Petteri the Pääministeri pitää tiedotustilaisuuden drooneista
"Pääministeri Petteri Orpo (kok) pitää tiedotustilaisuuden tiistaina kello 11.30 yhdessä useiden viranomaistahojen kanssa."
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/1f2d877e-cea3-4f75-a16a-889942396…
Nähtävissä myös Ylen Areenassa klo 11.25 alk.
Kommentit (122)
Onkohan kenties liito-orava, valkoselkätikka tai uhanalainen sittisontiainen tms. löytynyt pudonneiden droonien surmaamana?
Mitä herra Orpo mahtaa tietää drooneista?
alapääkanisteri taas viikon myöhässä tiedottelemassa jälkiviisaana. nolaa itsensä ja pilaa lisää suomen mainetta. poliitikot on ällöjä.
TP Stubb ilmeisesti viruu sängynpohjalla jonkin mystisen virustaudin riuduttamana, joten Petterin on nyt kannettava vastuuta.
Tuskin myöntää miten perseelleen meni, taas vaan hoetaan miten kutsutaan koolle tputva ja valvira, otkes, pv sekä pitsinypläysliitto ja voikeipäkerho.
Ei voi muuta kuin olla kiitollinen siitä että meillä on pääministerinä osaava ja isänmaan parasta ajatteleva, jämäkkä ja määrätietoinen johtaja.
Petterin asiantuntijuus droonien osalta on samalla tasolla kuin se, miten on vaikuttanut toimillaan Suomen taloustilanteeseen. No hätä siis,
Onko droonien ajautuminen Suomeen ja Viroon seurausta siitä, että Venäjä on vihdon väsähtämässä, eikä pysty enää niitä torjumaan? Saavat siis lennellä vapaasti länteen asti?
Vierailija kirjoitti:
Mitä herra Orpo mahtaa tietää drooneista?
Se sanoo surrrrr ja lentää taivaalla.
Heh! On jo tiistai, mutta mitäpä katsottavaa tuossa olisi? Suhtaudumme vakavasti asiaan…
Vierailija kirjoitti:
Ei voi muuta kuin olla kiitollinen siitä että meillä on pääministerinä osaava ja isänmaan parasta ajatteleva, jämäkkä ja määrätietoinen johtaja.
Petteri on tosi jämäkkä ja uskottava 😂
Petteri ilmoittaa, että koska Suomella ei ole rahaa ja kaikesta on leikattava, drooneja ei jatkossakaan torjuta vaan ihmisten on itse väisteltävä niitä niitä ihan itse valitsemillaan tavoin.
Troonitpa ei mittään vaaraa aiheuta kansalaisille ja jos aiheuttavatkin, kyse on ns. friendly firesta eli ystävällismielisen maan tulituksesta.
Hyökkäysvoimat ovat valmiudessa ja viimesimmät troonit räjähtelivät kaukana asutuskeskuksista joten seurattiin katseella ja näön vuoksi lähetettiin muutama kone pelottelemaan kansalaisia taivaalle, mukavahan siellä on lennellä.
Ukrainalle on ilmoitettu, että antaa olla viimeinen kerta ja Venäjälle, että antaapa olla vihonviimeinen kerta sen Gepsihärinnän kanssa. Otatte vaan vastaan mitä taivaalta tulee niin kun mekin tehdään ja ollaan siitä huolimatta maailman onnellisin kansa.
Minulle tulee rauhaisa olo, kun Petteri Orpo puhuu.
Vierailija kirjoitti:
Pete onkin todella jämäkkä ja uskottava 😂
Ne droonit suunnisti kameran avulla. Kouvola on kuin entinen Neuvostoliitto, joten ei ihme että erehtyivät luulemaan joksikin Venäjän pikkukaupungiksi
Ministereille hankitaan drooninkestävät mersut tai audit.
Kiusallista miten media antaa ulko- ja turvallisuuspolitiikan värisuoran olla kuurupiilosilla aina vaan (maduro, iran jne.).
Yleensä poliitikoilta on vaadittu ja saatu kommenttia hyvin nopeasti tjeu 24.2.2022 sekä Sannan lukuisat tiedotustilaisuudet
Ai nyt Petteri on saanut tiedotusohjeet EK:lta.
Vierailija kirjoitti:
Minulle tulee rauhaisa olo, kun Petteri Orpo puhuu.
Minua alkaa vain ärsyttämään! Ne puheetkin on ihan täyttä paskaa!
Katsomatta paskaa.