Aina olen sanonut että
Naisella pitää olla oma ammatti ja oma työ, että pärjää taloudellisesti. Olen sen itse huomannut, kun minulla ei niitä ole.
Kommentit (15)
Olen samaa sanonut omalle tytölleni, että kun omilla tuloilla pärjää niin hyvä.
Miksi ne tekisivät sen Suomessa? Kun ulkomailla on luontoa myös, ilmasto ja miehiä.
Tämä onkin sitten oikein jankkausten teemana tänään. Jälleen kerran. Ai, mutta olihan ne sairaudetkin. Kyllä nyt kelpaa!
Ahaa. Miksi minua pitäisi kiinnostaa?
Vierailija kirjoitti:
Tämä onkin sitten oikein jankkausten teemana tänään. Jälleen kerran. Ai, mutta olihan ne sairaudetkin. Kyllä nyt kelpaa!
Eipä se kuule ole kivaa olla minun kaltainen.ap
Vuosia olet tätäkin hokenut. Silti ei tapahdu, eikä tule yhtään mitään. Hanki apua, kun et sitten niin millään pääse asiasta yli!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä voit puhua vain ja ainoastaan omasta puolestasi. On myös ihmisiä, jotka kykenevät elämään samankaltaisten asioiden kanssa. Toki sinulle on aina oma napasi se maailman tärkein, siksi täältä huomiota kerjäätkin. Vuodesta toiseen.
Valis valittaa, kun bileet on ohi ja arki painaa päälle. Yllättyikö kukaan😆
Vierailija kirjoitti:
Vuosia olet tätäkin hokenut. Silti ei tapahdu, eikä tule yhtään mitään. Hanki apua, kun et sitten niin millään pääse asiasta yli!!
Eipä siinä kukaan pysty auttamaan
No sitten kannattaa vaan opetella hyväksymään asia. Ja opetella elämään sen kanssa. Vaikeaa, mutta ei mahdotonta. Aina ei todellakaan elämä mene, kuten ajatteli. Tai aina ei saa, mitä haluaa. Et ole ainut, kenelle on käynyt niin.
Jokunen päivä sitten Valis ilmoitti tänne (*taas kerran), kuinka ei enää palstailukaan huvita. Nyt on ainakin perjantaista saakka jankannut näitä samoja, vuosia kestäneitä valituksiaan. Se siitä(kin) aikomuksesta😂😂😂😂😂🤦🤦🤦🤦
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko joku muka väittänyt jotain sellaista? Paitsi sinä itse.
Eikö monisairaat olekaan onnekkaita, miksi aiemmin väitit niin?
Vierailija kirjoitti:
Eikö monisairaat olekaan onnekkaita, miksi aiemmin väitit niin?
Ollaanhan me. Ollaan edes hengissä.
Tämä on ollut aina oma periaatteeni. Oma ammatti, oma työ ja sen verran säästöjä, että pärjää elämän myllerryksissä.
Nuoruuden suhteessa miesystävä totesi, että voin jäädä kotiin jos haluan. Hän oli/on edelleen erittäin varakas, mutta en halunnut urani alussa jäädä pois työelämästä. Ja ihan fiksu päätös, pari vuotta myöhemmin erotessamme olisi minun ollut ehkä jo vaikeampi palaata takaisin työelämään parin välivuoden jälkeen.
Nykyiselle puoliselle tosin äskettäin totesin, että jos hän nyt voittaisi jättipotin Eurojackpotissa, en pistäisi pahakseni jos hän haluaisi olla "provider", vaikka tähän mennessä olemme varsin tasapuolisesti jakaneet kuluja. Olemme tosin ollet 24 vuotta yhdessä ja eläkeikä alkaa olla muutaman vuoden päässä. Lupasin toki hänellekin, että sama pätee jos itse voitan. Ei hänenkään halutessaan tarvitse enää mennä töihin.