Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko tohtoriksi väitellyt mies seurustella matalasti koulutetun naisen kanssa?

Vierailija
31.03.2026 |

Vai onko täysin mahdotonta, noloa ja epätodennäköistä mielestänne? 

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehheh ja hohhoijaa. Se on sillä lailla, että tohtorius on inflatoitunut jo aikoja sitten. Jatkossa nää kannattaa rakentaa vähintään pohjalta voiko dekaani tehdä sitä tai tätä. 

Vierailija
22/43 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi ja moni niin tekeekin. Tohtorit ovat ainakin oman kokemukseni mukaan nin ylimielistä ja sekoa sakkia ettei heille varmaan kelpaakaan kukaan muu kuin joku, joka ei ymmärrä heidän typeryyttään. Nainen joka ymmärtää, nauraa tälle, ja tohtorismies saa kiukkukohtauksen. Eli sen naisen on pakko olla todella tyhmä.

Montako tohtoria tunnet? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi. Mutta mulla ei tohtorit kiinnosta. 

Mikä ihmeen sanamuoto on tuossa lauseessa mulla? Se pitäisi olla mua ei tohtori kiinnosta. 

Vierailija
24/43 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tuntemat tohtorit on kaikki sellaisia joilla on kilpailuasetelma sisarusten kanssa tai sitten näyttämisen halu jollekin, esim eksälle. Siis itsetunto-ongelmia, joka sitten osaltaan on ajanut siihen että se hattu on pitänyt saada. Eli jos se titteli on tuonut rauhan niin kai sellaisen kanssa voi seurustella, mutta eiköhän se piirre näy sitten pätemisenä ja kilpailullisuutena yleensä, että ei.. Eli voi varmaan seurustella, mutta en suosittele sille kumppanille.

Vierailija
25/43 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja suomenkielikin on hakusessa, jopa noin lyhyessä tekstissä. Voi voi.

Vierailija
26/43 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunsin kerran yhden miespuolisen tohtorin ja hän sanoi, että naisen pitää olla vähintään maisteri tai lääkäri että hän aikoo edes miettiä seurustelua naisen kanssa. Että näin. 

Vierailija
27/43 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja suomenkielikin on hakusessa, jopa noin lyhyessä tekstissä. Voi voi.

Pätiessä kantsii aina oikolukaista se omakin tekstihelmi. 

Vierailija
28/43 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi. Ei miehiä kiinnosta mitä naisen korvien välissä on. Kunhan on iloinen ja nauraa miehen vitseille niin korkeasti koulutetut miehetkin on innoissaan. 

Vierailija
29/43 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vaikeaa löytää yhteistä keskusteltavaa. Panoseuraksi toki.

Vierailija
30/43 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun tuntemat tohtorit on kaikki sellaisia joilla on kilpailuasetelma sisarusten kanssa tai sitten näyttämisen halu jollekin, esim eksälle. Siis itsetunto-ongelmia, joka sitten osaltaan on ajanut siihen että se hattu on pitänyt saada. Eli jos se titteli on tuonut rauhan niin kai sellaisen kanssa voi seurustella, mutta eiköhän se piirre näy sitten pätemisenä ja kilpailullisuutena yleensä, että ei.. Eli voi varmaan seurustella, mutta en suosittele sille kumppanille.

Tämä on muuten aika tarkkanäköinen teksti ja ehkä tottakin. Olen tuntenut yhden tohtorin elämäni aikana. Täysi 100 % narsisti, koko ajan piti olla kehumassa häntä, miten upea, mahtava, älykäs ja komea tyyppi hän onkaan. Oli lukenut jostain, että äidin koulutustaso periytyy lapsille, niin oli vainoharhaisen tarkka siitä että myös naisella olisi korkeakoulutus, ihan niin kuin se tekisi naisen automaattisesti empaattiseksi, älykkääksi ja fiksuksi ihmiseksi ja hyväksi äidiksi. Matalasti koulutettu nainen ei ilmeisesti hänen mukaansa saisi synnyttää lapsia ollenkaan. Luojan kiitos pääsin hänestä kivuttomasti irti ilman suurempia sydänsuruja. Nykyään en edes tiedä mitä hänelle kuuluu, ehkä on jo löytänyt sen tohtoriksi väitelleen 25-vuotiaan rikkaan miljonääriperijättärensä. 

Vierailija
31/43 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen yhden tämmöisen perheen ja se on molempien osalta niin selvä tyytymissuhde, että oikein sattuu.

Vierailija
32/43 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tohtoriksi koulutettu mies  voi seurustella vähän koulutetun naisen kanssa.

Koulutettu nainen ei seurustele vähän koulutetun miehen kanssa, vaan katsoo tätä kuin halpaa makkaraa.

Ei minulta. Ohi.

x

Vierailija
33/43 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin.

Vierailija
34/43 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surkeita aloituksia 

toinen toisen perään.

x

Vierailija
35/43 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos tämä matalasti koulutettu nainen on muuten ihan nätti, fiksu, kohtelias ja miellyttävä ihminen. Tulee myös akateemisesta ja arvostetusta suvusta, josta suurin osa professoreita, dosentteja ja lääkäreitä. Vieläkö se on outoa? 

Vierailija
36/43 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi ja moni niin tekeekin. Tohtorit ovat ainakin oman kokemukseni mukaan nin ylimielistä ja sekoa sakkia ettei heille varmaan kelpaakaan kukaan muu kuin joku, joka ei ymmärrä heidän typeryyttään. Nainen joka ymmärtää, nauraa tälle, ja tohtorismies saa kiukkukohtauksen. Eli sen naisen on pakko olla todella tyhmä.

Montako tohtoria tunnet? 

Jotain 50, ja silti kuullosti tutulta.

Vierailija
37/43 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. olisin monet kerrat voinnut valita iloisen helluntalais- tai jehova tytön monilapsisen perheidylini äidiksi, myös tohrikin voisi. Kaikki tohtorit eivät ole lääkäreitä tai esim. oikeustieteen tai matematiikan tohtoreita... Jotkut voivat olla esim. teologian tohtoreita...

Vierailija
38/43 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun kokemukseni tohtorimiehistä on toisenlainen. Kivoja miehiä, jotenkin vaatimattomia. 

Vierailija
39/43 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitsee varmasti vertaisensa vierelleen.

Vierailija
40/43 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen yhden tämmöisen perheen ja se on molempien osalta niin selvä tyytymissuhde, että oikein sattuu.

Kuulostaapa surulliselta. Miksi on tyytymissuhde? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän neljä