Uskotko kuolleiden sielujen näkevän kaiken mitä elävät sukulaiset tekevät?
Mutta kuolleiden sielut eivät pysty kommunikoimaan mitenkään elävien kanssa.
Kommentit (43)
Olisivat aika pervoja jos haluaisivat nähdä masturbointiani.
Koko edesmennyt sukuni katselee kun tumputan.
Sitten esineet liikkuvat itsestään. Ovet ja ikkunat avautuvat ja telkkuun tulee häiriöitä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Nuorisolle olen muistanut myös opettaa, että mummi näkee mitä teet peiton alla.
Olet täyden kympin kus*ipää
Vierailija kirjoitti:
Luulis niillä olevan muutakin tekemistä, kun hengailla täällä ja kyylätä makuuhuoneessa.
Sehän on Jumalalla ja Päivi Räsäsellä tärkeintä tekemistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Nuorisolle olen muistanut myös opettaa, että mummi näkee mitä teet peiton alla.
Olet täyden kympin kus*ipää
Tähtäänkin aina parhaimpaan mahdolliseen tulokseen.
Uskon, että maailmassa on paljon muutakin kuin se, minkä vajavaisilla aisteillamme pystymme kokemaan.
En tietenkään usko. Olisi aika kauheaa jos näkisivät. Varsinkin mummoni järkyttyisi kun näkisi miten dokasin ja menetin työpaikkani. Toki hän näkisi tämän raitistumisyrityksenikin ja avun hakemisen.
Vierailija kirjoitti:
Eivät näe. Lisäksi niihin henkivaltoihin ei saa ottaa yhteyksiä, koska ne eivät ole kuolleita ihmisiä vaan Saatanan enkeleitä valepuvussa harhauttamassa ja eksyttämässä!
Henkimaailmasta otetaan meihin yhteyttä. Meedio toimii vain kanavana henkisten aistiensa avulla ja henkimaailma päättää tulijat.
Hyvät henget voivat ottaa ihan yhtä hyvin yhteyttä kuin pahatkin.
Kyllä ne siellä on ja pystyvät kommunikoimaan. Jokainen omalla tavallaan. Kommunikoin äitini kanssa noin viikko kuoleman jälkeen. Aina kun tiskaan kuuntelen musiikkia. Kysyin mielessäni häneltä kysymyksen ja musiikki loppui. Laitoin musiikin taas päälle ja kysyin saman kysymyksen uudestaan. Musiikki loppui. Vaikka olen varmaan tuhansia kertoja tiskannut, ei ennen eikä tämän jälkeen ole koskaan tapahtunut tällaista. Kyllä uskon, että katselevat ja voivat kommunikoida. Tuskin lopun elämääni, mutta jokin ajanjakso kuoleman jälkeen.
Kysyin papilta. Hän sanoi, että raamattu ei kerro tästä mitään. Sanoi, että on se mahdollista, että pystyvät seuraamaan maanpäällisiä asioita ja lähettämään ehkä jotain merkkejä kannustukseksi.
(Raamattu kieltää yrittämästä yhteyttä kuolleiden suuntaan.)
Vierailija kirjoitti:
En tietenkään usko. Olisi aika kauheaa jos näkisivät. Varsinkin mummoni järkyttyisi kun näkisi miten dokasin ja menetin työpaikkani. Toki hän näkisi tämän raitistumisyrityksenikin ja avun hakemisen.
Rajan taakse siirtyneet varmasti haluaa olla läheisten tukena ja he näkevät asiat korkeammasta näkökulmasta ja laajemmasta perspektiivistä käsin kuin ollessaan maan päällä.
Kuolleet herätetään viimeisenä päivänä. Osa Taivaaseen, osa kadotukseen.
Olis kauheaa jos kotona ei voi olla vapaasti tai makkarissa?
Kyllä. Viimeaikaisten tutkimustulosten mukaan tämä pitää paikkansa. Erityisesti sielut seuraavat elävien seksielämä, usein koko suvun sielut kokoontuvat yhdessä katsomaan lemmenhetkeä tai masturbointia.
Vierailija kirjoitti:
Kysyin papilta. Hän sanoi, että raamattu ei kerro tästä mitään. Sanoi, että on se mahdollista, että pystyvät seuraamaan maanpäällisiä asioita ja lähettämään ehkä jotain merkkejä kannustukseksi.
Siinä meni katoliset ja ortodoksit sitten alakertaan, nämä kun tuppaavat rukoilemaan pyhimyksiä.
Jotenkin ajattelen, että ovat jossain tietoisuudessa, eivät siis mitenkään lentele haamuina, eivätkä kyttää mitään arkiaskareita. Mutta ovat henkisesti jotenkin läsnä ja auttavat tekemään oikeita valintoja kriiseissä. Ehkä se on vaan sitä, että ovat ikäänkuin geneettisinä muistoina aivoissa.
Periaatteessa kyllä, mutta käytännössä ei.
Olen toivonut, että seuraisivat jollain tapaa elämääni, ja ehkä sitä miten lähisukulaiseni todennäköisesti on huijannut minua ja jotenkin karma kostaisi myöhemmin. Mutta sitten taas ymmärtäisivät olla katsomatta, jos katselen jalkafetissiprnoa, koskettelen itseäni tuhmasti ja saatan lisätä hekumaa vielä ääntelemällä tai puhumalla erikoisesti siinä samalla. Mutta sen sitten näkee lähdön hetkellä miten se on, jos ylipäätään mitään näkee. Atomeitahan tässä kai ollaan, että miksi se sielu ei vaikka levittäytyisi vaikka pitkin maailmaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä meni katoliset ja ortodoksit sitten alakertaan, nämä kun tuppaavat rukoilemaan pyhimyksiä.
Tuo suluissa ollut ei ollut papin Sanomat, vaan olen lukenut sen itse raamatusta.
Voi olla, että näkevät mutta myös saattaa olla, että lihallisen kehon tarpeet ei oikeasti kiinnosta.
Kiinnostako ketään vaikkapa muurahaisten parittelu tai muurahaissuhdeasiat?