Muita joita ei häiritse ns asuin mukavuus. olen mies ja nukun pelkällä vanhalla likaisella patjalla jossa ei ole lakanoita.
ainoastaan vanha peitto ilman pussilakanaa ja tyyny jossa ei ole liinaa. nämä olleet käytössä 5 vuotta. Ikää mulla 31 vuotta. sänkykehikko on ja sen päällä on tää patja. muutenkaan en panosta sisustukseen. usein vieraat järkyttyy nähdessään nukkumapaikkani, mutta mulle se kelpaa hyvin. onko ongelma eikö jokainen saa elää omannäköistä elämää. arvostan enemmän hyvää ruokaa, juomaa ja nikotiinia. en tuhlaa rahojani tuollaisiin. tuon patjan hankin ilmaiseksi pelastusarmeija mn kierötyskeskuksesta ja tyyny sekä peitto on saatu vuosia sitten joululahjaksi.
Kommentit (30)
ap on päästään vialla jos tää on totta.
Nikotiini vs. puhdas vuode? Aika turha vastakkainasettelu. Monilla on molemmat.
Vierailija kirjoitti:
ap on päästään vialla jos tää on totta.
Mutta haittaako se 3? Ei minua ainakaan. haittaako se sinua?
ap
Eikö sänkysi sitten ole mukava jotta mikä siinä mättää?
Häiritsee, mutta se, että ei osaa yhdyssanoja häiritsee vielä enemmän. Aloitus kertoo AP:stä kaiken tarvittavan.
Sinunhan tuo on valinta. Mutta jotku ihmiset silti katsoo että se on oksettavaa ja epähygienistä. Iso osa pitää sitä epähygienisenä tai oksettavana mutta ei kohteliaisuuttaan sano mitään.
Ei kannata odottaa ainakaan naisseuraa tuohon sänkyyn.
Voi että. Jos olisit minun poikani, ostaisin sin7lle kunnon sängyn, peitot, tyynyt ja lakanat. Luonnonmateriaalia. Katsoisin kyllä vähän perään ja tarvittaessa kävisin siivoamassa. Ei tuollainen pahnoilla nukkuna saa olla! Hygienia ennen kaikkea.
Äitimuori
sairasta. toivottavasti olet provo
Vierailija kirjoitti:
Ap on pahempi kuin sika.
joo niin voi olla. olen ehkä jonkilainen torakka tai paskakuoriainen.
ap
Vierailija kirjoitti:
sairasta. toivottavasti olet provo
tää on taas tää sama ilmiö kuin vieraissakin. tämä asia todella kiinostaa teitä enemmän kuin minua.
ap
Ei sulla työtä eikä kumppaniakaan ole.
Säälittävää et joku on tossa pisteessä eikö edes itse ymmärrä tilaansa. Tai ymmärtää järjellä, ettei tuo ole normaalia, mutta ei silti näe ongelmaa joka haittaisi. se on sairasta.
Ja sit ihmettelet mikset kelpaa naisille.
Vierailija kirjoitti:
Ei sulla työtä eikä kumppaniakaan ole.
Ei ole, mutta hain juuri kassillisen huurteisia alumiini ystäviä :)
ap
Vierailija kirjoitti:
Ja sit ihmettelet mikset kelpaa naisille.
En ihmettele olen bi ja miehiin päin. parisuhdetta en etsi.
ap
"Voi että. Jos olisit minun poikani, ostaisin sin7lle kunnon sängyn, peitot, tyynyt ja lakanat. Luonnonmateriaalia. Katsoisin kyllä vähän perään ja tarvittaessa kävisin siivoamassa. Ei tuollainen pahnoilla nukkuna saa olla! Hygienia ennen kaikkea.
Äitimuori"
Mahdatkohan olla tämän sällin äitimuori? 😄 Sain kotoa semmoiset opit, että lakanat vaihtoon kerran viikossa ja niillä ohjeilla on menty.
M27
Hyi, saastaista. Ei ihme, että olet yksin.
Hyi helvetti