Aamuyöstä pirkanmaalla oli suurehko sininen valo yötaivaalla
Kommentit (88)
Vierailija kirjoitti:
Ylöstempaus
https://fi.wikipedia.org/wiki/Yl%C3%B6stempau
Tuossa Wikipedian tiedoissa on väärää tietoa, että Tempaus-oppi olisi sangen uusi oppi.
On nykyään tunnettua, että jo alkuseurakunta uskoi tempaukseen Raamatun mukaan.
Sanottiinkin, että "nykymuotoinen".
Kyllähän tämmöinen pistää miettimään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap tee foliohattu saatanan idiootti! 🤭
Laitaoma naamasi tänne meille kaikille näytille äläkä piiloudu aikuinen emojin taakse. Tarkastamme sinun idiotismisi tason 🏻
Tapa ittes saatanan homo! 😂
Hahahaha, pelle mikä pelle. Oikea sankari.
Itke homo lisää. 😂
Otat nyt itsestäsi pelle sen naamaselfien ja jaat sen linkillä ilmaiseen kuvapalveluun tähän ketjuun. Tai linkkaa someesi.
Odotamme. -eri
Tapa ittes vi tun huorasika💩. 😂
Viestipuu kuvakaapattu ja illemmalla teen nettivinkin. Laitapa kahvit tippumaan.
Mitä poliisi voi tehdä asialle? Trollaaminen ei ikävä kyllä ole laitonta.
-eri
Itsemurhaan kehoittaminen tuli rikokseksi suomessa ihan vasta vähän aikaa sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät ettei ollut drooni jos et tiedä mikä se oli?
Liian iso sähkönsininen valo. Onkohan Tampereella valaistu jokin siniseksi?
Joku muuntaja-asema tai voimalinja voi tuottaa valokaaria ja ne valaisevat taivasta pimeään aikaan näyttävästi. Ja juurikin sinertävällä sävyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se Bulgarialainen ennusttaja Baba ennusti, että avaruudesta tullaan pelastamaan ihmiskunta, ennen kuin ihminen tuhoaa itse itsensä.
Vai oliko toinen ennustaja? 🤔
Uskot bulgarialaiseen paskanjauhajaan. Hihihihi!
Mulla olis myydä sulle muutama silta.
Ennustan itse taivaan valoista
T. Lapin shamaani
Ennustan itse taivaan valoista
T. Lapin shamaani
Kukaan ei kaipaa pahan hengen manifestointiasi.
Jeesuksen nimessä ULOS!
Modernin psykoterapian termein shamanistisessa hoidossa on kyse menetelmistä, joissa tavoitetaan alitajunta/tiedostamaton sekä yksilön omat sisäiset terapeuttiset kyvyt ja mahdollisuudet. Tämä saavutetaan shamaanimatkalla. Siinä mielikuvien avulla siirrytään syvään rentoutumiseen ja sitä kautta terapeuttiseen, muuntuneeseen tietoisuuden tilaan, johon pääsemistä auttaa musiikki, rummutus, laulut tai loitsut.
Modernin psykoterapian termein shamanistisessa hoidossa on kyse menetelmistä, joissa tavoitetaan alitajunta/tiedostamaton sekä yksilön omat sisäiset terapeuttiset kyvyt ja mahdollisuudet. Tämä saavutetaan shamaanimatkalla. Siinä mielikuvien avulla siirrytään syvään rentoutumiseen ja sitä kautta terapeuttiseen, muuntuneeseen tietoisuuden tilaan, johon pääsemistä auttaa musiikki, rummutus, laulut tai loitsut.
Tuo on saatananpalvontaa.
Voi olla. Mutta voi olla ettei ole. Loitsu voi olla kyseenalainen. Ja miksi siihen meditointiin tarvitsee ulkopuolisen.
Vierailija kirjoitti:
Typpimolekyyli
on kaksiatominen kaasu, joka muodostaa noin 78 % maapallon ilmakehästä. Se on väritön, hajuton ja erittäin reagoimaton kaasu, jossa kaksi typpiatomia on sitoutunut toisiinsa erittäin vahvalla kolmoissidoksella.
Jos se kumminkin reagoi johonkin ilmakehän saastekaasuun. Toivottavasti ei räjähtele.
Blåkulla eli Kyöpelinvuori kajasti. Jotkut oli menossa sinne.
Toinen otetaan, toinen jätetään
...
En ole ajatellut, että se kuvaa konkreettista tapahtumaa. Olen ajatellut, että maailma loppuu kerralla. Uskovaiset otetaan taivaaseen. Toinen otetaan ja toinen jätetään kertoo mikä on ihmisen lopullinen päämäärä.