Karvainen vai karvaton pillu?
Minullä jäykistyy kivikovaksi, kun näen luonnontilassa olevan karvaisen, märän pillun.
M 45v
Kommentit (110)
Minua ei sytytä nainen, jolla on parturoitu pillu lyhyeksi kynityt hiukset.
Olen homo, mutta kiihotuin naiseata, jolla siilitukka ja posliinipillu. Naisen poliini on kaunis..
Karvaton paras,niin ei mene karvoja suuhun,kun ahmii ja syö sitä ihanaa herkkua.Nyt kun ikää tullut,niin vaalean naisen posliini pimppi kiihottaa,että vois kielen upottaa ihanaan vakoon.
Sänkikarvainen , niin saadaan sänkipoikaset
Tumma ja sopivasti siistitty karvoitus on esteettisesti kauniimpi kuin posliini, mutta posliinia on huomattavasti mukavampi nuolla. Sänki on kaikkein huonoin vaihtoehto.
Ihmeen rajoittunutta juttua. Mielihalut vaihtelee eri henkilöillä ja eri ajankohtina. Yhtä totuutta ei tässäkään asiassa ole vaan monta. Itse tykkään paljaasta, mutta karvainenkin on välillä tosi kiva. Niin ja sitten pistelevä sänki, jolla vaimo rankaisee naamalla istuessaan orjaansa, on sekin ihana. Peace, siskot ja veljet, pilde rulaa.
Mikä tahansa karvatyyli käypi, eikä ole tullut nyrpisteltyä pillujen luontaisillekaan eroille! 😻🐱
Pääasia on, että ihminen itse on tyytyväinen tyyliinsä ja tuntee itsensä seksikkääksi/kauniiksi/komeaksi. Suuseksissäkään ei ole karvat olleet tiellä kenenkään kanssa.
N, bi.
luomu, neitsyt, keksi-ikäinen, terve, leikkelemätön ja tatskaton kiitos
Vierailija kirjoitti:
Olen homo, mutta kiihotuin naiseata, jolla siilitukka ja posliinipillu. Naisen poliini on kaunis..
pohliinivihhu aikuisella tolkunnaisella on yhtä nätti kuin vetyperoksiidinen hpbaxxter-siilitukka olisi Lumikilla, tyttyt tyvvyv vyvvyv & Bostikin luotettavuuden
Vierailija kirjoitti:
Tapailunaisellani oli sileäksi ajettu pillu lävistyksineen, Liukuvoidetta piti panna ennenkuin koskin pilluun. Seksi tuntui niin luonnottomalta, että en halunnut jatkaa tapailua.
Tommonen ois just mun mieleen,nuolla ja nussia. M56
Samapa tuo, kaikki on kivoja. Tosin pakko myöntää, että ajelemattomasta tulee nostalgisesti 90-luvun nuoruus mieleen.
Joko täysin luomu tai sokeroitu tai vahattu 😛. Sheivauksen jäljiltä nyppyläinen ja teräväsänkinen - ei kiitos 😝
Jos olisin mies ja tykkäisin naisista niin mulla ei kyllä olisi mitään väliä. N
Vaimolla on ajettu huultenpäältä karvat ja sellainen karvakolmio siinä yläpuolella. Hyvä nuolla ja hän itse sanoi että helpompi pestä spermat pois.
https://www.instagram.com/empoweringhairywomenofficial/p/DXqGDtKiMo9/?h… Normaali kiitos, sellainen jonka geenit sallivat
Meillä sama. Eipä tarvitse kaivella pillunkarvoja suusta kesken leikkien.