Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koskelan teinisurmaajilla on nyt uudet nimet ja uudet elämät - yksi heistä sai töitä helsinkiläisestä kaupasta

Kommentit (719)

Vierailija
621/719 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan ole. Syy miksi media ei julkaise edes niitä alkuperäisiä nimiä vaan kirjoittelee poika A jne, Johtuu niiden journalistin ohjeista, jossa ohjeistetaan olemaan kertomatta alaikäisten rikollisten nimiä.

Yksityishenkilö voi nimen kertoa, jos on varma että kyseessä on sama henkilö.

Heidän alkuperäiset nimet on julkaistu ympäri nettiä jo kuusi vuotta sitten ja ne pyörii siellä varmaan ikuisesti. Nykyisiä nimiä ei ikävä kyllä voi paljastaa esim. täällä, vaikka se kuinka houkuttelisi. 

Niin on, mutta ei median toimesta. Moniko noista kuusi vuotta sitten julkaisseesta on joutunut syytteeseen, saati tuomiolle?

Eikä noita nimiä vaihdeta viranomaisten toimesta mihinkään suojelutarkoitukseen. Kuka vaan voi vaihtaa nimensä ja usein ne ovat rikollisia jotka niin tekevät.

Noiden lellipentujen alkuperäiset nimet on vaihdettu uusiin nimenomaan suojelutarkoituksessa ja jos niitä (uusia nimiä) lähdetään levittelemään esimerkiksi täällä, niin levittäjä joutuisi itse syytteeseen. Ks. Rikoslaki 24 luku 8 . Kukapa ei haluaisi tietää heidän uusia nimiä, mutta kannattaako omaa elämäänsä lähteä tieten tahtoen pilaamaan? Oma henkilöllisyyshän paljastuisi noille sadistisille murhaajillekin.

Uudet henkilöllisyydet ovat jo kaikki kuulemma vuotaneet. Voi olla myös huhukin. Mutta ihan hyvä jos ovat.

Okei! Hyvä juttu, jos niin todella on. Eipä kävisi yhtään sääliksi niitä sadisteja. Olisi ihan oikein, jos he joutuisivat taas opettelemaan uudet nimet ja hetut, kun nykyiset uudet ei enää suojelisi heitä.  :D   T. Sama

Ei näille mitään hetuja ole vaihdettu. Niitä ei kai Suomessa ole käytännössä vaihdettu kenellekkään.

Vierailija
622/719 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menkää nyt j*malauta hoitoon katkeruutenne ja vihanne kanssa! He ovat tuomionsa kärsineet ja oikeutettuja elämään ilman vainoamista. Kunnioittakaa oikeuden päätöstä ja lopettakaa vihan lietsominen.

Koskelan hurmaaja itse täällä lueskelee ketjuaan ja puolustautuu. 

M.urha ei vanhene koskaan.

Juuri niin. Siinä sen näkee, kuinka narsistinen hän on: pelkkää minäminä-asennetta koko lellipentu, vaikka käy kolmeakymppiä. Hän pelkää enemmän uuden identiteettinsä paljastumista täällä kuin häpeää sekuntiakaan sitä, mitä Atsolle teki. "Onneksi olkoon" vaan veetiheikkialexiksen vanhemmille: kyllä tämä yhteiskunta olisi pärjännyt ilmankin teidän jälkeläisiänne, erityisesti Atso!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
623/719 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä juttu. Tekoa ei saa tekemättömäksi, joten parempi sentään että ovat työelämässä. 

Minulla oli muinoin alaisena erääseen teinimurhaan sekaantunut tyyppi. En nauttinut yhtään hänen tavastaan kanniskella keittiössä veitsiä ja työkavereiden tuijottelusta sekä hihittelystä puukot kourassa.

Vierailija
624/719 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian lyhyet tuomiot. Elinkautinenkin pitäisi olla nimenomaan se elinkautinen eikä vaan joitain vuosia. Suomessa on muutenkin lälly tuomiot, olipa sitten mikä tapaus vaan, eläimistä tai ihmisistä. Lähinnä vastaa päähän taputtelua, ilmankos vankilat on täynnä ja ulkomailta tulee porukat tänne, niinhän se yks pahis sanoi haastattelussa. 

Vierailija
625/719 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heikin kuvaa ei löydy enää ainakaan Googlen haulla. Onko kenelläkään tallessa?

Asuu kuulemma Jyväskylässä. Paikallisiin Face-ryhmiin voisi varoittavana esimerkkinä herran naaman postata. Kunnianloukkaus on asianomistajarikos - tällä saadaan herran uusi nimi selville jos kehtaa rikosilmoituksen tehdä :)

Jyväskylä on sen verran pieni kaupunki, että hänet löytänee melko helposti.

Kaikkien kuvat löytyy ainakin "kollaasina" ihan googlettamalla.

Vierailija
626/719 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kotkamies-tubettaja kuulemma selvittelee henkilöllisyyksiä ja tekee kiusaamisvideot heistä heti tavattaessa. Toivottavasti huhut ovat totta ja kotkamies tekee sen!

Kotkamies on helvetin nolo wannabe-paska

Miksi?

Vierailija
627/719 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heikin kuvaa ei löydy enää ainakaan Googlen haulla. Onko kenelläkään tallessa?

Asuu kuulemma Jyväskylässä. Paikallisiin Face-ryhmiin voisi varoittavana esimerkkinä herran naaman postata. Kunnianloukkaus on asianomistajarikos - tällä saadaan herran uusi nimi selville jos kehtaa rikosilmoituksen tehdä :)

Jyväskylä on sen verran pieni kaupunki, että hänet löytänee melko helposti.

Kaikkien kuvat löytyy ainakin "kollaasina" ihan googlettamalla.

Joo, huomasin sen tuon kirjoittamisen jälkeen. 

Vierailija
628/719 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää että pääsivät helpolla.Ehkä toivottavasti muistava ainakin tuo muka tosi ystävä hänet vaikka ei ehkä pahinpana hänelle pahaa tehnyt vaikka kuka senkin tietää esittikö vain .Kyllä pitäisi rajansa tietää ja olla vaikka pelkääkin jotain toista niin heikomman puolelle.Silloin myös se joka vaahtoo niin on heikompi kun joku sitä heikompaa puolustaa.

Vierailija
629/719 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin mielestäni pääsivät aivan liian vähällä teon raakuuteen nähden. Nuoresta iästään huolimatta tiesivät kyllä hyvin, mitä tekivät.

Jossain toisessa kulttuurissa heidän rangaistuksensa voisi olla samantapainen kuin nyt oli uhrinsa. Suomessa pääsivät liian vähällä kaikissa tapauksissa.

Vierailija
630/719 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Murhaaja saa töitä mutta minä en ole saanut kolemen tutkinnon jälkeenkään töitä. Olen ollut 18 vuotta työtön. Mitään rikosta en ole koskaan tehnyt. Murhaaja silti palkataan heti töihin. Kiva elämä on elää työttömänä koko ikäni. Olen jo pian 50 vuotias eikä minulla ole työkokemusta muusta kuin kesätöistä joskus 90 luvulla.

Vierailija
631/719 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Murhaaja saa töitä mutta minä en ole saanut kolemen tutkinnon jälkeenkään töitä. Olen ollut 18 vuotta työtön. Mitään rikosta en ole koskaan tehnyt. Murhaaja silti palkataan heti töihin. Kiva elämä on elää työttömänä koko ikäni. Olen jo pian 50 vuotias eikä minulla ole työkokemusta muusta kuin kesätöistä joskus 90 luvulla.

Se on saanut suhteilla sen työpaikan.

Vierailija
632/719 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No? Mitkä nimet, mitkä työpaikat?

Vierailija
633/719 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö rikoksista tuomita kuolemanrangaistuksella kun kerran vankila ei rikosta sovita? Voiko rikosta siis sovittaa? Kyllä vai ei.

Vierailija
634/719 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elinkautiset Amerikan mittapuulla!

Vierailija
635/719 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi että kauppa-apulaisen tehtävään olisi löytynyt reipas hyvätapainen nuori joka ei ole murhannut ketään eikä osallistunut kidutukseen. 

Vierailija
636/719 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulisi että kauppa-apulaisen tehtävään olisi löytynyt reipas hyvätapainen nuori joka ei ole murhannut ketään eikä osallistunut kidutukseen. 

Mitä tekemistä noilla on kauppa-apulaisena toimimiseen?

Vierailija
637/719 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpa nuo ihmishirviöt olisi hirtetty. 

Vierailija
638/719 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

USAn tyyliin ensin istut elinkautisen ja sitten teloitetaan.

Vierailija
639/719 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yrität varmaan hakea jotain asiantuntijan paikkaa ilman päivääkään kokemusta?

Vierailija
640/719 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heidän puhelimistaan löytyi kuvia asunnottomista ihmisistä, mutta koskaan ei kerrottu syytä noille kuville. 

Hyytävää 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yksi