Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Narsisti eron jälkeen

Vierailija
01.04.2026 |

Sitten alkaa kunnon kiusanteko. Riippumatta siitä, oliko narsisti jätetty vai jättäjä, kiusanteko on taattu. 

Varsinkin jos teillä on yhteisiä lapsia. Välillä tilanne voi rauhoittua, kunnes jatkuu taas. Ja jatkuu ja jatkuu. 

Voimi jokaiselle tämmöistä kokevalle. Huolehtikaa itsestänne. 

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Narsistinen, hyvin katkera ex on keksinyt alkaa tekstailemaan äidilleni, kun minuun ei saa kontaktia. On kirjoittanut esimerkiksi että hänen on pakko juoda koska olen jättämällä pilannut hänen elämänsä. Ja että työura menee pilalle, kun naimisissa olevan status on menetetty. Yrittää hakea äidiltäni (!) hyväksyntää sille että itse tahallaan vaikeuttaa lasten asioita, että se olisi jotenkin minun syy. Että pakko kuulemma vaan kostaa. Luulee olevansa hyvissä väleissä äitini kanssa kun on vetänyt aina jotain hyvän tyypin roolia sille. Äiti vähän ihmettelee sekavia juttuja :D Narsistina äijä kai uskoo itsekin noihin juttuihinsa? Onko muilla tällaista?

Mulla exä lähetti kirjeitä nykyiselleni, voi kyynel.

Vierailija
42/43 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa aivan samalta kuin minun lasteni isä.

Tosin sain onneksi viimein yksinhuoltajuuden, joten hän ei pysty enää kontrolloimaan samalla tavalla.

Mutta kyllä on yrittänyt. Ja lapset ovat joutuneet kokemaan kaikenlaista.

Nyt olemme kesän alussa muuttamassa lasten kanssa toiselle puolen Suomea. En ole vielä kertonut tuolle miehelle että muutamme pois. Hän saa varmaan sellaset raivokohtaukset että oksat pois.

Juttelin yksi päivä lasten kanssa, ovat 14 ja 10 v ja pohdin että kertoisinko jo kuukautta ennen että lähdemme, niin lapset olivat kauhuissaan ja kielsivät kertomasta. Joten, kerron vasta kun lähdemme. 

En tiedä miten järjestän tapaamiset, toinen lapsista ei enää edes ole halunnut pitää yhteyttä isäänsä. Toinen on vielä kuitenkin tavannut. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Narsistinen, hyvin katkera ex on keksinyt alkaa tekstailemaan äidilleni, kun minuun ei saa kontaktia. On kirjoittanut esimerkiksi että hänen on pakko juoda koska olen jättämällä pilannut hänen elämänsä. Ja että työura menee pilalle, kun naimisissa olevan status on menetetty. Yrittää hakea äidiltäni (!) hyväksyntää sille että itse tahallaan vaikeuttaa lasten asioita, että se olisi jotenkin minun syy. Että pakko kuulemma vaan kostaa. Luulee olevansa hyvissä väleissä äitini kanssa kun on vetänyt aina jotain hyvän tyypin roolia sille. Äiti vähän ihmettelee sekavia juttuja :D Narsistina äijä kai uskoo itsekin noihin juttuihinsa? Onko muilla tällaista?

Kuulostaa mun isältä. Ei vain voi päästää irti ja jatkaa omaa elämäänsä. Ero ja äidin uusi puoliso on ollut hänelle tekosyy tuhota oma elämänsä ja välit kaikkiin katkeruudellaan ja kostonhimollaan, vaikuttaa siltä että sitä hän oikeasti vain haluaakin, pahaa muille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kuusi