Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Köyhä k-kauppias tarvitsee kolehdin!! Ihan hätätilanne raukalla!!!

Vierailija
30.03.2026 |

Ihan joutuu ressukka pullonpalautuksetkin ottamaan vastaan! Konkkurssiinhan tuo tie vie!

https://yle.fi/a/3-8069674

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kaupan pihalla olekaan tämän vuoden uusinta automallia? Jos ei, on kyseinen kauppias ehdottomasti tämän vuoden nenäpäivän ykköskohde:(

Vierailija
2/29 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutusta tuli kyllä ahneen oksettava kuva. Mitä väliä sillä kauppiaan tuloilla on, vaikka laite maksaa itsensä vasta useamman vuoden päästä takaisin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tuon k-kauppiaan mielestä kaikki juomat pitäisi ostaa heiltä, mutta palauttaa jonnekin muualle?

Vierailija
4/29 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uutinen on vuodelta 2015.

Vierailija
5/29 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo riihimäen k-kauppias elää jo ilmiselvästi niin köyhyysrajalla, että jotain tarttis tehdä. Ehdotan kolehtia ressukan hyväksi.

Vierailija
6/29 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kaikista keskon yrittäjistätulee aina näin ahne kuva? Ihan ihme ruikutusta.

Vierailija
7/29 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

11 vuotta vanha uutinen!

Vierailija
8/29 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloituksen pointti varmaan on ironistesti ihmetellä, miten kyseinen kauppias on koskaan kehdannut vinkua tuon takia. Kauppaan ahne asenne on tuskin muuttunut.

Vierailija
9/29 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupoille maksetaan palkkio vastaanottamistaan panteista. Sillä maksetaan panttien vastaanottamisesta ja käsittelystä koituvia kuluja, myös koneitten aiheuttamia.

Vierailija
10/29 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tuo riihimäen k-kauppias elää jo ilmiselvästi niin köyhyysrajalla, että jotain tarttis tehdä. Ehdotan kolehtia ressukan hyväksi.

Mulla on yks Fun Light merkkinen mehukka plo. Pantti arvo kämmenen senttiä. Mihkä voin toimittaa että kauppiaan hätä hieman helpottuisi...?

Vierailija
11/29 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai Riihimäkeläiset järjestävät jotain apua kauppiaalle? Ihan oikeasti, ottakaa joku koppia tästä nyt.

Eihän tuo ressukka tule millään toimeen. Ihmisparka varmaan elää nälässä jne. Ruoka-apua joku nyt ainakin tuolle vie jne:(

Vierailija
12/29 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloituksen pointti varmaan on ironistesti ihmetellä, miten kyseinen kauppias on koskaan kehdannut vinkua tuon takia. Kauppaan ahne asenne on tuskin muuttunut.

Joo, kaiken pitäisi tuottaa ja ihan perkeleesti! Ja vieläkin löytyisi jotain mistä valittaa...esim. katteet on ihan liian matalat!!! Hyvä. Mulla on ratkaisu...lopeta se kaupan pito äläkä valita...

Vierailija
13/29 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on yks Fun Light merkkinen mehukka plo. Pantti arvo kämmenen senttiä. Mihkä voin toimittaa että kauppiaan hätä hieman helpottuisi...?

Toimitat sen kilpailijan kauppaan ja otat rahana. Ostokset teet sitten tuon hädissään olevan kauppiaan luona. Aina. Missään nimessä et käy ässässä tai liiterissä. 

Ainoa keino helpottaa kyseisen kauppiaan hätää. Ja tippiä saa jättää, mutta vain kauppiaalle eikä myyjille.

Vierailija
14/29 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen k-kauppias ja mulla on velkaa 170t euroa. Vastuuta ja työtä sen verta että 14h päiviä teen, käytännön 7 päivästä viikkoa. 

Ei olis pitänyt ruveta tähän hommaan. 

Vierailija
15/29 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen k-kauppias ja mulla on velkaa 170t euroa. Vastuuta ja työtä sen verta että 14h päiviä teen, käytännön 7 päivästä viikkoa. 

Kesko on maailman kannattavin ruokakauppa. Eli nyt ei sääliä sulle heru.

Vierailija
16/29 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://yle.fi/uutiset/lyhyesti/74-20144979

Vtun riistäjä

Vierailija
17/29 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ihmeestä joku sai sen kuvan että kauppias olisi itkenyt? Ihan asiallisesti tuossa todettiin kuinka homma toimii ja että automaatti ei ole rahantekokone, mutta on osa asiakaspalvelua. 

Vierailija
18/29 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monta pulloa palautettu. Voi melkein uida pullomeressä.

Vierailija
19/29 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppias parka. Onkohan mitään missä hän ei olisi uhri?

Vierailija
20/29 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä ihmeestä joku sai sen kuvan että kauppias olisi itkenyt? Ihan asiallisesti tuossa todettiin kuinka homma toimii ja että automaatti ei ole rahantekokone, mutta on osa asiakaspalvelua. 

Kyllä sen kuvan rivien välistä vaan saa..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kolme