Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Kahvi huumetta?

Vierailija
30.03.2026 |

laillistettua huumetta? mulla ainakin menee hermot ihan paskaksi aina kahvista ja suututtaa kaikki ja kiroiluttaa. joku huume se on tuo kahvikin!

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on alkomaholistiongelma ja jos yritän poistaa paskaa oloa ja juonkin kahvia niin pian hermot on niin kireellä ja paskana että pakko hakea muutama olut että hermot palaa rauhalliseen tilaan kuten tänäänkin kun en ole juonut 3 päivään, tai olin....hain jo 4 olvia

ap

Vierailija
22/24 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako kahvipäissään ajaa polkupyörää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puppis👴🏻🤩👑🥩💓

Vierailija
24/24 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen vanhaan kahvi oli kielletty aine, 1756-1802. Sitä on pidetty turmiollisena ylellisyytenä. Myös keskiajan Mekassa se on ollut kielletty. 

Jotkut väittävät, että kahvi on huumeen kaltainen nautintoaine, koska kofeiini kerran aiheuttaa riippuvuutta.

Ennen vanhaan moni asia oli toisin. Maailma oli litteä ja kaikki kiersi tätä litteää maata. Ennen vanhaan oli myös aina pakkasta ja vastatuuli. Riippuvuus vai halua ottaa jotain uudestaan? Suklaa, kahvi seksi, alkoholi tai mikä tahansa nautintoa antava niin oikeasti aina vingutaan riippuvuutta. Aika askeettista kieltäytyä aina kaikesta mistä saa nautintoa. Ja eikö elämä saisi olla kivaa tai edes mukavaa? Kahvia ainakin aamulla ja suklaata sekä seksiä ihan satunnaisesti oli arki tai parempaa aikaa. Joskus otan päihteitäkin. Mulla on vain tämä yksi elämä niin ei se ole keneltäkään pois kun yritän edes jonkin verran nauttia elämästä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä