Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis väittääkö joku oikeasti juovansa alkoholia sen hyvän maun takia?

Vierailija
01.04.2026 |

En ole henkilökohtaisesti maistanut yhtäkään hyvänmakuista alkoholijuomaa.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukas syö hirveältä löyhkäävää kalaa????   Kuka pieree pahaa hajua.  Kuka nielee siirappia salmiakkia. Karkit vie sulta hampaat pääset tekohampaille.  Siitä vaan . Hernekeitto haisee oksennukselle kilometrin päähän kuin kaalikeitto.  Kuollutta elukkaa ahtaat mahaasi !  Elukan tissikermaa. Et ole itsekään ihan viisas. 

Vierailija
22/34 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siiderit on kuin limsaa ja liköörit. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salmiakkikossu.

Vierailija
24/34 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai huippu hyvää on salmiakki Kossu . 

Vierailija
25/34 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähintäänkin aristava alkoholismi on kyseessä jos tuollaista väittää. Olisi edes rehellinen ja sanoisi juovansa alkoholia sen vaikutuksen takia. 

Höpö, höpö puhetta.      "aristava alkoholismi"  :D   Jonkun raivoraittiin kirjoituksia. Mutta kaikille alko ei todellakaan sovi, JOS ei osaa pitää rajoja aineen suhteen. Minä osaan.

Juon alkoholia juuri sen vaikutuksen vuoksi ja kauniita drinkkejä on kiva joskus juoda, muutaman kerran kuukaudessa.

Ei mitään 40% Tapsa-viinaa raakana tai veden kanssa, hyi hitsi...

Vierailija
26/34 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoisin että samoja hyviä makuja saa juomiin ilman alkoholiakin joten se on vain deekujen puhetta että maun takia juo

Vierailija
27/34 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et vissiin ole liköörejä maistanut? Ne on kaikki hyviä, sellaisenaan juotuna. Eri asia jos tekee jotain sekoituksia niiden kanssa, sitten maistuu pahalle, itse en tykkää. 

Vierailija
28/34 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan maun takia juon, ja joisin enemmänkin jos siitä ei tulisi humalaan. Tykkään monien juomien mausta; olut, viski, konjakki, vodka, gini, sherry ym ja monet sekoitukset, ja jotkut valkoviinit. Olen kokeillut alkoholittomia, mutta ei niissä ole sitä makua joka nappaa, poikkeuksena joskus joku valkoviini, mutta muita en ole löytänyt. En juo paljon, kerralla 1 - 2 annosta, ja korkeintaan kerran viikossa. Mutta mausta tykkään kuin sika ohrasta.

Vierailija
29/34 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei viina hurmaa maullaan Eikä pillu ulkonäöllään

Vierailija
30/34 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Join nuorempana alkoholia vain maun takia. Toki kiva nousu on kiva, mutta ei pääasia. Hyvät drinkit ja viinit on hyviä. Niin sa vain on. Alkoholi tuo makuun lisäelementin, jota ei voi imitoida.

Vierailija
31/34 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhdas alkoholi on pirtua, aika harva pystyy sellaisenaan juomaan, saatikka väittämään että olis hyvää.

M59

Vierailija
32/34 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baileys - sitä juon ihan maun vuoksi

Vierailija
33/34 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liköörit on yleensä hyviä. Joskus oli sellaista ihan mansikkamaidon makuista.

Vierailija
34/34 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, juon satunnaisesti viiniä, lonkeroa, drinkkejä tai muuta vastaavaa maun vuoksi. Olen viimeeksi ollut krapulassa kohta 20 vuotta sitten, ja laatikollinen lonkeroita kestää vuoden. 

Ei minulla ole mikään ongelma alkoholin kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä