Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä ikäisenä ihmisestä tulee arvoton?

Vierailija
31.03.2026 |

Minkä ikäinen ihminen on olemassa enää vain seuraavan sukupolven eli tärkeämpien tarpeiden tyydyttämistä varten kunnes luonto korjaa lopullisesti pois? Minkä ikäisenä nuoremmat potilaat menevät hoitojonossa ohi ja hoito voidaan tarvittaessa jättää tekemättä?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä lähtien kukaan on ollut arvoton?

Vierailija
2/18 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti syntymässä. Ihmisiä on liikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole iästä kiinni vaan siitä milloin seuraava sukupolvi syntyy. Kun seuraava sukupolvi on aikuinen niin edellinen on turha.

Vierailija
4/18 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina arvo.

Vierailija
5/18 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiskehon atomit ovat olleet maailmankaikkeudessa AINA. Olemme olleet aina täällä ja tulemme aina olemaankin. Olemme kaikki hyvässä Jumalan kukkarossa tai flipperipelissä täällä :)

Vierailija
6/18 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole iästä kiinni vaan siitä milloin seuraava sukupolvi syntyy. Kun seuraava sukupolvi on aikuinen niin edellinen on turha.

Mutta minulla on vieläkin tarve tuntea itseni tarpeelliseksi vaikka vauvani on 36v. Haluaisin vieläkin pyyhkiä hänen pyllyään :(

Eikö minulla ole enää merkitystä :(

Vierailija
7/18 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

16. 

Vierailija
8/18 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen jo pidemmän aikaa miettinyt että ihmisellä ei nyky-yhteiskunnassa ole mitään arvoa. Oli minkäikäinen hyvänsä. 

Vierailija
9/18 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen on arvoton vai raha on arvokasta.

Vierailija
10/18 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotta jokin voi olla arvokasta, sen täytyy olla arvokasta jollekin.

Vierailija
11/18 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä vaiheessa kun jäät töistä pois, olet sitten työtön tai eläkeläinen. Olet vain menoerä.

Vierailija
12/18 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen monin tavoin parempi kuin nuoret tytöt ja annan sen kuulua heille. Nuoret miehet on ihania.

Vierailija
13/18 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa pidetään vanhuksetkin hengissä keinolla millä hyvänsä mahdollisimman pitkään. Tähän meidät rahat suurimmaksi osaksi menevätkin.

Vierailija
14/18 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasan 33. 

Vierailija
15/18 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki hankitaan tyydyttämään muiden tarpeita. Eli niihin aikoihin kun ihmiselle kehittyy oma tahto ja yksityisyys.

Vierailija
16/18 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teurastusikä on puoli vuotta, mutta eihän toisaalta sen jälkeenkään arvoton ole vaan silloin juuri pääsee vaihtamaan rahaksi.

Vierailija
17/18 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä vaiheessa kun jäät töistä pois, olet sitten työtön tai eläkeläinen. Olet vain menoerä.

Olen eläkkeellä ja en tunne olevani menoerä. Kaikki elämiseni maksan itse eläkkeestäni, jonka olen työvuosinani ansainnut. Miten silloin voin olla menoerä?

Vierailija
18/18 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki hankitaan tyydyttämään muiden tarpeita. Eli niihin aikoihin kun ihmiselle kehittyy oma tahto ja yksityisyys.

Teini-ikä on kyllä hirveää. Asuvat vielä kodissani vaikkei heistä ole enää mitään hyötyä.