Koskelan teinisurmaajilla on nyt uudet nimet ja uudet elämät - yksi heistä sai töitä helsinkiläisestä kaupasta
Kommentit (279)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän niitä mielisairaita naisia on, jotka tuntevat vetoa tällaisiin murhaajiin, koska murhaaja nähdään "voimakkaana miehenä". Ilmiötä sanotaan hybristofiliaksi. Onneksi se on hyvin harvinaista, vaikka ylilaudalla ehkä muuta väitetäänkin.
Ei tuollaset paskat ansaitse mitään perheonnea eikä rakkauttakaan. Tuomiot oli naurettavia. Vähintään olisi pitänyt olla elinkautinen ehdotonta vankeutta. Kuolemantuomio olisi parempi (ja halvempi), koska ei tuollaisesta tule tervettä ihmistä enää koskaan. Ajan kysymys kun tekee jotain uutta pahaa, esim. sille vaimolleen tai perheelleen
Jos ovat tuomionsa lusineet, niin oikeusvaltiossa heillä on lupa jatkaa elämää - toivottavasti hyvityksen tekonsa niiltä osin, kuin sitä on mahdollista hyvittää.
Valitettavasti ei ole mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tappasin jos tapaisin.
Kirjoituksesi täyttää rikoksen tunnusmerkistön.
Minä en tappaisi, mutta kiertäisin kaukaa! On kumma, ettei työnantaja tarkista tekijöidensä taustoja! Itse en kuuna kullan valkeana palkkaisi kyseisen taustan omaavaa henkilöä jos olisin työnantaja!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva kiva, että kidutusmurhaajilla on työpaikka 😡
Uli Uli ja niillä on myös tyttöystävät, toisin kuin sinulla in-sel.
Antaako omatunto mielenrauhan ja onnen? Tuleeko uhri uniin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainahan linnakundeilla on tyttöystävä kandidaatteja jonoksi asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei niillä ole moraalia eikä tunteita, empatiaa tai mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tappasin jos tapaisin.
Minä en tappaisi, mutta kiertäisin kaukaa! On kumma, ettei työnantaja tarkista tekijöidensä taustoja! Itse en kuuna kullan valkeana palkkaisi kyseisen taustan omaavaa henkilöä jos olisin työnantaja!
Luuletko todella, että marketrekryssä aletaan selvittää rikosrekisteriä? Huomaa kyllä, että et ole työnantaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tappasin jos tapaisin.
Oletko koskaan ajatellut, että siellä prisman pikakassalla olet mitä todennäköisimmin ollut hyvin lähellä akanhakkaajaa, pedo fiilia ja mu rhaajaa. Ne kun on kaikki ihmisiä ja syövät samaa ruokaa ja käyvät samassa kaupassa.
Sen ymmärrän, että ei seuraan hakeudu - mutta ei-toivotulla tavalla käyttäytyvien ihmisen totaalinen välttely on tosiasiassa aika hankalaa. Siksi ne huijarit ja muut ikävät tyypit pääsee aina yllättämään. Se kun ei näy naamasta - vain se näkyy, että lakkaa saamasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei niillä ole moraalia eikä tunteita, empatiaa tai mitään.
Ne selittelee mustan valkoiseksi itelleen ja niin moraali ei paina. Totuus on muovailuvahaa ja sitä rataa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tappasin jos tapaisin.
Luuletko todella, että marketrekryssä aletaan selvittää rikosrekisteriä? Huomaa kyllä, että et ole työnantaja.
Kyllä? Minulla on jäänyt työpaikat kaupoissa saamatta koska on tuomittu petoksesta.
Vierailija kirjoitti:
Päätekijän vanhempi oli ylellä joku pikkupomo.
Lähde?
Vierailija kirjoitti:
Mikä firma/ tavaratalo ? Menee heti boikottiin...perkele !
Just. Miksi ihmeessä? Tosiasiassa ryntäät sinne jonkun irtokarkkitarjouksen perässä ja otat lapsetkin mukaan n
Joutuneet rikoksen uhreiksi? Ilmeisesti heidät tunnistetaan.
Yksi ei muuten palannut kotiin asumaan, vaan asui sijoitusperheessä. Näin kuulin Koskelassa asuvilta läheisiltä.
Vierailija kirjoitti:
Joutuneet rikoksen uhreiksi? Ilmeisesti heidät tunnistetaan.
Yksi ei muuten palannut kotiin asumaan, vaan asui sijoitusperheessä. Näin kuulin Koskelassa asuvilta läheisiltä.
Sukulaiset täällä omiaan puu-kott-aa selkään? Mahtava suku.
Atso