Seta-aktivisti: Päivi Räsänen on homofoobikko
Miksi toisen ihmisen väittäminen homofoobikoksi on laillista, mutta kehityshäiriöiseksi leimaaminen ei ole?
Kommentit (244)
Vihervasemmistolle ultimaattinen final boss on vastata seuraavaan:
"Onko islam oikeassa naisten ja homojen suhteen?"
Kysymys pysäyttää ja tilttaa aivan jokaisen vihervasemmistolaisen koska ei tiedetä kuuluuko olla homofobi vai rasisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä sanoilla Räsäsen olisi sitten pitänyt muotoilla ajatuksensa ettei olisi mennyt vihapuheeksi?
Esimerkiksi: "Raamattu sanoo, että homous on väärin."
Se ei olisi ollut vihapuhetta.
Päivi ikävä kyllä väitti homoja sairaiksi.
Jos et valehtelisi. Psykoseksuaalinen kehityshäiriö ei ole mikään sairaus.
Vai mikä sairaus on vaikkapa lukihäiriö?
Mutta Räsänen puhui paskaa kun väitti että se olisi häiriö.
Paskanpuhuminen ei ole kiihottamista kansanryhmää k ohtaan.
mää saan vihata tai pelätä ketä mää tahdon :D ei homofoobikko ole haukkumanimi omien pelkojensa uhri se on, niinku araknofobia tai muut fobiat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi omat lapset on olleet aikuisia jo pitkään.Harkitsisin tarkkaan lasten hankintaa nykyiseen yhteiskuntaan.Tiedetystä syystä on opetus ja sosiaali puolen yliopisto paikat täyttyneen vasemmistolaisesti (vannabe) ajattelijoista.Tämä nuoriso ei tietenkään voi muistaa aikoja Ww2 jälkeen ja sitä ankeutta.Olen niin väsynyt kaikkeen keksittyyn pahoinvointiin....Toivottavasti viherkommarit saavat vaalivoiton,niin tämä typerä kansa saa mitä ansaitsee.
Minä taas olen väsynyt tähän äärioikeiston paskaan, että "yliopistot on vasemmiston hallussa". Trumpismia.
Eikö se sitten ole totta? Missä oppiaineessa ne äärioikeistolaiset muka tuolla pesivät? Sen sijaan valtsikat sun muut humanioran linnakkeet ovat täynnä vasemmistopuoluiden takapiruja, jos ei poliitikkoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päivi on itse julkisesti kertonut homoystävistään, joten Seta suu kiinni!
Ovatko nuo homot samaa mieltä että ovat sairaita?
Eivät välttämättä.
Onko sairauksissa noin yleisesti jotain vikaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tarviiko kaikkien olla samaa mieltä kaikesta ollakseen ystäviä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä sanoilla Räsäsen olisi sitten pitänyt muotoilla ajatuksensa ettei olisi mennyt vihapuheeksi?
Paskanpuhuminen ei ole kiihottamista kansanryhmää k ohtaan.
Olisi vaan Räsänen nostanut kätensä ylös virheen merkiksi niin asia olisi sillä taputeltu aikoja sitten. Itse jatkoi inttämistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi omat lapset on olleet aikuisia jo pitkään.Harkitsisin tarkkaan lasten hankintaa nykyiseen yhteiskuntaan.Tiedetystä syystä on opetus ja sosiaali puolen yliopisto paikat täyttyneen vasemmistolaisesti (vannabe) ajattelijoista.Tämä nuoriso ei tietenkään voi muistaa aikoja Ww2 jälkeen ja sitä ankeutta.Olen niin väsynyt kaikkeen keksittyyn pahoinvointiin....Toivottavasti viherkommarit saavat vaalivoiton,niin tämä typerä kansa saa mitä ansaitsee.
Minä taas olen väsynyt tähän äärioikeiston paskaan, että "yliopistot on vasemmiston hallussa". Trumpismia.
Eikö se sitten ole totta? Missä oppiaineessa ne äärioikeistolaiset muka tuolla pesivät? Sen sijaan valtsikat sun muut humanioran linnakkeet ovat täynnä vasemmistopuoluiden takapiruja, jos ei poliitikkoja.
Ajattelitko alkaa valikoimaan opiskelijoita maailmankuvan mukaan, etkä vaikkapa pääsykokeiden?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun puolestani homot saavat nussia toisiaan niin paljon kuin perseet kestää ja vaikka enemmänkin.
Kertoo paljon persumiehestä, kun ainoa asia, joka homoseksuaalisuudesta tulee mieleen, on persepano. Taidat olla perverssi.
Sitähän se kuitenkin on suurelta osin.
Vierailija kirjoitti:
Vihervasemmistolle ultimaattinen final boss on vastata seuraavaan:
"Onko islam oikeassa naisten ja homojen suhteen?"
Kysymys pysäyttää ja tilttaa aivan jokaisen vihervasemmistolaisen koska ei tiedetä kuuluuko olla homofobi vai rasisti.
Ei. Uskonnot on käytännössä väärässä joka asiassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinhän se onkin. Ihan lääketieteen luokittelemana.
Vierailija kirjoitti:
kaikki kritiikki on homofoobikkoa ja islamfoobikkoa. eikö noita homoja synnyt jos sikiössä saavat liikaa hormoneja eli kehityshäiriö se silloin on.
Kekkosen aikaan kaikki eri mieliset olivat neuvostovastaisia ja russofoobikoita. Eipä ole Suomi näköjään noista ajoista mihinkään muuttunut sananvapauden suhteen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annetaanko hedelmöityshoitoja terveille ihmisille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täyttä tyhjää kiukuttelua niin pitkään, kun eivät uskalla sanoa samaa imaameille ja muslimeille. Heillä suhtautuminen homoihin ja monin kerroin raskaampi kuin Räsäsellä.
Onko meillä montakin imaamia ollut sisäministerinä?
Muttaku muttaku.
Islamin uskoon kuuluu homojen kivittäminen hengiltä. Eikö yhtään herätä tunteita, ei yhtään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Päivin väitetyt homoystävät tullut julkisuuteen tai voidaanko heidän olemassaolonsa todentaa luotettavasta lähteestä?
Ovatko set an kristityt ystävät todennettavissa luotettavista lähteistä? Tai ystävät ylipäätään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnen yhden Asperger/autismi-aktivistin, joka loukkaantuu kovasti siitä kun Aspergerin syndroomasta (vanhentunut diagnoosi) ja autisminkirjon häiriöstä (nykyään käytössä oleva diagnoosi) puhutaan häiriöinä tai ylipäätään ongelmina. Hänen mielestään autisminkirjolla olevissa ihmisissä ei ole mitään vikaa, vaan ainoa ongelma on muiden ihmisten asenteissa.
Pitäisikö autisminkirjon häiriöstä puhuminen lopettaa, koska jotkut pitävät sitä loukkaavana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinhän se onkin. Ihan lääketieteen luokittelemana.
Oli joskus muinoin. Ei ole ollut enää pitkiin aikoihin. Katsos tiede on sitä että se korjaa itseään uuden tiedon mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päivi teki vain vaalityötä ja se tuli nyt hänelle reilun tonnin kalliimmaksi, mutta veronmaksajille aivan hurjan kalliiksi.
Hajaantukaa!
Päivi joutuu maksamaan sakkojen lisäksi oikeudenkäyntikulunsa, jotka on varmasti todella paljon suuremmat.
Kulut taitaa maksaa kansainvälinen ultrahihhelien verkosto.
Joku taho pitää yllä tätä ns. Räsäs kohua. Laitetaan Räsäsen suuhun sanoja joita hän ei ole puhunut. Sitten niistä meuhkataan sosiaalisessa mediassa, yleisessä mediassa ja haastatellaan ihmisiä ja kaikkia mahdollisia halukkaita asiantuntijoita. Joku tässä kuviossa mättää. Jos vähemmistöön kuuluva on ahdistunut ja tarvitsee asiassaan hoitoa ei siitä pidä muita ulkopuolisia syyttää, näin nyt kyllä jostain syystä tehdään. Haluttiin ennakko päätös. Jahti onnistui siltä osin. Mitä jäi vielä saamatta kun niin vouhkataan. Sen näemme tulevaisuudessa, kyllä se tulee julki kohta puoliin.