Sille vitonen jos keksii missä mun avainnippuni on!!!
ja oikeesti voin lähettää sen vitosen postitse!! LUPAAN!
Olen etsinyt avaimiani eilisest' ä lähtien. Ne on oltava kotona tai autossa, muualla ne eivät voi olla.
Olen etsinyt mm.
auton lattiat, penkin aluset, takakontin.
takkien taskut
farkkujen taskut
eteisen kengät
varaston
keittiön laatikot
lapsen lelukorit
missä ne on?? auttakaa!!!
Kommentit (82)
...sinne varastoon kun siellä olet viimeksi ne nähnyt?
Katso sieltä varastosta ne paikat mistä sieltä katselit/siirtelit tms.
ei ole löytynyt. alan jo luovuttaa.
:(((( ottaa aivoon ihan saatanasti. vitun avaimet!
maton alla? Kengässä (siis missä tahansa kengässä, johon lapsi voi päästä käsiksi? Uunin alla olevassa peltilaatikossa? Keittiön sokkelissa, kaappien tms takana, siis paikassa, jossa on pienikin kolo? Näihin meidän lapset piilotteli..
Jos taas on syytä epäillä miestä (ja miehesi on sinua pidempi) laajenna etsinnät yläilmoihin. Kirjahyllyn päällä (siis lähes katonrajassa) on meillä ollut monenlaista tavaraa, jonka mies " on laskenut käsistään" . Katso myös miehen takkien ja housujen taskut. Tämä myös komerossa oleville vaatteille, sillä tunnetustihan " lähes puhtaat housut" voi hyvin laittaa takaisin puhtaiden vaatteiden joukkoon komeroon..
ei ollut varastossa.
hellan alalaatikon katsoin juuri, ei ole.
potkumopoja ei meillä ole eikä mieskään ole syypää. oli itse etsinnöissä mukana eilen. hänen avain nyt minulla lainassa.
huonekalujen alla ei ole, eikä takana.
en kestä.. lukkojen uudelleen sarjoittaminen maksaa ihan sikana. paska.
ap
meillä lapsi laittaa kaiken roskikseen mitä löytää ja on muutaman kerran avaimet ja lompakko löytynyt myös videoista.
Ja entäs jos avaimet on tippunut kodin ja auton väliin, niin eihän kukaan naapuri ole niitä nostanut mihinkään esim. ilmoitustaululle tai puun oksaan. Tai vienyt löytötavaratoimistoon.
Tai jos on tippunut kodin ja auton väliin, ettei naapuri ole niitä nostanut johonkin roikkumaan tai laittanut esim. ilmoitustaululle tai vienyt löytötavaratoimistoon.
Kysellyt naapureilta?
kauppakassit ym katsottuna?
käsilaukun vuoren sisällä?
ritilän valissä varaston ulko- oven alla,
eikä esim. farkkujen taskuus kokonsa vuoksi voi kunnolla laittaa.
ap
ärsyttävää varmasti. Jossainhan ne ON, toivottavasti eivät ole tippuneet mihinkään.. Pysähdyittekö eilen automatkalla missään? Jos pysähdyitte niin eikun sinne kyselemään onko näynyt avainnippua.
en kyllä voi oikeen uskoa että olisi sinne tippunut, oltas me huomattu kyllä.. niin iso nippu ja kilisee! mutta mahdollista toki kai..
en tiedä. harmittaa kyllä paljon.
kävin parkkiksen lähellä olevasta kahvilasta tänään kysymässä jos joku olisi palauttanut. ei ollut.
ap
ap