Siis väittääkö joku oikeasti juovansa alkoholia sen hyvän maun takia?
En ole henkilökohtaisesti maistanut yhtäkään hyvänmakuista alkoholijuomaa.
Kommentit (34)
Siiderit on kuin limsaa ja liköörit.
Ai huippu hyvää on salmiakki Kossu .
Vierailija kirjoitti:
Vähintäänkin aristava alkoholismi on kyseessä jos tuollaista väittää. Olisi edes rehellinen ja sanoisi juovansa alkoholia sen vaikutuksen takia.
Höpö, höpö puhetta. "aristava alkoholismi" :D Jonkun raivoraittiin kirjoituksia. Mutta kaikille alko ei todellakaan sovi, JOS ei osaa pitää rajoja aineen suhteen. Minä osaan.
Juon alkoholia juuri sen vaikutuksen vuoksi ja kauniita drinkkejä on kiva joskus juoda, muutaman kerran kuukaudessa.
Ei mitään 40% Tapsa-viinaa raakana tai veden kanssa, hyi hitsi...
Uskoisin että samoja hyviä makuja saa juomiin ilman alkoholiakin joten se on vain deekujen puhetta että maun takia juo
Et vissiin ole liköörejä maistanut? Ne on kaikki hyviä, sellaisenaan juotuna. Eri asia jos tekee jotain sekoituksia niiden kanssa, sitten maistuu pahalle, itse en tykkää.
Nimenomaan maun takia juon, ja joisin enemmänkin jos siitä ei tulisi humalaan. Tykkään monien juomien mausta; olut, viski, konjakki, vodka, gini, sherry ym ja monet sekoitukset, ja jotkut valkoviinit. Olen kokeillut alkoholittomia, mutta ei niissä ole sitä makua joka nappaa, poikkeuksena joskus joku valkoviini, mutta muita en ole löytänyt. En juo paljon, kerralla 1 - 2 annosta, ja korkeintaan kerran viikossa. Mutta mausta tykkään kuin sika ohrasta.
Ei viina hurmaa maullaan Eikä pillu ulkonäöllään
Join nuorempana alkoholia vain maun takia. Toki kiva nousu on kiva, mutta ei pääasia. Hyvät drinkit ja viinit on hyviä. Niin sa vain on. Alkoholi tuo makuun lisäelementin, jota ei voi imitoida.
Puhdas alkoholi on pirtua, aika harva pystyy sellaisenaan juomaan, saatikka väittämään että olis hyvää.
M59
Baileys - sitä juon ihan maun vuoksi
Liköörit on yleensä hyviä. Joskus oli sellaista ihan mansikkamaidon makuista.
Kyllä, juon satunnaisesti viiniä, lonkeroa, drinkkejä tai muuta vastaavaa maun vuoksi. Olen viimeeksi ollut krapulassa kohta 20 vuotta sitten, ja laatikollinen lonkeroita kestää vuoden.
Ei minulla ole mikään ongelma alkoholin kanssa.
Kukas syö hirveältä löyhkäävää kalaa???? Kuka pieree pahaa hajua. Kuka nielee siirappia salmiakkia. Karkit vie sulta hampaat pääset tekohampaille. Siitä vaan . Hernekeitto haisee oksennukselle kilometrin päähän kuin kaalikeitto. Kuollutta elukkaa ahtaat mahaasi ! Elukan tissikermaa. Et ole itsekään ihan viisas.