Miksi autoissa ei ole nykyään mukana vararengasta?
Ei välttämättä edes paikkaa sille. Onko tämä hyvä kehityssuunta?
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Pelkkä vararengas ei riitä, vaan tarvitaan myös tunkki ja rengasavain.
Ei riitä myöskään pelkkä rengas, sen pitää olla vanteella ja vielä ilmaakin sisässä. Pitää siis olla varapyörä.
Mulla on vararengas. Olen kyllä tykännyt enemmän niistä tupakinsytkärilatureilla toimivista ilmanpainepumpuista ja renkaankorjaus sarjoista. Ovat paljon kätevämpiä tien päällä, kuin alkaa siellä tunkkien kanssa sekoilemaan
Jouduinkin tähän autoon sellaisen ostamaan itse. Onneksi ne eivät paljoa maksa jostain motonetistä tai puuilosta
En ole ainakaan 10 vuoteen ajanut muuta kuin runflat-renkailla, pari kertaa on mennyt rengas vaihtoon. Eipähän tarvitse tien varrella odotella hinauksia saati vaihtaa renkaita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vararengasta tarvitsee todella harvoin. Senkin painolastin voi korvata hyötykuormalla. Korjauspullo ei paljon paina, ja sillä pääsee eteenpäin ainakin rengasliikkeeseen asti.
Mulla on joka kerta renkaan hajotessa rengas mennyt niin rikki, ettei sitä paikkauspullolla korjata. Aina pitänyt vaihtaa ehjä rengas tilalle.
Oot ajanu renkaan kyljen auki katukivetykseen!
Koska renkaanpaikkaussarja on vakiovaruste
Seuraava tollo
Se ei paljon hampaita naurata joskus sunnuntaiaamuyöstä. Sama vaikka jäis sinne tienposkeen leiriytymään.