Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi tilaat Temusta?

Vierailija
01.04.2026 |

Ihan uteliaisuuttani kyselen, kun kiinnostaa.

Miksi tilaat Temusta?

Eikö huoleta tuotteiden turvallisuus?

Tai ympäristövaikutukset?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nyt vaan on tyhmää maksaa liikaa. Ja tämä ei tarkoita, että sieltä pitäisi nyt kaikki mahdollinen tilata ja että kaikki tuotteet olisivat laadukkaita. Tilaat sen mitä tarvitset ja käytät harkintaa. 

Vierailija
2/23 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut reilusti Temusta eikä ole ollut mitään ongelmaa.

Turvallisuuslässytys on vain suomalaisten kauppiaiden propagandaa.

Miksi muuten kauppiaat saavat tilata Kiinasta, mutta tavallinen kuluttaja ei saisi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se on halvin paikka ostaa, myös nopea toimitus sekä tilaamisen helppous sohvalta röhnöttäen.

Vierailija
4/23 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää temuttajat sitten valittako, kun työpaikkoja ei Suomessa ole.

Vierailija
5/23 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tilaa

Vierailija
6/23 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska se on halvin paikka ostaa, myös nopea toimitus sekä tilaamisen helppous sohvalta röhnöttäen.

Palautus on myös tosi helppoa. 

Vierailija
7/23 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole temutuksen vika, suomalaisten työpaikat on jo kauan sitten ulkoistettu halpamaihin surutta.

Vierailija
8/23 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole temutuksen vika, suomalaisten työpaikat on jo kauan sitten ulkoistettu halpamaihin surutta.

Ei ne marketit kuitenkaan lisää myyjiä palkkaisi.

Vierailija
9/23 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kaiken kaikkiaan tilannut kaikkinensa tonnilla täs kun alko se Temu villitys vuosi pari sit.

Sain kaiken mitä halusin nyt en enää keksi tilattavaa :DD

Vierailija
10/23 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää mitään! Täyttä paskaa kaikki siellä!

Vierailija
11/23 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut tuhansilla euroilla sieltä muutaman vuode  aikana ja täytyy sanoa, että uskomattoman hyvä paikka: kaikki(!) tuotteet tulleet, mitä tilannut, eli keräilty oikein, ja juuri oikean värisinä ja kokoisina, mitä tilannutkin. Osan tilauksista joutunut palauttamaan, ja sekin ilmaista ja toimi moitteetta.

Moraalisesti toki väärin, mutta olen ihan ihmeissäni asioiden sujumisesta ks. kauppa-alustan kanssa! 🙏🥳

Vierailija
12/23 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen sen vajaa 10 vuotta tilannut kiinalaisista verkkokaupoista satoja artikkeleita tavaraa ja vain 2 tai 3 viallista tuotetta osunut kohdalleni joista olen tietenkin rekkulan tehnyt selkein dokumentein ja reklamaatiot ovat sujuneet vaivattomasti. Olen saanut uuden toimivan tuotteen viallisen tilalle sekä pitää viallisen tuotteen.

Vierailija
13/23 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hinnan takia. Sieltä saa halvalla

Vierailija
14/23 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska SUOMESSA EI VALMISTETA niitä tuotteita mitä olen tilannut.

Vierailija
15/23 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

4g riistakamera reilulla viidellä kympillä. Hyvä kamera, ollut kohta vuoden metsässä. Pimeimpään aikaan latasin joitain kertoja, muuten on riittänyt virta aurinkokennolla. Kesti pakkasetkin ihan hyvin.

Samanlaisen kun ostat Suomi kaupasta niin se on yli 200e.

Vierailija
16/23 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse sadan euron tilausta saadakseen ilmaisen toimituksen toisin kuin Amazonissa. Ei huoleta turvallisuus. Jos johonkin Temun perseenaluseen kuolen, niin sitten kuolen, ei voi mitään.

Vierailija
17/23 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrohan minulle miksi en tilaisi temusta, kun sieltä saa siedettävällä hinnalla esim. yksittäisiä elektronikkakomponentteja kun taas Suomesta tai euroopasta tilatessa tulisivat maksamaan 20x enemmän koska toimituskulut on järjettömät ja lisäksi on yleensä myös vähimmäismäärä mikä pitää tilata joka nostaa hintaa ja komponentteja ei tavallinen tallaaja niin paljoa edes tarvi kun pitää joku yksi laite saada korjattua.

Vierailija
18/23 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tilaisin?

Vierailija
19/23 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ostat Biltemasta etkä citimarketista ap? Miksi kyselet tyhmiä?

Vierailija
20/23 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen sen vajaa 10 vuotta tilannut kiinalaisista verkkokaupoista satoja artikkeleita tavaraa ja vain 2 tai 3 viallista tuotetta osunut kohdalleni joista olen tietenkin rekkulan tehnyt selkein dokumentein ja reklamaatiot ovat sujuneet vaivattomasti. Olen saanut uuden toimivan tuotteen viallisen tilalle sekä pitää viallisen tuotteen.

Pohdin tuossa lisäksi millaisiin säästöihin olen päässyt ja karkean arvion mukaan olen säästänyt noin 70k-80k€:a tilaamalla kiinalaisista verkkokaupoista verrattuna jos olisin samat tavarat ostanut Suomesta tuona vajaan 10 vuoden aikana. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kahdeksan