Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Trump vertasi itseään Jeesukseen.

Vierailija
02.04.2026 |

Jos Trump kerta sanoi niin, niin kai se sitten on niin.

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011920064.html

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö hänet ristiinnaulita huomenna pitkäperjantain kunniaksi?

Vierailija
2/56 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ristille vaan parin muun roiston seuraksi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskonnollinen johtaja ja messiashahmo on tavallaan loogisempi hänelle, täys kulttihan tuo MAGA on.

Vierailija
4/56 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesuskaan ei sotinut eikä tappanut. Oli myös erityisen empaattinen ja rehellinen.

Vierailija
5/56 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten Trump nyt sitten voisi olla aito Jeesus, jos Jeesus kerran on palsta-ateistien mukaan vain keksitty hahmo? 😂

Vierailija
6/56 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten Trump nyt sitten voisi olla aito Jeesus, jos Jeesus kerran on palsta-ateistien mukaan vain keksitty hahmo? 😂

En usko Jeesukseen, multa silti on fakta että on mielisairaaloissa on porukkaa jotka itse uskovat olevansa Jeesus.

Siihen asiaan minun uskoni ei vaikuta.

Vierailija
7/56 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

PURRA VERTAA ITSEÄÄN NAZZI AATUKSI JA ORPO TAAS VASTAAVASTI GESTAPO POMOKSI...

Vierailija
8/56 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trump on täys ääliö.

Vierailija
9/56 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairas mies, katsoin dokumentin Trumpista, kaverilla on tosiaan psykopaatin piirtetä aivan oppikirjan mukaisia.

Vierailija
10/56 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovasti on vasurit-demarit yrittäneet Trumpia hengiltä ottaa, siinä se vaan porskuttaa.

USA:ssa pitäisi oikeasti alkaa demareita pistämään leireille, täysin epävakaata ja sairasta porukkaa.

Vierailija
11/56 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää helvetissä ristiinaulitko jos se perkele ylösnousee!

Vierailija
12/56 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko Jeesukseen, multa silti on fakta että on mielisairaaloissa on porukkaa jotka itse uskovat olevansa Jeesus.

Mutta ei ap puhunut mielisairaalaväestä mitään, vaan sanoi, että kyllä se nyt niin sitten täytyy olla, että Trump on Jeesus, koska hän on sillä tavalla sanonut.

Vierailija
13/56 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jeesus oli historiallinen henkilö, se on eri asia oliko hän myös jumalallinen.

Vierailija
14/56 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukolla on purut kastuneet.

Vierailija
15/56 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kovasti on vasurit-demarit yrittäneet Trumpia hengiltä ottaa, siinä se vaan porskuttaa.

USA:ssa pitäisi oikeasti alkaa demareita pistämään leireille, täysin epävakaata ja sairasta porukkaa.

Tuon kaltaista viestiä ei voi laittaa muu kuin trolli tai sitten Trumpin dystopiasta haaveileva Magotti.

Vierailija
16/56 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trump on nimenomaan Jeesuksen vastakohta. Jeesus edusti kaikkea hyvää ja humaania, Trump puolestaan on avoimesti pahan leirissä eikä edes peittele sitä.

Vierailija
17/56 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko republikaanit vaatineet Trumpia jo ristiinnaulittavaksi. 

Vierailija
18/56 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näyttää nyt presidentin virassakin olevan yksi. 

Vierailija
19/56 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Trump on nimenomaan Jeesuksen vastakohta. Jeesus edusti kaikkea hyvää ja humaania, Trump puolestaan on avoimesti pahan leirissä eikä edes peittele sitä.

Raamattu sen kertoo:

Ihmisellä ei voi olla kahta jumalaa Jumala ja raha. 

Rikkaan on vaikeampi päästä taivaaseen kuin kamelin neulansilmästä.

Lähimmäisen rakkauden sanoma vs. narsistinen ahneus, vallanhimo ja riisto "mulle kaikki".

Vierailija
20/56 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän eri suuntaan nuo kyllä toimillaan pyrkivät. Jeesus paranteli sairaita, herätti kuolleista ja saarnasi lähimmäisenrakkaudesta, kun taas Trump pyrkii tuottamaan ruumiita ympäri maapallon. ja saarnaa vihaa eri ihmisryhmiä kohtaan. Kehuu vielä pommittavansa Iranin kivikaudelle, että iranilaiset ansaitsevat sen. Tuomitsee ja laittaa rangaistuksenkin yhden miehen "oikeuslaitoksena." Jeesus muistaakseni varoitteli, etteivät ihmiset tuomitsisi toisiaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi