Mista voi johtua ikava nipistys ja kosketusherkka iho juuri kohdun ylareunassa, rintojen alla. Rv 36... Narastysta tama ei ole, siita pahasti karsineena
Kommentit (5)
Ihan kohdun yläreunassa on kipeä kohta, sattuu kun siitä painaa. Oon miettinyt oisko siinä joku kohdunkannatin kireällä tai jotain...
Toisaalta paineet melko matalat.. viime viikon neuvolassa nousseet kyllä aiemmista, mutta olivat silti vain(?) 122/77 (olleet siis jotain 110/60) ja pissa oli puhdas. Neuvolassa asiaa ei kommentoitu.
Vähän kyllä vannemainen se kipu on ja välillä nipistää niin, että tuntuu tosi kummalliselta...
ap
Neuvolanlääkäri sanoi johtuvan lihaksen venymisestä, tarkemmin kai ylävatsalihaksen tms. " oireet" siis kosketusarka iho oikean rinnan alla ylämahassa. Mutta siis näin mulla.
Ei ole mullakaan neuvolassa koskaan kommentoineet, vaikka olen valittanut. Olen tuntenut kaikissa raskauksissa vasemmalla puolella kohdun yläreunassa sellasta jännää kipua, joka voi vähän helpottaa kun kovasti hieroo, mutta palaa taas takaisin. Pahenee minulla vain joka raskaudessa, ja aikasemmin alkaa tuntumaan. Ei siis mielestäni mitään raskausmyrkytys juttuja. Todella inhottava vaiva.
mites paineet ja valkuainen? näkyykö tähtiä? jos noitakin niin raskausmyrkytys?