Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko Jeans Ibelius jo käsitelty täällä?

Vierailija
31.03.2026 |

Tokmannin farkkumainos. "Hinta on musiikkia korvilleni". Perikunta suuttui, heiltä ei pyydetty lupaa. Kuvassa "Sibeliuksella" farkut jalassa.

Hesarissa juttu nyt.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herätys, mammat! Käykääs katsomassa kuvat Hesarista. Ap

Vierailija
2/12 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No luette sitten huomenna netistä, kun muut heräävät aiheeseen. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö se ääntää saans ipelius? 🤔

Vierailija
4/12 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
5/12 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutun perusteella perikunta aikoo itse rahastaa erilaisilla sibelius-tuotteilla...

Vierailija
6/12 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Genius-Jean has great jeans.

Vierailija
7/12 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jutun perusteella perikunta aikoo itse rahastaa erilaisilla sibelius-tuotteilla...

Kyllä se aina työnteon voittaa. Ja tekijänoikeuslakimiehetkin pysyy leivässä ja leivänpäällisessä.

Vierailija
8/12 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se aina työnteon voittaa. Ja tekijänoikeuslakimiehetkin pysyy leivässä ja leivänpäällisessä.

Sukulaisensa nimellä rahastavat pitäisi vielä saunan taakse.

Vierailija
9/12 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sukulaisensa nimellä rahastavat pitäisi vielä saunan taakse.

Mikäs se oli se yks veijari, Kari-Tapion poika joka oli rekisteröinyt mm. Irwin Goodmanin ja jotain muita omiksi tavaramerkeikseen. Olis kannattanu Kari-Tapion ruiskia lakanoille tuommonen.

Vierailija
10/12 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkasen etukäteen laitoit aprillipilan.

Vierailija
11/12 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaa. Nerokas idea Tokmannilta. Mitenkähän lienee, olen itse tekijänoikeusjärjestön jäsen, ei olisi tullut mieleen, että tällaisessa  voisi nähdä tekijänoikeusrikkomuksen. Vieläpä yli 50 v sitten kuolleen taiteilijan kohdalla. Seuraan popkornit tanassa. 

Vierailija
12/12 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaa. Nerokas idea Tokmannilta. Mitenkähän lienee, olen itse tekijänoikeusjärjestön jäsen, ei olisi tullut mieleen, että tällaisessa  voisi nähdä tekijänoikeusrikkomuksen. Vieläpä yli 50 v sitten kuolleen taiteilijan kohdalla. Seuraan popkornit tanassa. 

No niin, se onkin 70 vuotta ja nuo ovat rekisteröineet nimen tavaramerkiksi. Väännös on kuitenkin eri asia kuin nimi. Hmm. 

SIBELIUKSEN tekijänoikeuksien ja nimen suoja raukeaa vuonna 2027, kun hänen kuolemastaan tulee kuluneeksi 70 vuotta. Sibeliuksen perikunta on kuitenkin alkanut valmistautua tähän jo hyvissä ajoin, sillä jo yli parikymmentä vuotta sitten se rekisteröi Jean Sibeliuksen tavaramerkikseen.