Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jokaiseen työpaikkaan jota haen tulee vastaus "Meille tuli 600 hakemusta,et tullut valituksi"

Vierailija
02.04.2026 |

Onko se nykyään tällästä?

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä hae paikkoihin, jotka on tarkoitettu lukiolaisille. Ei varmasti ole 600 hakijaa matemaattisten aineiden lehtorin virkaan.

Miksi vaikkapa työttömän raksamiehen tai lähihoitajan pitäisi hakea matemaattisten aineiden lehtorin virkaa?

Työttömän raksamiehen tai lähihoitajan pitää hakea opiskelemaan. Nuo ovat nuorten työpaikkoja. Vähän kuin pikaruokalaan hakisi töihin.

Vierailija
42/51 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei edes tule vastauksia eli haamutyöpaikkoja ovat olleet sitten ja kun itse olen vääntänyt ja viilannut monta tuntia tai koko päivån hakemusta, ja ihan turhaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä hae paikkoihin, jotka on tarkoitettu lukiolaisille. Ei varmasti ole 600 hakijaa matemaattisten aineiden lehtorin virkaan.

Miksi vaikkapa työttömän raksamiehen tai lähihoitajan pitäisi hakea matemaattisten aineiden lehtorin virkaa?

Työttömän raksamiehen tai lähihoitajan pitää hakea opiskelemaan. Nuo ovat nuorten työpaikkoja. Vähän kuin pikaruokalaan hakisi töihin.

Ne opiskelupaikat on nuorille. Aikuisia ei haluta opiskelemaan eikä ole edes rahaa opiskella.

Vierailija
44/51 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle ei edes tule vastauksia eli haamutyöpaikkoja ovat olleet sitten ja kun itse olen vääntänyt ja viilannut monta tuntia tai koko päivån hakemusta, ja ihan turhaan.

Vastauksia ei tule koska vastaaminen on liian kallista firmalle. 1000 vastaussähköpostin lähettäminen 1000 hakijalle maksaa vähintään satojen eurojen edestä työaikaa.

Vierailija
45/51 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jo 10 vuotta sitten pääkaupunkiseudulla oli matemaattisten aineiden opettajan määräaikaisuuteen kymmeniä kelpoisia hakijoita. Minkäs teet. T: entinen mafy-ope.

1. 10 vuotta sitten oli 10 vuotta sitten. Aika paljon on eläköitymisiä tapahtunut siinä ajassa.

2. Matemaattisia aineita voi opettaa muuallakin kuin pk-seudulla.

Koulutuksesta on säästetty aika lailla. Paikkoja on tarjolla vähemmän. Koululaisten määrä on myös vähentynyt, joten eläköityvien tilalle ei välttämättä palkata ketään.

Meinaatko, että jos on perhettä, puoliso, ehkä omistusasunto, pitäisi jättää kaikki ja lähteä muualle? Suurin osa kouluista on kuitenkin etelässä.

Vierailija
46/51 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastauksia ei tule koska vastaaminen on liian kallista firmalle. 1000 vastaussähköpostin lähettäminen 1000 hakijalle maksaa vähintään satojen eurojen edestä työaikaa.

Ei se massavastaussähköpostin lähettäminen ole vaikeaa eikä edes maksa mitään. 

Vierailija
47/51 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitat vaan, että kiitoksia, mutta ei kiitos, et tullut valituksi. Ja vastaanottajaksi merkitset kaikki. Ei luulis olevan vaikeaa, kallista eikä aikaa vievää ellei siellä ole töissä joku vanha patu, joka on jämähtänyt 70-80-luvuille.

Vierailija
48/51 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se

Helsingin telakka palkkaa satoja duunareita.

Vierailija
49/51 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jo 10 vuotta sitten pääkaupunkiseudulla oli matemaattisten aineiden opettajan määräaikaisuuteen kymmeniä kelpoisia hakijoita. Minkäs teet. T: entinen mafy-ope.

1. 10 vuotta sitten oli 10 vuotta sitten. Aika paljon on eläköitymisiä tapahtunut siinä ajassa.

Koulutuksesta on säästetty aika lailla. Paikkoja on tarjolla vähemmän. Koululaisten määrä on myös vähentynyt, joten eläköityvien tilalle ei välttämättä palkata ketään.

Meinaatko, että jos on perhettä, puoliso, ehkä omistusasunto, pitäisi jättää kaikki ja lähteä muualle? Suurin osa kouluista on kuitenkin etelässä.

Koko opiskelemaan pääsy on suunniteltu ja järjestetty Kokoomuksen toimesta niin ettei opiskelemaan ole mitään asiaa kuin vain nuorilla.

Vierailija
50/51 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koko opiskelemaan pääsy on suunniteltu ja järjestetty Kokoomuksen toimesta niin ettei opiskelemaan ole mitään asiaa kuin vain nuorilla.

Ja maamuilla 180 000 kehitysmaalaista verorahojen turvin opintoviisumilla kelatuilla ja paskapääpoliitikot houkuttelee lisää.

Vierailija
51/51 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vaan ihme ettei voi maksaa suomalaisille kunnon työttömyyskorvausta vaan sensijaan on otettu 700 000 elätettävää ja kisaamaan samoista vähistä työpaikosta. Psykopaattipoliitikoilta ei voi muuta odottaa. Kaikki läpimätiä nilkkejä.