Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikseivät hiljaiset, ujot ja yksinäiset miehet mene vaan ulos sosialisoitumaan?

Vierailija
01.04.2026 |

Ei elämää ole tarkoitettu istuttavaksi yksin sisällä tietokoneen ääressä. Mikseivät nämä miehet vaan poistu kotoaan, juttele jollekin kivalle naiselle? Ei elämää kannata viettää yksinäisenä näivettyen, rohkeasti vaan ulos kavereiden kanssa vaikka palloa potkimaan tai terassille!!

Kommentit (197)

Vierailija
121/197 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samasta syystä kuin hiljaiset ja ujot yksinäiset naisetkin.

Miettikääpä sitä.

Vierailija
122/197 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan minä tänään kaupan kassakle sanoin moi ja kiitos. Eikö siinä ole tarpeekai yhdelle päivälle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/197 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla ei ole kavereita..ja jos et harrasta ryyppäämistä tai muuten pidä baareista niin ei tässä suomalaises kulttuuris noin vaan mennä kellekään jutteleen..hullunahan ne sua pitäis. Ja aikuis iällä voi olla että monilla on jo kaveripiiri johon ei ulkopuolisia edes haluta.

Sitten on vielä ne jotka mieluummin on yksin kuin seurassa. Kaikki eivät pidä sosialisoitumisesta sellainen vois enemmän herättää väkivaltaisia fantasioita niitä kohtaan jotka seuraansa tyrkyttävät.

Jokainen meistä on erilainen.

Vierailija
124/197 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miettikääpä sitä.

Hiljaista ja ujoa naista lähestytään, miestä harvemmin. Tietysti nämä lähestymiset eivät aina ole miellyttäviä. 

Vierailija
125/197 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Jeesus eläisi nykypäivänä, hän olisi influensseri, koska pyrkii keräämään seuraajia.

Somessa seuraajat eivät ole todellisia vaan pelkkää bittipöhinää. Osa heistä algoritmeja ja tekoälybotteja.

Ihmisiä pitää kohdata elävässä elämässä. Tekoälyä ei voi halata eikä pitää kädestä kiinni.

126/197 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikilla ei ole kavereita..ja jos et harrasta ryyppäämistä tai muuten pidä baareista niin ei tässä suomalaises kulttuuris noin vaan mennä kellekään jutteleen..hullunahan ne sua pitäis. Ja aikuis iällä voi olla että monilla on jo kaveripiiri johon ei ulkopuolisia edes haluta.

Sitten on vielä ne jotka mieluummin on yksin kuin seurassa. Kaikki eivät pidä sosialisoitumisesta sellainen vois enemmän herättää väkivaltaisia fantasioita niitä kohtaan jotka seuraansa tyrkyttävät.

"hullunahan ne sua pitäis."

Olisiko se ongelma, jos ei käyttäydy uhkaavasti etkä ahdistele? Mistähän olikaan peräisin nimitys naistennaurattaja?

M60+

Vierailija
127/197 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kerro ensin mitä ne kaverit on? Jotain syötävääkö? Olen kuullut puhuttavan tuosta oudosta sanasta kuin ystävä, mutta ei ole mitään hajua mitä se tarkoittaa.

T. Pimeän ikkunattomaan kellarin keisari🤪

Vierailija
128/197 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ventovieraista miehistä saan kyllä juttuseuraa. Naiset useimmiten pyytävät minua poistumaan.

Vierailija
129/197 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljän seinän sisällä mukavuuksien keskellä eläminen on parasta. Ainoastaan yöllä voi käydä ulkona, mutta vain max 5 min. Kauppareissujen ja virastoasioiden hoitaminen on täyttä horroria. 

Vierailija
130/197 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hyvä työssäni. Minulla on rahaa. Minulla on vapaus. Olen tehnyt osani ja minulla on myös lapsia. Olen introvertti.

En enää yritä olla mitään, mitä en ole. Elin jo yhteiskunnan ja muiden toiveiden mukaisesti. Nyt elän itselleni.

En sano, ettenkö voisi löytää toisen introvertin naisen, joka pitäisi minusta ja minä hänestä, ja vastoin kaikkia universumin todennäköisyyksiä, olisimme myös seksuaalisesti toistemme kimpussa. 

Mutta en etsi häntä. Olen onnellinen yksin.

Olenko introvertti? Olen. Olenko ujo? Kyllä olen. Olenko outo muiden mielestä? Aivan varmasti. Olenko kiinnostunut siitä, mitä muut ajattelevat minusta? En enää

Vierailija
131/197 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP... Olitko itse nuorena j ä n n ä t y t t ö? 🥺👉👈

Vierailija
132/197 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

M-1965 kirjoitti:

Siksi, että kynnys yrittää löytää uusia ystäviä tai edes kavereita on heillä noussut liian korkeaksi. Sosiaalisen mutta ylhäältä annettujen sääntöjen mukaan järjestetyn harrasteen kautta tuo kyllä onnistuu.

Uusien ystävien löytäminen on yli 90% ihmisistä erittäin vaikeaa sen jälkeen kun aikuistutaan. Tämä ei ole edes yksin suomalainen ilmiö.

Vierailija
133/197 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä sataa. 

Vierailija
134/197 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miettikääpä sitä.

Hiljaista ja ujoa naista lähestytään, miestä harvemmin. Tietysti nämä lähestymiset eivät aina ole miellyttäviä. 

Minä lähestyn kaikkia tasapuolisesti (paitsi aineissa olevia tai tupakalle löyhkääviä tai muuten vain epästabiililta vaikuttavia (ihan turvaisuuteni vuoksi)), mutta jos toinen ei saa sanaa suustaan ja vastaukse ton lähinnä "mmmm" "joooo" "voi että", niin jätän sellaiset ihmiset pysyvästi rauhaan. 

Vierailija
135/197 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M-1965 kirjoitti:

Siksi, että kynnys yrittää löytää uusia ystäviä tai edes kavereita on heillä noussut liian korkeaksi. Sosiaalisen mutta ylhäältä annettujen sääntöjen mukaan järjestetyn harrasteen kautta tuo kyllä onnistuu.

Uusien ystävien löytäminen on yli 90% ihmisistä erittäin vaikeaa sen jälkeen kun aikuistutaan. Tämä ei ole edes yksin suomalainen ilmiö.

pelaan erästä nettiselainpohjaista peliä, jossa pelaajia lähinnä euroopasta, joitakin sattumia usa:sta ja esim. japanista, australiasta myös aika paljon. Pelaajien enemmistö aikuisia (koska peli ei ole mikään räisikintäpeli)  ja aika usein siellä sovitaan tapaamisia ns. irl:iin. Monta parisuhdetta on pelin ansiosta myös syntynyt ja muita pelaajia on suhteellisen turvallista tavata juuri irl-tapaamisissa, koska siellä on muitakin ihmisiä. 

Vierailija
136/197 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi vain kun istuvat siellä kotonaan, noilla eväillä ei miehestä mihinkään ole niin tekee vain palveluksen kun pysyy poissa. Tuota tyhjyyttä ei täytetä vain sillä että mener ulos juttelemaan, sitä työtä pitää itsensä kanssa tehdä paljon syvemmin eikä toiset ihmiset ole tuollaisen ponnahduslauta. 

Vierailija
137/197 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kaikki aikuisiällä alkaneet ihmissuhteeni ovat alkaneet tilanteessa, jossa on juteltu ihan noin vain ex-tempore jonkun täysin tuntemattoman kanssa. viimeisin tuttavuuteni syntyi aikoinaan bussipysäkillä, tavattiin sitten sattumalta uudelleen bussipysäkillä pari kertaa ja aina juteltiin vähän enemmän ja todettiin, että ollaan tosi samantyylisiä, lähdetäänkö joskus kahville tai jonnekin. Siitä se lähti ja ollaan edelleen hyviä ystäviä. plussaa se, että asutaan lähekkäin, joten voidaan lähteä lyhyelläkin varoitusajalla vaikka lenkille yhdessä. 

Vierailija
138/197 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johan minä tänään kaupan kassakle sanoin moi ja kiitos. Eikö siinä ole tarpeekai yhdelle päivälle?

Sanoisin että huhtikuun "sosialisoinnit" kuitattu

Vierailija
139/197 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos Jeesus eläisi nykypäivänä, hän olisi influensseri, koska pyrkii keräämään seuraajia.

Somessa seuraajat eivät ole todellisia vaan pelkkää bittipöhinää. Osa heistä algoritmeja ja tekoälybotteja.

Ihmisiä pitää kohdata elävässä elämässä. Tekoälyä ei voi halata eikä pitää kädestä kiinni.

Tekoäly ei pahoinpitele tai sylje päälle...

Vierailija
140/197 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaupassa käyvät, haisevat pahalta ja parturissa on käyty joskus vuosia sitten. Pelkkä ulkonäön kohentaminen ja hygieniasa huolehtiminen nostaisi statusta 10 pykälää. Jos vetää masennuslääkkeitä niin lääkäri voisi kirjottaa reseptin myös saippuakauppaan ja parturiin. Parturi on terveydestä huolehtimista ja alv pitäisi laskea nollaan.

Ja tuon kirjoittanut voisi joskus käydä ulkona...