Onko 40-vuotias liian vanha pitämään saparoita?
Kokeilin äsken huvikseni miltä näyttää ja johan karisi muutama vuosi iästä pois. ;)
Kommentit (12)
Tulee muistoja mieleen =) Olin 23-vuotias nuori rouva ja odotin esikoistamme. Oli kesähelle ja meillä sattui vesivahinko. Jouduimme soittamaan huoltomiehen sitä avuksemme ihmettelemään. Minulla oli päälläni kukallinen pitkä " ryppyhame" ja sellainen coutry-henkinen valkoinen brodyyripitsipusero (aika antavalla kaula-aukolla) ja saparot päässä. Menin avaamaan huoltomiehelle ovea ja hän änkytti siellä rappukäytävässä, että " onko rouva kotona" .
Eli jos saparoissa viihdyt, niin anna palaa vaan!
Itsellä kanssa välillä saparot (lähinnä lenkillä) ja ikää 35v.
nuorekkaita nelikymppisiä,laita sitten asukin niihin saparoihin sopiviksi, ettei kuites mitään jakkupukua ;)
t.25-vee ja saparot on joskus
Miksi ihmeessä olisi liian vanha pitämään saparoita, jos niistä kerran itse pitää!
Mun 50-vuotias äiti pitää välillä, ja hyvin sopii.. Enkä nyt tarkoita mitään ylhäällä keikkuvia, vaan sellasia hiukan alempana olevia.. =)
saparoita aika usein töissä. Musta ne on vähän hassut kun ottaa huomioon hänen muuten kovin sovinnaisen luonteensa ja olemuksensa. Mulle tulee mieleen saparoista aina se yksi ei niin kovin sovinnainen miestenlehtitermi..
4:
Alkavat rypyt ja saparot eivät todellakaan sovi yhteen.
Se on ihan teinien ja lasten juttu, en kehtaisi ikipäivänä laittaa saparoita...
Hän pitää niistä kiinni vedellesään takaapäin ja leikkii jotain karjapaimenta. Onhan se vähän omituista, mutta annan hänen saada harmittoman nautintonsa ja olla nauramatta...
Minäkin aion pitää, jos on silloin pitkät hiukset!
Ja säästä meitä julkiselta saparoiden käytöltä...
Alkavat rypyt ja saparot eivät todellakaan sovi yhteen.