Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

¤¤¤ SUURPERHEKUUMEILIJAT ¤¤¤ viikko 19

07.05.2007 |

Aloitetaampas taas uusi pino ja uusi viikko :) Tälle viikolle plussaonnea KAIKILLE jännääjille! Testivuorossa ainakin Niiloakseli, joten peukut pystyyn!!

pikkukakkonen, ai sinullakin on kaksoset! Omat kaksospoikani täyttävät äitienpäivänä jo 9-vuotta. Mutta tuoreessa muistissa on heidänkin odotus, syntymä, vauva-aika jne.. eipä ne unohdu milloinkaan.

Oma mieli on taas ailahtelevainen.. :( Vauvan tahtoisin, mutta monet asiat on niin kysymysmerkkejä.. yritän hokea itselleni, että kesän vain olen ja nautin pienimmäisestäni ja toki isommistakin lapsista. Syksyllä sitten on suurten päätösten aika. ja kuten sanottua, paljon riippuu isukistakin. Nousikin mieleen kysäistä teiltä, joilla miehet vastustaa tai eivät ole vielä lämmenneet vauva-ajatukselle, että miksi teidän perheessä näin on? Mikä miestä jarruttaa? Meillä kai isukkia lähinnä hirvittää, että jos lapsia on kovinkin paljon, ei voi niin paljon tarjota kaikille. Eikä koske vain materiaalista hyvää vaan myös aikaa. Ja kai se ajattelee mihin kaikki mahdutaan ja kaikkea tämmöistä miestenaivoilla ajateltavaa.. ;)

Ja tämä on sitten meidän äitienviikko kun äitienpäivä on sunnuntaina. Tehdäämpä sen kunniaksi paksu pino!! :0)

Omppis kiittää ja kuittaa tältä erää.

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
09.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainasin siis edellisessä viestissäni Hemppa77:n viestiä (kaksi vikaa kappaletta). Lainaus ei oikein viestissäsi näy kunnolla, luulin että se tulee automaattisesti kursivoituna tms. Joka tapauksessa kommenttini oli siis Hempan viestiin vastaukseksi tarkoitettu! t.Menninkäinen

Vierailija
22/54 |
09.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kun kaikki kolme syntyneet tammi-helmikuun aikaan, niin olisi tosi ihana se kevät aika. Kolmannen vauva kuumeen aikaan oli tarkoitus kevät vauvaa yrittää, mutta kuume oli niin valtava että oli pakko heti ryhtyä toimeen. Vauvat ei kyllä tule niinkuin sanoit kello kaulassa, mutta me olemme silti pättäneet yrittää :) jos ei tärppää niin sitten vain uutta yritystä kehiin.

hupsis-rouva:

Mitenkähän sitä malttaisi hillitä itseään, kun on kauhea vauvakuume ja mies sanoi että jos yritetään sitten kevät/kesävauvaa.. Eihän vauvat tule kello kaulassa, mutta miehellä (ja tietty minullakin) taitaa olla pelko kun juniori syntyi tammikuussa kovilla pakkasilla ja hänellä heti synnärillä todettiin synnynnäinen sydänvika, jonka vuoksi myös helmikuussa joutui flunssan takia teholle. Pienikin viima aiheuttaa tukkoisuutta. Oli kyllä raskasta aikaa henkisesti koko perheelle. Nyt vauva on onneksi kasvanut hyvin ja säät on lämmenneet niin ei tarvi koko ajan panikoida.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
09.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Niiloakseli! Tsemppiä jälleen kerran alkavaan yritykseen! Hienoa että taisteluhalua vielä löytyy. Varmasti niitä epätoivon ja turhautumisen hetkiäkin koetaan mutta me olemme täällä pitämässä peukkuja pystyssä :)

Meillä isukki yllätti minut positiivisesti tässä yksi päivä. Hän selaili netissä autosivuilla tila-autoja! " Jos meille se neljäs vielä tulee..." . Ei mitään puhetta enää siitä että pitäisi odottaa vielä vuosi ennen kuin aletaan yrittämään. Hiphei! Kunhan tästä kierukasta pääsen niin...

Tuosta elintasosta sanoisin muutaman sanan. Lapsettomilla tuttavilla kyllä on enemmän rahaa kuin meillä. Mutta ei sitä minusta mitenkään merkittävästi edes huomaa. On meilläkin oma talo, matkustelemme ja mistään ei ole puutetta. Tilanne olisi kuitenkin aivan toinen jos emme molemmat olisi töissä! Silloin saisi tuon matkustelun kyllä unohtaa. Joskus olen kuitenkin todella kyspynyt työntekoon ja mietin keinoja miten selviäisimme jos jäisin vain kotiin perhettä hoitamaan. Työnteko vie kaiken energian ja tuntuu etten kerkeä tehdä lasten kanssa mitään! Tuntuu välillä niin typerältä viedä lasta hoitoon kun oikeasti haluaisin itse häntä hoitaa... Voi voi. Mutta eihän tämä maailma pyörisi jos ihmiset eivät töitä tekisi. Jos meille vielä neljäs lapsi suodaan niin yritän kynsin hampain olla kotona niin kauan että lapsi täyttää 3v.

Vierailija
24/54 |
09.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisessa ketjussa kerrot tuossa lopussa, että sinulla on neljä lasta, ja muutenkin olet täällä suurperhe pinossa esittäytynyt suurperheellisenä..

Silmääni pisti kuitenkin tuolta nimet palstalta kirjoituksesi, jossa pyydät VAIN Alinan sisarukselle nimeä!! Eli silloin sinulla olisi vain yksi lapsi..??

Olisi kiva jos selventäisit asiaa...!!

TÄSTÄ KETJUSTA:

Omppuäippä:

Voi Niiloakseli, EIKÄ!!! Just vasta ehdin koneelle lukemaan uusimmat ja näin sun negan... :(( halauksia ja tsemppaavia ajatuksia..!! Omppis on hengessä mukana!! Ja hyvä juttu tosissaan, että kierto oli lyhyt, pian voi jännätä uudestaan! Ja arvaa mitä, toisaalta on ihana pitää sut täällä-vielä! vaikka tottakai sulle plussaa puhaltelis jo kovinkovin mielellään :)) Luin just myös meilisi, kiitos siitä! Minä ymmärrän. Vastailen pian!! Ja täti pois kylästä pian, hus hus! :))

Mammamyylle- pidetään peukkuja hutille! Ilmoittele! :)

Rennon reipasta päivänjatkoa!

Omppuäippä (neljän äiti)

NIMET PALSTALTA:

Omppuäippä:

Alinalle sisko

Vauvakuumeissani mietin jo tyttärellemme siskon tai veljen nimeä... :) Antakaa kiltit vinkkejä! Siis Alina kaipaa siskon tai veljen nimeä... Toinen nimi saisi alkaa mielellään I:llä... :)

Vierailija
25/54 |
09.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No juu, kyllä minulla ON neljä lasta. kaksospojat-98, tyttö-00 ja tyttö-06. Kai minä ujouttani vain hain nimeä juuri Alinan sisarukselle... : 0 ja kun kaikki on vielä " leikin" ja haaveilun tasolla... Viidettä meillä siis kuumeillaan ja itselläni ikää 31 v. :) Mies täyttää syksyllä 32.

Plussatuulia!

Omppuäippä (neljän äiti) :)))))

Vierailija
26/54 |
09.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, mitäs meininkiä tää on, että toisten sanomisia ja tekemisiä kytätään?! Huih, vaikuttaa melkein meidän pitäjän touhuilta...

No joo, annanpa olla, kun asia ei minua koskenut, mutta piti vaan vähän älähtää toisten puolesta ;)

Meillä siis tänään punktio oli ja meni ja menikin ihan mukavasti. 11 munasolua onnistuivat jostain ihmeestä kaivamaan, en sitten tiedä olivatko kaikki kelpoja. Mutta tosiaan jostain niitä ilmaantui näin viime metreillä lisää, onneksi.

Kiveskudoksen sulatus ei onnistunut ihan yhtä hyvällä tuloksella, jotain häikkää muodoissa tai jossain oli tullut pakastuksessa. Eli ne oli hylkytavaraa (tai hätävaratavaraa). Saatiin sitten jännätä vielä, että löytyykö kivesbiopsiassa enää mitään, mutta onneksi uudella näytteellä saatiin hyvät saaliit. Homma siirtyi sitten labran setän käsiin ja sitten luontoäiti hoitelee loput. Huomenna kuullaan kuinka. Eli hedelmöittymisestä saadaan soitella huomenissa ja ylihuomenna sitten siirto, jos niin hyvin käy.

Puheltiin siinä miehen toimenpiteen aikana, miten olis kiva, jos näistä pakastus- ja sulatushommista ja mikroinjektioista ym ois joku pieni videopätkä eli että sais tarkkailla tuota labran hommaa. No, me oltiin iltapäivän viimeiset asiakkaat paikalla, kun kesti tuo sulatushommeli niin kauan, niin pääsimme sitten labraan kurkistamaan, miten biologi poimi miehen näytteestä yhden siittiön ja siirsi sen toiselle maljalle odottelemaan, nappasi vielä hännän veks. Olipa aika hassun näköistä. Ties vaikka meidän " siirin alku" siinä uiskenteli =)

Näin positiivisin miettein siis tällä erää, toivottavasti hyvä tuuri ja mieli jatkuu.

Nyt on pakko painua lepäämään, sen vuoksi näin lähes omanapaisena ja viestiä kopioiden...

Vierailija
27/54 |
09.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omppuäippä:

No juu, kyllä minulla ON neljä lasta. kaksospojat-98, tyttö-00 ja tyttö-06. Kai minä ujouttani vain hain nimeä juuri Alinan sisarukselle... : 0 ja kun kaikki on vielä " leikin" ja haaveilun tasolla... Viidettä meillä siis kuumeillaan ja itselläni ikää 31 v. :) Mies täyttää syksyllä 32.

Plussatuulia!

Omppuäippä (neljän äiti) :)))))

Vierailija
28/54 |
09.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkukakkonen. Tsemppiä ja voimia sinulle! Kuulostaa rankalta tuo teidän vauvanteko. Olen vasta viime aikoina täällä alkanut enemmän pyörimään, joten olisi kiva kuulla vähän taustojasi. Että miksi teillä on noin " järeät" konstit käytössä? Ymmärrän toki, jos et jaksa moneen kertaan tarinaasi kertoa. Itselläni ei raskaaksi tulo ole ollut mikään itsestäänselvyys ja kolmonen sai alkunsa hormonien avituksella.

Soffala. Oletko edistänyt kierukan poistoa? Juttelit tuossa jossakin pinossa mahdolisesta yksityiselle menosta.

Minulla on nyt kolmas kierukaton päivä menossa. Saa nähdä, milloin kuukautiset alkaa. Vähän skeptisenä pelkään, että aikaa voi kulua reilustikin! Minun kroppani ei ole oikein koskaan tunnistanut, mitä säännöllinen kierto merkitsee : /

Joku kyseli elintasosta. Meillä kaikki menee saman tien, mitä tulee... Kiitos valtavien lainojen! Ja viimeisetkin rippeet sitten menevät lasten kamppeisiin. No, ei auta valittaa. On sitä varmasti asiat monilla huonommminkin...

Vierailija
29/54 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä taas pettymyksen jälkeen :o/

Nyt menossa kp3 ja vuoto on järjetöntä!!!

Tuossa jo ehdin kauhistua että onko tässä kierrossa edes mahiksia kun ollaan reissuun lähdössä ja mies jää kotia mutta hyvin ehditään tässäkin kierrossa :o) tätiä odotellaan seuraavan kerran katoavaksi 4.6 :o) ja la osuu ihan ystävänpäivän tienoille siis JOS nyt tärppää. Josko nyt alkais popsia jotain vitamiinin tynkää. JOstain luin että vehnänalkio öljyllä voisi olla suotuisia vaikutuksia. Vinkkejä jipoista otetaan vastaan ;o)

Niiloakseli kp3/28-30 yk11

Vierailija
30/54 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiloakseli:

Täällä taas pettymyksen jälkeen :o/

Nyt menossa kp3 ja vuoto on järjetöntä!!!

Tuossa jo ehdin kauhistua että onko tässä kierrossa edes mahiksia kun ollaan reissuun lähdössä ja mies jää kotia mutta hyvin ehditään tässäkin kierrossa :o) tätiä odotellaan seuraavan kerran katoavaksi 4.6 :o) ja la osuu ihan ystävänpäivän tienoille siis JOS nyt tärppää. Josko nyt alkais popsia jotain vitamiinin tynkää. JOstain luin että vehnänalkio öljyllä voisi olla suotuisia vaikutuksia. Vinkkejä jipoista otetaan vastaan ;o)

Niiloakseli kp3/28-30 yk11

Vierailija
31/54 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä vietetään pienimmän kanssa sadepäivää sisällä tekemistä keksien.

Muutenkin hieman jänniä aikoja elellään, kun työt alkaisi kesäkuun alussa, ja nuorimmainen aloittaa hoidon. Isommat jäävät kesäksi keskenään kotiin, kun sukulaiset asuvat niin kaukana, etteivät pääse hätiin. Mutta onneksi on noita kesäkursseja ja - leirejä, missä voivat ajankuluksi päivisin käydä.

(.) Täällä päin jännällä odotellaan, josko tuo täti jättäisi ensiviikolla saapumatta ;) Mietityttään vaan, jos tässä kuussa onni olisi myötä, mitenkähän nuo muutamana päivänä ottamat särkylääkkeet vaikuttavat alkuaikoina käytettyinä? Buranaan nimittäin olen joutunut turvautumaan hampaanpoiston yhteydessä :(

Voimia kaikille tädin vieraaksi joutuneille, ja plussatuulia ensi kiertoon!

Vierailija
32/54 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos pikkukakkonen puolustuksesta! Itsekin nyt vähän ihmettelen koko äläkkää.. :/ Ei tässä nyt mitään ole taustalla, tiedoksi myös mammamyylle... Keskenmenoksi en myöskään usko Niiloakselin vuotoa. Alkoihan vuoto normaaliin aikaankin. Halaus Niilolle!

Sataa, sataa, sataa. Isukki ehotteli illalla, että menisin sen peiton alle " vauvoja tekemään" ... hm, alkaako tosissaan lämmetä edes puheen tasolla.. ;))

Pirtsakkaa päivää, torstai toivoa täynnä! :))

Vierailija
33/54 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tälläinen hälinä? annetaan Omppuäipän olla jooko? Ei meille ole varmasti haitaksi vaikka olisi 1 tai ne 4 lasta. Ikävää että toisten kirjoituksia kopsataan muilta palstoilta, eihän tämä mikään virallinen suurperheet ole, vaikka hänellä ei oliskaan 4 lasta niin sakkoa ei tule. Riitaa tälläsesta vain seuraa :(

Vierailija
34/54 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiloakseli, toivottavasti vuoto alkaa hellittää ja jättää sinut rauhaan ainakin seuraavaksi yhdeksäksi kuukaudeksi.

Meriutu: Ei haittaa mitään, kysele vaan. Meillä kakkosta tehtiin 6-7 vuotta, ennen kuin mies lämpeni tutkimuksiin. Vika löytyi, eli miehen röörit jostain syystä tukkeutuneet tai menneet umpisolmuun, kuten joskus on keskenään vitsailtu ;) Siimahännät on noukittava biopsialla kiveksistä ja siksi siis joudumme tämän hoitorumban läpikäymään. Eli kevyempiä hoitoja ei voi tehdä, kun noita biopsiasiittiöitä ei voi käyttää muuta kuin suoraan maljalla munasolun sisään ruutaamalla (=ICSI).

Niin ja kiitos paljon tsempeistä. Onnea myös itsellesi matkaan - olikos teillä jo yritysasteella vai kuumeilua vai mitä? En nyt muista, vaikka oon varmaan lukenut.

Omppuäippäkin sadetta pidellyt. Sama täällä, taitanee sadella ympäri Suomenniemen. Tylsää. Voi, tuohan on jo jotain, kun mies noin ehdottelee =))

Täällä torstai ei ole ihan niin toivoa täynnä...

Labrasoitto on nyt tehty ja samalla lailla näyttää menevän kuin kaikki 3 aiempaa icsiä... Eli kato on taas käynyt, yhdestätoista 6 oli hedelmöittynyt. Saas nähdä, miten huomenna käy. Aiemmin on siirtopäivänä ollut kaksi pakastukseen kelpaamatonta, jotka sitten on siirretty. Jos nytkin menee niin, niin siinäpä mietittävää, että kumman alkion heittää roskiin, kahta kun ei nyt haluta missään tapauksessa siirtää. Kai.

Mä kun niin toivoin, että ois saatu pakkaseen alkioita, niin ois varaa ehkä yrittää vielä, jos tämä menee mönkään. Noh, toivottavasti nyt päästään edes siirtoon. Huoh.

Niin, siitäpä tulee mieleen tuo elintasokysymys... Meillä ei oikeastaan lapsettomia ystäviä ole, enkä kyllä ole huomannut, että vähempilapsisillakaan perheillä olisi sen enempää ylimääräistä kuin meilläkään. Ehkä en vain ole sillä silmällä katsellut ;) Meilläkin on kohtuu uusi auto (pakon edessä vaihdettu, kun entinen levis) ja omakotitalo, reissattukin on jne. Meillä nämä " mammonat" on ihan täysin pankin lainoilla hankittu ja lainaa on silmät korvat täys. Siltikin lyhentelemme lainoja vain kohtuullisesti, jotta tietty elintaso säilyy eli emme halua kituuttaa. Tai no, aika kituutustahan tämä on, kun olen hoitovapaalla, mutta siis periaate on tuo;) Haluamme, että rahaa jää elämiseen nyt, kun lapset pieninä kuluttaa enempi. Kun olin töissä, rahaa jäi jopa säästöön (ja niistä viimoiset on tässä lapsentekoprojektissa kohta humputettu). Jotkut ystävämme lyhentävät hirmueriä, jotta saavat äkempää lainat pois, mutta sitten joutuvat monesta asiasta tinkimään.

Että perintöä odotellessa =))) Vitsi vitsi...

Vierailija
35/54 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kait mullakin oikeus vastata ja kommentoida?????

Minulla vaan sattu olemaan km.!

Ihme hommaa, kun yhet ämmät täällä pyörittää+määrää muka koko palstaa:D. Mun puolesta vaikka teette 100 mukulaa, kun ei ole multa pois...

Enpä viitsi kertoa omista asioista täällä palstalla..Hm..Onnekx on parempikin palsta toisaalla :DD, joten siellä pysyttelen :DD...

Jotta tämä ämmä lähtee täältä ja pyyhkii kenkänsä mennessään ((sutisut))

Sorry purkaus:/, mutta ei tämmöstä viitti katsella, kun het vedetään nokkaan...

Eipä mitään vihoja ketään kohtaan, mutta ei tää mun paikka..

Hyvää jatkoa kaikille kuitenkin ja sori, että kommasin ym ..ym....

Vierailija
36/54 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauhistus. Mikä nyt mättää?

Hyvä mammamyy, miksi sinä noin hermostuit? Eikö Omppuäippä ihan asiallisesti vastannut jonkun Iglun tai jonkun ihmettelyyn lapsimäärästä, jota sinäkin vähän sitten kyseenalaistit. Mutta mä en kyllä ole huomannut, että kukaan olis määrännyt sun kirjoittamisia tai muuta. Ihan tämä on vapaa palsta ja kaikki ovat tervetulleita kirjoittelemaan ajatuksiaan ja tuntemuksiaan. Ajatusten vaihtoahan tämä on, ja tarkoitus kai jakaa niitä toisten samanhenkisten kanssa ja saada tukea ja ymmärrystä. Mutta tuollainen I:n aloittama ahdistelu ei ole palstan hengen mukaista.

Toivottavasti keskustelut jatkuu hyvässä hengessä. Kaikilla on vapaus kirjoittaa tai olla kirjoittamatta, kunhan se tapahtuu toisia loukkaamatta, vai mitä?

Vierailija
37/54 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikkukakkonen:

kauhistus. Mikä nyt mättää?

Hyvä mammamyy, miksi sinä noin hermostuit? Eikö Omppuäippä ihan asiallisesti vastannut jonkun Iglun tai jonkun ihmettelyyn lapsimäärästä, jota sinäkin vähän sitten kyseenalaistit. Mutta mä en kyllä ole huomannut, että kukaan olis määrännyt sun kirjoittamisia tai muuta. Ihan tämä on vapaa palsta ja kaikki ovat tervetulleita kirjoittelemaan ajatuksiaan ja tuntemuksiaan. Ajatusten vaihtoahan tämä on, ja tarkoitus kai jakaa niitä toisten samanhenkisten kanssa ja saada tukea ja ymmärrystä. Mutta tuollainen I:n aloittama ahdistelu ei ole palstan hengen mukaista.

Toivottavasti keskustelut jatkuu hyvässä hengessä. Kaikilla on vapaus kirjoittaa tai olla kirjoittamatta, kunhan se tapahtuu toisia loukkaamatta, vai mitä?

Vierailija
38/54 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tämä vauvakuumeilijoiden puoli on ollut aina ihanaa seurattavaa( vaikka itsellä ei olisi kuumetta ollutkaan) siksi, että henki on positiivinen, kannustava ja hyvän käytöksen mukainen. Eiköhän yritetä jatkaa samaan malliin :)

Omppuäipälle on sanottava, että minusta vaikutat oikein sydämelliseltä ja mukavalta ihmiseltä. Tosi kohteliaasti vastasit perhettäsi koskeviin tiedusteluihin ja muutenkin olet stempannut muita ihailtavasti!

Pikkukakkonen. Ei kuulosta mukavalta ollenkaan tuo teidän tilanne. Todella pitkään jaksoitte kakkosta yrittää omin konstein! Minä olisin jo varmaan vaipunut epätoivon syövereihin! Toivottavasti teitä onnistaa...Lohdullista on varmaan se, että vika on tiedossa ja sitä kautta osataan tehdä oikeita hoitoja! Minä olen maanantaina käynyt kierukan poistattamassa ja kuukautisia odotellaan. Nelonen saa tulla, jos on tullakseen.

Huominen pitäisi vielä jaksaa rypistää töissä ja sitten onneksi odottaa viikonloppu! Ihanaa...

Vierailija
39/54 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan vähän vinksahtanutta olla näin innoissaan, kun vuoto alkaa ;)

Yöllä alkoi menkat ja olen siitä enemmän kuin onnellinen. Kierukka siis lähti maanantaina ja pelkäsin, että vuodon alkuun voi kulua viikkoja, jopa kuukausia.

Tästä on hyvä jataa....

Vierailija
40/54 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omppuäippä on nyt vähän hämillään tästä kaikesta... Ja totuuden nimissä en kai minä kirjoittelisi suurperhekuumeilijoihin ellei minulla sellaista olisi.. :) Perhe on parasta mitä minulla on ja kaikki neljä lastani upeita! Viitosen kuumeilu on haaveilun tasolla ja leikkinä heitin nimi-palstalle, että mikähän sopisi Alinan sisarukseksi. Tietysti olisin voinut luetella kaikkikin lasteni nimet siinä, mutta enhän minä sitä nimeä ihan vielä tarvitse.. ;) Minun puolestani koko juttu voidaan nyt unohtaa ja jatkaa ihanaiset äitiliinit näitä kivoja turinoitamme! :) Itse en lähde ketään solvaamaan, nou way! :)

Meillä siis äitienpäivänä kaksoset juhlii myös. Mikä sen parempi äitienpäivälahja. 9 vuotta sitten tosin muutaman päivän " myöhästyivät" äitienpäiviltä! ;)

Tsemppiä meriutu sinulle! Ihanaa pirteytesi!!! :))

Viikonloppuja!

Omppis