No miltä tuntuu, kun Suomi on muuttumassa köyhäksi
?
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä voi olla osittain ihan hyvä asia Suomalaisille. Taannutaan tuonne Romanian tasolle. Pienviljelystä, elintarvikkeiden säilömistä, luonnossa samoilua, opitaan taas pyytämään apua perheeltä ja naapureilta, arvostetaan pieniä hyviä hetkiä enemmän. Vielä kun netin käyttöä rajotettaisiin valtion toimesta muutamaan tuntiin päivässä, niin suomalaiset voisivat eheytyä mieleltään.
Ollaan jo konkurssissa ja kohta ryskä ostaa pesän eurolla pois.
EU-hirvio sulattaa meidät itseensä koko ajan kiihtyvämmin. Etappi on 2030. Tuohon on vain muutama hassu vuosi ja suuri osa "meistä" kuvittelee että EU on hyvä juttu. Alkaisi oikeasti olla viime metrit herätä. Keksiä itselleen ne tahot ja omat jutut, mitkä kokee tärkeimmäksi. Kaikkeen ei tarvitse yhden ihmisen revetä mutta jos jokainen alkaisi puolustaa edes yhtä "itsestäänselvyyttä" meillä voisi olla ihan oikeasti elämisen arvoinen tulevaisuus. Nyt olemme tilanteessa jossa luisumme koko ajan yhä alemmas kohti surkeutta, hätää, näköalattomuutta ja ties mitä. Tätäkö varten esivanhempamme väänsivät henkensä uhraten?
Kato tota karttaa! Ei Suomi kuulu tosipaikan tullen EU:hun tai länteen ja se tosipaikka on ihan kohta.
Se että Suomi kuuluu länteen on samaa paskapuhetta, kuin maailman onnellisin, vähiten korruptoitunut, mahtava ilmainen terveydenhuolto, super koulutus, huippu sosiaaliturva ym. paskapuhe, joka uppoaa umpimielisiin ja sivistymättömiin junttisuomalaisiin kuin X haaviston hanuriin.
Suomi on köyhä,ei kuuluisi mihkään euhun ,eväät on syöty.Suomi joka oli vauras maa,kovalla työllä nostettu, on syöty loppuun.Saksa yski..keksi eun.Nytkin Saksa ja moni maa yskii..ollaan yhdessä köyhiä maita.
Me ollaan jo köyhiä muihin pohjoismaihin nähden. Oikea verrokkiryhmämme onkin tältä osin nykyään Baltia.
Tuntuu haikealta. Isänmaa on jo 21 vuotta pysyvässä alennustilassa, eikä mitään parempaa ole näköpiirissä.
Oma onni on se, että sen pystyi laskemaan jo aikoja sitten ja sen seurauksena, emme ole Suomessa. Voisihan sitä kehuskella itseään ja vielä olla vahingoniloinen. Se vaan ei koskaan ole kuulunut tapoihin. Oikeasti harmittaa, että Suomessa ollaan vaan käet taskuissa, lässytetään, eikä saada mitään merkittävää aikaiseksi. Aina on jotain puoluepolitiikkaa mukana. Hissuttelun aika loppuu.
Suomihan on kehitysmaa, jonka ylellisyyttä pidetään yllä velkarahalla.
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu hyvältä kun tietää että nyt voi hyvällä omallatunnolla jättää menemättä rintamalle mahdollisessa sodassa. Menkööt persujen maahan raahaamat 165,000 maamuuta sotimaan puolestani.
700 000 oli tänään uutisissa.
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu haikealta. Isänmaa on jo 21 vuotta pysyvässä alennustilassa, eikä mitään parempaa ole näköpiirissä.
Oma onni on se, että sen pystyi laskemaan jo aikoja sitten ja sen seurauksena, emme ole Suomessa. Voisihan sitä kehuskella itseään ja vielä olla vahingoniloinen. Se vaan ei koskaan ole kuulunut tapoihin. Oikeasti harmittaa, että Suomessa ollaan vaan käet taskuissa, lässytetään, eikä saada mitään merkittävää aikaiseksi. Aina on jotain puoluepolitiikkaa mukana. Hissuttelun aika loppuu.
Paskanpuhumisen aika on ohi. Äänestämällä paskanjauhajia huijareita ei enää asioita korjata.
Vierailija kirjoitti:
Huonolta tuntuu,mutta palataan perusasioille.Luolaan jopa..Tänään Suomen ylikulutus päivä.Joku juo mun puolesta,ostaa mun puolesta.Kuluttaa mun puolesta.on jo vuosia kun lopetin kaupassa raivaamiseen ,ruokakaupassa käyn,apteekissa kun pakko.Muu kulutus lähes nollattu..Silti oo mistään puute.Hyvin meni talvikin.
Mua surettaa, koska suomalaiset ei osanneet pitää kiinni hyvinvoinnistaan.
Vierailija kirjoitti:
vihaan poliitikoita ja rikkainta eliittiä, he tuhosivat tämän maan ja heidän kuuluisi kärsiä seurauksia teoistaan...
Poliitikot päättää sitä mitä kansa käskee. Sosialismilla ei ole kukaan rikastunut koskaan.
Olen asunut ulkomailla jo 18 vuotta, eli ei kosketa suoraan. Omat vanhemmat toki asuvat Suomessa, mutta ovat jo eläkeläisiä ja heillä on riittävästi omaisuutta, ettei tarvitse esim. julkista terveydenhuoltoa käyttää, jos se ei satu pelaamaan hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Huonolta tuntuu,mutta palataan perusasioille.Luolaan jopa..Tänään Suomen ylikulutus päivä.Joku juo mun puolesta,ostaa mun puolesta.Kuluttaa mun puolesta.on jo vuosia kun lopetin kaupassa raivaamiseen ,ruokakaupassa käyn,apteekissa kun pakko.Muu kulutus lähes nollattu..Silti oo mistään puute.Hyvin meni talvikin.
Ruokakauppa on kaikista kallein.
Vierailija kirjoitti:
Hyvältä tuntuu. Tekoälynkin mukaan Suomi on ainoa vastuuntuntoinen valtio, joka pitää taloutensa kurissa.
😂😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
vihaan poliitikoita ja rikkainta eliittiä, he tuhosivat tämän maan ja heidän kuuluisi kärsiä seurauksia teoistaan...
Poliitikot päättää sitä mitä kansa käskee. Sosialismilla ei ole kukaan rikastunut koskaan.
Höpölöpö sosialismia rikkaille kansalle kapitalismia.