Palstalla riehuu joku joka näkee pedareita joka paikassa.
Toivottavasti hän löytää apua ja sielulleen rauhan.
Mieli Ry.
MIELI Kriisipuhelin 09 2525 0111 keskusteluapua kriisiin
Kommentit (17)
Ei oo näkyny. Onko hän sun päässäsi?
Vierailija kirjoitti:
Ei oo näkyny. Onko hän sun päässäsi?
Ei. Miksi hän siellä olisi? En minä ole harhoissa.
No, kyllähän täällä pyörii se yksi P:llä alkava. Paljon oli viestejä toissa kesänä, kun se käytti hyväkseen omia lastenlapsiaan. Se pervo on palstaillut sen jälkeen kohta kaksi vuotta. Aina muistaa välillä laittaa emojeina papparaisen munakoisaon ja pikkutytön viesteihinsä.
Vierailija kirjoitti:
No, kyllähän täällä pyörii se yksi P:llä alkava. Paljon oli viestejä toissa kesänä, kun se käytti hyväkseen omia lastenlapsiaan. Se pervo on palstaillut sen jälkeen kohta kaksi vuotta. Aina muistaa välillä laittaa emojeina papparaisen munakoisaon ja pikkutytön viesteihinsä.
Olet kirjoittanut tästä aiemminkin.
En ole enää varma oletko tosissasi. Ymmärräthän ettei Puppaa ole oikeasti olemassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole enää varma oletko tosissasi. Ymmärräthän ettei Puppaa ole oikeasti olemassa?
No, jos joku pedari on kuvitteellinen hahmo, niin silloinko sitä ei saisi vastustaa? Sehän myös kertoo, että on Jammu Siltavuori. Kaksi 8 vuotiasta tyttöä raiskannut ja polttanut hirviö. Onko normaalia?
Jokaisessa sängyssä on yleensä yksi pedari.
Niitähän on joka paikassa. Joka korttelissa on n. 10 seksuaalirikollista ja puolet niistä pedareita.
Jos näkisitte kuntanne kartan, johon jokainen pedari on punaisella täplällä merkitty, menisitte shokkiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, jos joku pedari on kuvitteellinen hahmo, niin silloinko sitä ei saisi vastustaa? Sehän myös kertoo, että on Jammu Siltavuori. Kaksi 8 vuotiasta tyttöä raiskannut ja polttanut hirviö. Onko normaalia?
Miksi Puppa olisi pedari? Tästä jankkaat jatkuvasti, mutta en minä eikä moni muukaan ole sellaista tekstiä nähnyt.
Kuinka Jammu Siltavuori liittyy tähän?
Moni on ne tekstit ja kuvakkeet nähnyt ja siksi kaikki P-alkuisesta hahmosta kertovat kommentit myös oksettavat.
Vierailija kirjoitti:
Moni on ne tekstit ja kuvakkeet nähnyt ja siksi kaikki P-alkuisesta hahmosta kertovat kommentit myös oksettavat.
Kuka moni? Jos näitä ei näe kuin sinä ja ehkä pari kaltaistasi, niin onko asia silloin niin? Voiko olla ettei ole mitään pedaripuppaa. On vain hahmo jota kirjoittaa useita henkilöitä.
Iikori ja kaalisoppa on vaihtunut pedariksi.
Kertoo jotain kun järkeviin vastauksiin tulee aina kolme alanuolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka moni? Jos näitä ei näe kuin sinä ja ehkä pari kaltaistasi, niin onko asia silloin niin? Voiko olla ettei ole mitään pedaripuppaa. On vain hahmo jota kirjoittaa useita henkilöitä.
Minä olen nähnyt myös vaikka kuinka monta kertaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen nähnyt myös vaikka kuinka monta kertaa!
Minä olen taas nähnyt hölmöjä mutta harmittomia aloituksia.
Eihän se kaveri ole kunnossa. Ymmärtääkö hän itse asiaa?