Ette sitten töissä tänää ole?
01.04 on suomessa normaali työpäivä?
Suomessa töitä tehdään jokainen päivä kellon ympäri?
Miksette ole töissä nyt tällä hetkellä?
Ei ole olemassa ilmaisia lounaita?
Kommentit (39)
Töissä olin, mutta kun on +200h liukumaa, niin se on jokseenkin ilmoitusasiatyönantajan suuntaan milloin otan ylimääräistä vapaata. Itseasiassa lehotus oli polttaa neljän päivän edestä tunteja tällä viikolla, mutta laitoin vain huomisen vapaaksi.
Pakko pitää talviloma. Tai no ei tätä voi lomaksi sanoa kun vaimo on keksinyt jokapöivölle minulle töitä.
Pitkäaikaistyötön. Menen töihin heti kun töitä tarjotaan.
Köyhälistön puuhastelua saadakseen lauantaimakkaraa ja perunoita ;) Parempi väki ei töihin alennu. Veli Petteri pitää meistä hyvän huolen.
Olen lomalla vaeltamassa. Vielä 1vk jäljellä ja ikävänseni avasin vauvan kun tultiin seuraavaan majapaikkaan.
Olen CV:ni mukaan Sanoma Oy:n sisällöntuottaja.
Työpäiväni päättyi 45 min sitten.
Mua kiusataan aina joka paikassa niin en viitsi enää taistella tuulimyllyjä vastaan.
Koska työpäiväni päättyi ennen klo 16.00.
Olenhan. Työaikana palstailen, se on kato meidän kokoomuslaisten työsuhde-etuja.
Ei millään ehdi kun on tätä vauvailua !
Töissä ruokatauolla aina roikun palstalla, kun en jaksa olla sosiaalinen.
Olin tänään töissä 6.30-15.05.
Tätä iloa kestää vielä kuukauden, sitten taas kortistoon ihmettelemään mistä irtoaisi seuraava työpätkä.
Työpäivä loppui kolmelta. Huominen on vapaa. Viisi vapaapäivää siis edessä, jihuu!
Piti olla tänään vapaapäivä, mutta käytin sen tekemällä 6h puolikkaan päivän koska oli vähän hommat kesken.
T. Insinööri