Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olethan polttanut jo enkelikorttisi,sillä niiden kehittäjä itse Doreen Virtue on sanonut niiden lähteen olevan paha

Vierailija
01.04.2026 |

Doreen Virtue, Oprah-ohjelmista kuuluisuuteen ponnahtanut new age guru on saanut hengellisen herätyksen ja on nyt alkanut tiedottamaan,ettei mitään hänen new age tuotteitaan pidä käyttää ,sillä hän on ymmärtänyt,että hänen kanavoimansa lähde ovat olleet  pahat henget,jotka esittävät valon enkeleitä onnistuakseen eksyttämään ihmiset pois oikeasta uskosta,Raamatun Jumalasta ja ilosanomaan Jeesuksesta.

Hän tiedottaa,että valitettavasti hänen materiaaliaan myydään edelleen ,vaikka hän on toivonut ja yrittänyt saada kaiken pois markkinoilta.Älkää ostako  mitään new age juttuja,on hänen viestinsä.Sillä ne kaikki ovat peräisin pahasta lähteestä,sillä niiden sanoma ei ole totta,vain puolitotuuksia,niin että niihin on helppo uskoa,mutta harhauttavat pois oikeasta totuudesta.

Sokerikuorrutettua totuutta joka on ihmisten mukava kuulla ja uskoa,sillä se tie on leveä.

Siinä ei opeteta niin ikävästä asiasta kuin synnit ja syntisyys,joka on monelle ihmiselle vaikea ottaa vastaan ,että hän on syntinen ilman Jeesuksen sovitusta ja puhdistusta,uskossa.

Hän itse oli myös tällainen.Hän ei halunnut uskoa,että vain Jeesus on tie,totuus ja elämä.

Ja juuri tähän new age tähtää,ettet uskoisi ja pelastuisi.

Sillä vain Jeesuksessa on pelastus,juuri siinä nimessä,ei missään muussa nimessä.Sillä se on Jumalan nimi,korkein nimi koko maailmankaikkeudessa.Näin  itse Jumala on säätänyt.

Tämä on Doreen Virtuen viesti

Sama löytyy hänen some kanaviltaan,sitä on käytetty lähteenä tässä

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on jännä että naiset menevät harhaoppeihin ja tunne-enkelipöly new age hörhöilyyn ja jonnekin noitaopistokurssille ja usein nämä naiset ovat läskejä, tosin se kirsi  rantodeepti on aika kaunis sekopää

ja sitten mennään halaamaan äiti ammaa ja luullaan olevansa joku siir ienkelitär ja yhteydessä feminiiniseen äiti maahan

ja jooga ja naispappeus ja muu hulluus!

Vierailija
2/19 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä raaskinut. M52

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Doreenin kortit heitin menemään. Minulla oli ainakin 6 pakkausta. Hän petti seuraajansa. Muita kortteja ostan. 

Minulla on tällä hetkellä muutamat enkelikortit ja muutama tarot pakka, riimut, heiluri ja spiritismi lauta.

Vierailija
4/19 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Doreenin kortit heitin menemään. Minulla oli ainakin 6 pakkausta. Hän petti seuraajansa. Muita kortteja ostan. 

Minulla on tällä hetkellä muutamat enkelikortit ja muutama tarot pakka, riimut, heiluri ja spiritismi lauta.

olet eksyksissä naisparka ja matkalla kadotukseen eli helvettiin

Vierailija
5/19 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täti Doreen hurahti uskoon jo vuosia sitten, aika pitkälle miehensä "suosiollisella avustuksella" ja silloin, kun se tuli täysin puun takaa, se yllätti, muttei enää näin vuosien jälkeen. 
Doreen ei milloinkaan käskenyt hävittää korttejaan, vaan ainoastaan kehoitti suhtautumaan niihin varauksella. 
Tuo valitsemansa uskonsuunta varsin aggressiivista sorttia eikä siellä nähtävästi Jeesukset ym. kauheasti operoi, sillä välittömästi hurahduksensa jälkeen, alkoi mennä eläimille tarkoitetussa turvapaikassaan varsin huonosti enkä tiedä, onko tänä päivänä edes minkäänlaisessa toiminnassa. 
Kuka sitten sen mandaatin omaa, jonka takaa voi ladella ihmisille, mitä polkuja heidän tulee tallailla ollakseen riittävän kelvollisia ihmisiä näiden mielestä. 

Vierailija
6/19 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Googleta Mieli ry.

Vierailija
7/19 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vammainen enkä mt-potilas, joten en. 

Vierailija
8/19 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järkeä vaan ei ole yhtään. 

Vierailija
9/19 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea kyllä edes kuvitella miten paljon pahaa enkelikortit vs. uskonnollisissa yhetisöissä esiintyvä väkivalta, alistaminen ja r aiskaukset saavat aikaan. Aika erikoista, miten ihmiset aina lankeavat tuohon siitoskulttiin ja alkaavat hyökkäämään itsekin itseään vastaan.

Vierailija
10/19 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täti Doreen hurahti uskoon jo vuosia sitten, aika pitkälle miehensä "suosiollisella avustuksella" ja silloin, kun se tuli täysin puun takaa, se yllätti, muttei enää näin vuosien jälkeen. 
Doreen ei milloinkaan käskenyt hävittää korttejaan, vaan ainoastaan kehoitti suhtautumaan niihin varauksella. 
Tuo valitsemansa uskonsuunta varsin aggressiivista sorttia eikä siellä nähtävästi Jeesukset ym. kauheasti operoi, sillä välittömästi hurahduksensa jälkeen, alkoi mennä eläimille tarkoitetussa turvapaikassaan varsin huonosti enkä tiedä, onko tänä päivänä edes minkäänlaisessa toiminnassa. 
Kuka sitten sen mandaatin omaa, jonka takaa voi ladella ihmisille, mitä polkuja heidän tulee tallailla ollakseen riittävän kelvollisia ihmisiä näiden mielestä. 

Jaa eli joku mies on päässyt kirjaimellisesti hänen ihonsa alle häntä myrkyttämään, no ihmekös.

Vierailija
11/19 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hylkäsi Ihmeiden oppikurssinkin, joka nimeomaan opettaa, että Jumala on 100% rakkaus ja kaikenlainen vastakkain asettelu, demonit ja saatanat ovat vain egoistista harhamaailman unta.

Vierailija
12/19 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa eli joku mies on päässyt kirjaimellisesti hänen ihonsa alle häntä myrkyttämään, no ihmekös.

Kyllä tämä on tiedetty jo ennen hurahdustaan, ettei se sen aviomies mikään varsinainen saalis ole. 
Saipahan ainakin joskus, nykytilanteesta en tiedä, Doreenin ja poikansakin sotajalalle toisiaan vastaan. 

Vierailija
13/19 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selittää paljon. No eipä hirveän hyvin olleet asiat silloinkaan jos oli poikansa kanssa, parempi vaan naisten pysytellä erossa ihan kaikista miehistä ja keskittyä vaan niihin jumaliin ja enkeleihin.

Vierailija
14/19 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Googleta Mieli ry.

Miksi ihmeessä tekisin sen? Henkisyys on minulle voimavara. Olen ollut kiinnostunut alan asioista aivan nuoresta saakka.

Vierailija
15/19 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin hörhöilyn raja vedetään? Kristilliset kokoukset ovat usein melkoista sirkusta.

Vierailija
16/19 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat tyypit hörhöytyy new age touhuun kuin intomieliseen uskontoon. Vaatii hyväuskoisen mielen.

Vierailija
17/19 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään seuraa noita ns. guruja. Mielestäni on hieman huvittavaa, kuinka ne mainettaan saavat puhumalla yksinkertaisuuksia ja kertaamalla faneilleen yasan samoja kliseitä.

Eklektinen pakana olen itse, tarot, ja oraakkelikortit oma, rakas harrastus. 

Vierailija
18/19 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Järkeä vaan ei ole yhtään. 

Kortteja käytetään enemmän intuition kuin järjen avulla. Oletko huomannut miten suosittuja erilaiset korttipakat ovat nykyisin ja myös tavallisissa kirjakaupoissa on niitä myynnissä? Symbolit, taide ja tulkinnat kiinnostavat monia.

Vierailija
19/19 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

olet eksyksissä naisparka ja matkalla kadotukseen eli helvettiin

Onko helvetissä kuuma?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän