niin, muuten se jää teidän suhteenne kompastuskiveksi lopun elämäksi, eikä sekään ole hyvä asia.
Rohkaisen sinua kuitenkin vielä ottamaan aikalisää ja nostamaan sen ukon pöydälle ja asiat halki-poikki-pinoon..
Pistin eilen miehen selkä seinää vasten, hän myönsi, että oli jo luvannut tavata naisen. Nyt haluaisin vain pakata ukon kamat ja työntää pihalle. Lapset on tarhassa, mulla vapaapäivä ja aion käyttää sen oikeasti pakaten miehen tavarat eteiseen. minne se sitten lähtee, en tiedä, eikä juuri tällä hetkellä edes kiinnosta.
Mies on valintansa tehnyt ja päättänyt jo pettää sinua myös fyysisesti. Joutaakin mennä tuollainen, etköhän sinäkin löydä vielä itsellesi miehen, jonka kanssa seksi kiinnostaa :)
Joten tuskinpa miehesi on siitä mitään viisastunut vieläKÄÄN