Köyhä k-kauppias tarvitsee kolehdin!! Ihan hätätilanne raukalla!!!
Ihan joutuu ressukka pullonpalautuksetkin ottamaan vastaan! Konkkurssiinhan tuo tie vie!
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen k-kauppias ja mulla on velkaa 170t euroa. Vastuuta ja työtä sen verta että 14h päiviä teen, käytännön 7 päivästä viikkoa.
Ei olis pitänyt ruveta tähän hommaan.
Kesko on maailman kannattavin ruokakauppa. Eli nyt ei sääliä sulle heru.
Kesko ei ole ruokakauppa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen k-kauppias ja mulla on velkaa 170t euroa. Vastuuta ja työtä sen verta että 14h päiviä teen, käytännön 7 päivästä viikkoa.
Kesko ei ole ruokakauppa
Ei ni, mutta K-marketit ovat tutkitusti maailman kova katteisimmat elintarvike liikkeet! Eikä joka asiasta tartte kauppiaankaan valittaa...
Mita vittua sina taas uliset. Opettele lukemaan, typerys. Tulkintasi ei vastaa artikkelin tekstia, vaan omaa vetelaa pummiluonnettasi.
Aivan asiallinen artikkeli.
On se vaan outoa, etta Suomessa ruokakaupoista on tehty jatteenkasitelylaitoksia.Siivotonta touhua. Ei todellakaan kuulu ruokakauppoihin.
K-kauppias, kun mikään ei riitä. TIRSK! 🤣
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/ec667a8e-4f34-4605-b785-9a323ef43df8
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kesko ei ole ruokakauppa
Ei ni, mutta K-marketit ovat tutkitusti maailman kova katteisimmat elintarvike liikkeet! Eikä joka asiasta tartte kauppiaankaan valittaa...
Se on aivan sama, mika kate on. Jos sinulla ei ole varaa ko kauppaan tai muitakin ongelmia, mene sinne halpakauppaasi.
Et ressukka taaskaan ymmarra, mika on kauppojen konseptien ero.
Ei tietenkaan tarvitse valittaa, eika etenkaan sinun tarvitse eika pida valittaa. Han ei varsinaisesti valita, vaan taysin asiallisesti ja oikeutetusti kertoo nakemyksensa asiasta.
Jarjeselmahan on suoraan sanoen taysin typera. Ei tuon pitaisi kuulua millaan tavalla kaupalle. Jos Suomessa valttamatta halutaan kaupan ja jatteenkasittelylaitoksen yhdistelmia, niin silloin niiden laitteiden pitaisi olla vahintaankin ilmaisia kaupalle, jolle kuuluisi viela korvaus tilavuokrana, korvaus ylimaaraisista siivouskuluista ym tyosta.
Tama voitaisiin hoitaa niin, etta pantin hintaa korotetaan ja palautuksen yhteydessa palautetaan vain osa asiakkaalle ja kauppias sitten saa aivan oikeutetusti osan siita.
Vierailija kirjoitti:
Jutusta tuli kyllä ahneen oksettava kuva. Mitä väliä sillä kauppiaan tuloilla on, vaikka laite maksaa itsensä vasta useamman vuoden päästä takaisin?
Typerys, etko siis todellakaan ymmarra, etta han joutuu maksamaan sen kalliin laitteen kattelyssa, mutta saakin hinnan takaisin vasta vuosikausien jalkeen.
Sinulle jaa aina oksettava kuva.Se johtuu omasta inhottavuudestasi. Et kesta asiallisten ihmisten asiallista keskustelua, koska se saa sinut itsesikin tajuamaan, ettet kuulu tuohon joukkoon, vaan ikuisiin valittajiin, siipeilioihin ja ilmeisesti tuilla elaviin tyota vieroksuviin.
Ei se raha kauppiaalle tyhjasta tule, eika varsinkaan ilmaiseksi sossusta.
Vierailija kirjoitti:
Eli tuon k-kauppiaan mielestä kaikki juomat pitäisi ostaa heiltä, mutta palauttaa jonnekin muualle?
Opettele typerys lukemaan. Mitaan tuollaista artikkelissa ei sanota.
Vierailija kirjoitti:
Uutinen on vuodelta 2015.
No, kommentoijatkin nayttavat olevan menneen maailman uunoja ymmarryksensa ja taitojensa puolesta.
Johan oli tyhmä aloitus ja tyhmiä kommentteja. Ihan asiallisestihan kauppias on tuossa haastattelussa kertonut siitä, miten pullonpalautusautomaatti on lähinnä palvelua asiakkaille eikä tuota juurikaan mitään kauppiaalle. Mikä teitä ihmisiä oikein vaivaa? Vai olisikohan niin, että sekä aloitus että useimmat kommentit ovat samalta kateelliselta ihmiseltä?