Sille vitonen jos keksii missä mun avainnippuni on!!!
ja oikeesti voin lähettää sen vitosen postitse!! LUPAAN!
Olen etsinyt avaimiani eilisest' ä lähtien. Ne on oltava kotona tai autossa, muualla ne eivät voi olla.
Olen etsinyt mm.
auton lattiat, penkin aluset, takakontin.
takkien taskut
farkkujen taskut
eteisen kengät
varaston
keittiön laatikot
lapsen lelukorit
missä ne on?? auttakaa!!!
Kommentit (82)
kerron varmasti ovatko löytyneet vai ei!
ap, äkämystyneenä
kysy lapselta että onko hän nähnyt äitin avaimia
Jos ovat kaupan pihaan pudonneet, saattavat olla infotiskille palautuneet. Ison nipun putoamista ei kuule, jos samaan aikaan työntelee ostoskärryjä auton luo, kärryt pitävät melua.
Kiitän kaikkia etsintöihin osallistuneita.
Valitettavasti avaimeni eivät tänään löytyneet. Eikä kukaan ansainnut sitä lupaamaani vitosta!
JOS avaimet löytyvät, tulen sen teille kertomaan! Ja jos ne ovat paikassa, jonka joku teistä mainitsi, lupaan maksaa sen vitosen!!
Kiitos vielä, itse jään harmittelemaan ja miettimään edelleen, missä ne voisivat olla. Aktiivisesti en enää etsi, ei jaksa enää..
ap
Meiltä hukkui kerran tytön hammasharja sinne. uusi ehdittiin ostaa ja kas vain eräänä päivänä tyttö itse vetäisi harjan esiin kirjojen takaa:)
jolle avaimesi heität heti sisään tullessasi. Ne avaimet on siellä sen lipaston takana, luisuneet sinne. Mulla ainakin on ollut siellä monesti.
Tai sitten ne on jäänyt ulko-oveen.
Jos et malta olla aktiivisesti miettimättä, niin käännäpä ajatuksesi toiselle taajuudelle. Älä mieti, missä ne voisivat olla, vaan missä ne eivät voi olla. Usko tai älä, kannattaa kokeilla.
Takin vuori sanottiin jo?
Onnea etsintään!
Siellä on lähtökohtaisesti pimeää ja tummaa, eli ei löydy helposti. Katso huolella joka kolo, siitä keskikonsolin vierestä. Mulla putosi käsistä kerran avainnippu autoon. Siis tiesin, että niiden on oltava siinä ihan lähellä, silti piti 45 minuuttia etsiä! Siellä on kummia solia ja koloja, joihin avaimet tykkää mennä.
Sun pitää myös etsiä uudestaan ihan kaikki paikat, varsinkin ne, mistä katsoit ihan ekana. Ne voi olla jossain ihan helpossa paikassa, josta luulet jo katsoneesi, mutta jostain syystä et joko olekaan katsonut tai et vaan nähnyt niitä. Just nää ilmeiset, avainkaapista, sohvan alta.
leikkiautoa?jossa saa sen istuin kannen ylös? ne voi olla siellä. Meillä nimittäin poika aina laittoi pienenä sinne kaikki löytämänsa " arvotavarat"
kunnes löytyivät lapsen pyöräilykypärästä, kannattaa tarkistaa :) Ja joskus muinoin oli taas suuret etsintäpartiot käynnissä kunnes löytyivät vaunukopan sisällä olevasta pienestä taskusta.
sitten kysäisin 3 v. tytöltä, oletko nähnyt äidin avaimia... hän johdatti minut hymyillen jääkaapille ja näytti ylpeänä, kuinka oli ne sinne laittanut hyllylle!! :) Toivottavasti ap:nkin avaimet löytyvät.
kiitos ehdotuksista.
ei siis käyty eilen missään kaupassa. olettamus edelleen on, että avaimet ovat jossain kotona. jos eivät ole, niin sitten tuskin enää löytyyvät.
auton kävin äsken taas läpi, ei näy.
hoh hoijjaa..
ap
Niihin piiloutuu mitä vain. Entäs käsineiden ja päähineiden sisustat? Eteisen patterin takana? Katso sieltä varastosta vielä, jos ne ovat pudonneet johonkin pahvilaatikkoon?
nostelitko lasta jossakin niin että olis siinä pudonneet??
Veitkö sinne jotain? Jos, niin tarkasta ne laatikot tai talvitakit vielä kerran, huput, taskut jne. Jos hait jotain, niin tarkasta niiden kaikki kolot ja mahdolliset paikat. Nuohoa myös yleisesti varaston lattiaa vielä kerran, on voineet avaimet luiskahtaa jonnekin talvirenkaiden taakse vaikka.
ap