Loukkaantuisitko tästä
Puoliso kysyi eilen kun olin sheivannut ja mainitsin siitä hänelle(siis päässyt vähän pitkäksi nii halusin nyt ilmoittaa että nyt on siistitty, hehe) että "miksi tänään sheivasit?" Ihmettelin että miksi kysyy tuolla lailla...vastasin sitten että "nyt oli aikaa ja inspiraatiota" ja hän vastas: "niin siis viimeiseen vuoteen ei oo ollut?"
Loukkaannuin tosta kommentista, otin sen vittuiluna. Meille tuli riita ja nyt pohdin että oonko liian herkkänahkainen(puoliso väittää) vai saako tollasesta kommentista vähän loukkaantua? :D
Siis suhteessa oltu 3 vuotta ja samanlaista alkuinnostusta olla höylä kädessä ja aina siistittynä ei oo( kuten uskon että kukaan ei samanlailla jaksa olla jatkuvasti tällättynä kuin alussa, muuten kyllä huolehdin!) Mies on myös sanonut ettei häiritse jos vähän pääsee kasvamaan. Toi kommentti oli musta vähän pöljä ja sanoin siitä hänelle. Hän ei oo kuulemma loukannut ja miettii että miksi piti vetää herne nenään :D mä sanoin myös että odotin vähän erilaista reagointia enkä mitään kysymyksiä että miksi päätin sheivata "just tänään"
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Saapi loukkaantua.
Itselläni naistenvaivat vaivana ja silloin ei todellakaan jaksa keskittyä näin triviaaliin aiheeseen, nyt viimeiseen kolmeen vuoteen, kuin vain ihan tosi satunnaisesti.
Jos alkaisi päätä aukomaan sais kyllä huutia.
Sellaiset voimafantasiat sieltä.
Vierailija kirjoitti:
Minua ällöttäisi aikuinen mies, joka ottaa sheivailut noin tosissaan. Oikeasti...
Luetaanko me nyt ihan eri aloitusta? Musta se oli nainen joka teki numeron pillukarvoistaan.
Heh, kyllä mä ihan samalla tavalla pidän itsestäni huolen kun yli 20 vuotta sitten. En ole koskaan sheivannut miesten takia, se on ollut osaa siisteys rutiineja jo vuosikymmeniä.
Jotkut ajattelevat että tekemiseen pitää olla syy, eikä kaikki miellä hyväksi syyksi itsensä vuoksi tekemistä. Eräs parisuhde päättyi nimen omaan sheivaamisen vuoksi, kun mies päätteli, että naisella on oltava suhde koska yhtäkkiä siistiytyy. Nainen ajeli, koska oli menossa rannalle, eikä halunnut puskan tursuavan uimapuvun välistä.
Älä anna sille.
Mies kohtelee naista paskasti JOS NAINEN SEN SALLII. En syytä sinua vaan kerron päivänselvän asian. Sinä joko valitset olla tuon pöljän kanssa tai ilman häntä.
Älä siis alenna itseäsi ääliön takia vaan potki se helvettiin.
Olisi mielenkiintoista tietää mitä sitten odotit?🤣
Vierailija kirjoitti:
Jotkut ajattelevat että tekemiseen pitää olla syy, eikä kaikki miellä hyväksi syyksi itsensä vuoksi tekemistä. Eräs parisuhde päättyi nimen omaan sheivaamisen vuoksi, kun mies päätteli, että naisella on oltava suhde koska yhtäkkiä siistiytyy. Nainen ajeli, koska oli menossa rannalle, eikä halunnut puskan tursuavan uimapuvun välistä.
Mulla on tästä omakohtainen kokemus ja varmasti monella muullakin kun kumppani on yhtäkkiä alkanut huolehtimaan itsestään eri tavalla ja toinen nainenhan siellä taustalla oli.
Minä haen miehen suihkuun kaveriksi ja laitan höylän käteen jos haluan siistiytyä
Huh, onneksi ei tarvi tällaisia miettiä. Joskus sheivaan ja joskus on pitkiäkin aikoja, etten jaksa. Miestä ei kiinnosta onko karvoja vai ei, ja "tavara" on kelvannut kaikissa ulkomuodoissaan.
Muistan kun parikymppisenä oli sellainen poikaystävä, joka ehdotti suihkussa että sheivaa multa karvat. Ei ollut kehdannut sanoa, että voisitko sheivata. Hirveät paineet oli ulkonäöstä sen ikäisenä, ja miehet myös odotti tietynlaista. Ei kiitos tuollaista enää.
Ilmoitin vaimolle että sheivaa persereiästään karvat pois, illalla avataan kakkosluukku
t: Markku