HS: Elisa tekee uuteen pääkonttoriinsa rukoushuoneen, kysyi neuvoa imaamilta
Elisalta korostetaan, että rukoushuone on kaikkia varten, mutta kuinkas monta kertaa päivässä työpaikkanne harras kristitty poistuu työpäivän aikana rukoilemaan? 😁
Kommentit (274)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi jestas sentään.. Nokialla oli toimitaloissa tuollaisia jo 2000-luvulla.
Ihanan wokea!
No ei me sitä kyllä noin ajateltu.. se oli yksi pieni osa monikulttuurisessa yrityksessä työskentelyä. Ja ootko tietoinen, että Suomessa on ollut santoja vuosia muslimeja? Mm. Suomeen sotia ja vainoa pakoon muuttaneiden tataarien jälkeläisiä.
Älä jaksa lässyttää. Tataarit tai mitkään Euroopan mussslimit eivät tietenkään kuulu tähän keskusteluun, ja sen sinä tietäisit - jos ylipäätään tietäisit jostain jotain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi jestas sentään.. Nokialla oli toimitaloissa tuollaisia jo 2000-luvulla.
Ihanan wokea!
No ei me sitä kyllä noin ajateltu.. se oli yksi pieni osa monikulttuurisessa yrityksessä työskentelyä. Ja ootko tietoinen, että Suomessa on ollut santoja vuosia muslimeja? Mm. Suomeen sotia ja vainoa pakoon muuttaneiden tataarien jälkeläisiä.
Tataarit eivät todellakaan ole ruikuttaneet omien rukoushuoneiden perään, oi idiootti.
Jos Elisa on sitoutunut tasa-arvoisuuteen työpaikalla, niin on varmaan sitten imaamilta varmistanut myös, että naiset saavat tulla kyseiseen tilaan? Kai jalkojen pesupaikka on heti ovella ja Elisa-logolla varustetut pyyhkeet jalkojen kuivaamista varten? On kyllä aikoihin eletty!
Suorastaan loukkaavaa tataareja kohtaan sekoittaa heitä näihin porukoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olisi Elisan liittymä, niin menisi nyt vaihtoon. Onneksi ei ole.
Erikoinen peruste valita operaattori.
Jos joku firma matelee "huippuosaajien" edessä, niin se todellakin riittää minulle.
Jos luulet, että firma rakennuttaa tuollaista huonoille työntekijöille, niin oletpa tyhmä.
Kyse ei ole siitä, ovatko he hyviä vai huonoja työntekijöitä. Syö pa.. skaa.
Jos on vannoutunut nats|, mutta on oikein hyvä ja tehokas työntekijä, niin saako kerran-pari työpaivän aikana vetäytyä "hartautta harjoittamaan"? Seistä samanmielisten kanssa käsi pystyssä, veisata Horst Wesseliä, selailla MeinKampfia ja keskustella kuinka h0mot, juuta|aiset jne tulisi kaasuttaa?
No ei varmasti ole ole hyväksyttävää.
Elisa voisi tehdä pääkonttoriinsa tilat myös helluntaiseurakunnalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos joku firma matelee "huippuosaajien" edessä, niin se todellakin riittää minulle.
Jos luulet, että firma rakennuttaa tuollaista huonoille työntekijöille, niin oletpa tyhmä.
No itsehän laitoit huippuosaajat lainausmerkkeihin, joten haista valehtelija mämmi.
Se koodikieltä teidän vassusaas.. tojen lemmikeille. Edelleen, syö pa... skaa.
Itse olet se suurin valehtelija, kun edelleen persujen tapaan valehtelet, että vassarit tykkää islamista. Vaikka oikeasti vassarit ei tykkää mistään uskonnoista.
Mutta ette osaa muuta kuin puhua pashaa.
Vierailija kirjoitti:
Ja nyt voittekin irtosanoa Elisan.
Irtosanoisin, jos eivät olisi kertomatta muuttaneet sopimuksia määräaikaiseksi.
Se on ihan yksi ja sama jos Elisa sanoo, että tila on "kaikkia varten", kun mussut ei suostu todellakaan rukoilemaan meidän "vääräuskoisten" kanssa samassa tilassa. Ja alkavat sitten valittaa, kun sellaisia sinne tulee. Tähän kaatui meidän työpaikalla hiljainen tila, koska yksi mussuttaja suuttui kun kristityt (ja muut) tulivat samaan tilaan. Meidän työantajalle kyllä pisteet siitä, että pisti hommalle heti stopin ja sanoi että jos ei tämä tila kelpaa, niin sitten pitää olla ilman. Itse olen kristitty ja mielestäni hiljainen tila voi olla ok kiireisellä työpaikalla, mutta sitten sinne mennään tauolla - ei työantajan maksamalla työajalla. Työaika on työntekoa, ei rukoilua varten.
Vierailija kirjoitti:
Ai että mä nautin, kun persua vituttaa:DD
Vittuuntunut persu on hyvä ja terve persu😊😊
Yksikään vähänkään fiksu ja järkevä, maltillinen muslimi ei edes kaipaa työpaikalle rukoushuonetta.
Kyllä ne on näitä tietynlaisia, joille tuollainen on tärkeää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muunlaisia persuja ei olekaan, kun ne ovat persuja juuri siksi, kun ovat vittumaisia ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muunlaisia persuja ei olekaan, kun ne ovat persuja juuri siksi, kun ovat vittumaisia ihmisiä.
Öyhöt taas öyhöttämässä ja mökeltämässä suu vaahdossa persua kaikille, jotka eivät ole samaa mieltä heidän kanssaan..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No itsehän laitoit huippuosaajat lainausmerkkeihin, joten haista valehtelija mämmi.
Itse olet se suurin valehtelija, kun edelleen persujen tapaan valehtelet, että vassarit tykkää islamista. Vaikka oikeasti vassarit ei tykkää mistään uskonnoista.
Te tykkäätte islaminharjoittajista. Ettette te muuten niin hirveästi heitä Suomeen haluaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, olen oikein tyytyväinen, että vastakkainasettelu Suomessa kasvaa jatkuvasti 😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te tykkäätte islaminharjoittajista. Ettette te muuten niin hirveästi heitä Suomeen haluaisi.
Eli siis perskokkareet tykkää islamista, koska toivovat niitä Suomeen hallitusohjelmassa? Selvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, olen oikein tyytyväinen, että vastakkainasettelu Suomessa kasvaa jatkuvasti 😘
terveisin joku putlerin spämmijä jolle maksetaan tuosta bonusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli siis perskokkareet tykkää islamista, koska toivovat niitä Suomeen hallitusohjelmassa? Selvä.
Missä kohtaa hallitusohjelmaa lukee, että "islamia halutaan Suomeen"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
terveisin joku putlerin spämmijä jolle maksetaan tuosta bonusta
Vastakkainasettelu kasvaa kyllä ihan ilman putleriakin. Ja hyvä niin 😘