Miksi omaan asuntoon ei voi saada
Kommentit (52)
Miksi työtön ei voisi saada yrittäjä tukea tai äitiysrahaa
Kaipa siinä on ideana se, että omassa velattomassa asunnossa asuminen on sen verran halpaa ettei tukia tarvitse ja toisaalta asuntolainaan ei myönnetä valtion tukia.
Eli ok maksaa lakuille asuminen, mutta ite jos jäät työttömäksi, niin pitää myydä asunto.
Vierailija kirjoitti:
Miksi työtön ei voisi saada yrittäjä tukea tai äitiysrahaa
Mitä on yrittäjätuki ?
Vierailija kirjoitti:
Miksi rikkaan pitäisi saada tukia? Ne on tarkoitettu köyhille.
Sulla on helvetin kapea näkemys asioihin
Ehkä voisi tehdä kompromissin että saisi vaikka puoli vuotta hieman alennettua tukea kuin vuokralaiset ja sitten loppuisi. Voitte jokainen omistusasuja jo varautua siihen että jonain päivänä joudutte ehkä työttömiksi ja jos ei ole kunnolla puskuria niin joudutte myymään kämpän jonka saamiseen raadoitte vuosia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos omistaa asunnon, on minun mittapuulla rikas.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä voisi tehdä kompromissin että saisi vaikka puoli vuotta hieman alennettua tukea kuin vuokralaiset ja sitten loppuisi. Voitte jokainen omistusasuja jo varautua siihen että jonain päivänä joudutte ehkä työttömiksi ja jos ei ole kunnolla puskuria niin joudutte myymään kämpän jonka saamiseen raadoitte vuosia.
Juuri tätä hain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos jää työttömäksi. Lisäksi maaseudulla asuntoja saa muutamalla kymppitonnilla. Onko silloin rikas?
Vierailija kirjoitti:
Niinhän sitä puskuria täytyykin olla jos on omistusasunto, muutoin on ostanut liian kalliin asunnon. Asuntolainan maksamisen ohella pitää aina sijoittaa myös muihin kohteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos jää työttömäksi. Lisäksi maaseudulla asuntoja saa muutamalla kymppitonnilla. Onko silloin rikas?
Jos on ollut varaa ostaa asunto, niin silloin on ollut varaa säästää parikymmentä tonnia jos jää työttömäksi.
Vierailija kirjoitti:
Eli ok maksaa lakuille asuminen, mutta ite jos jäät työttömäksi, niin pitää myydä asunto.
Niinpä. Olet varmaan katkera siitä, että olet maksanut niin paljon veroja, ja tämä on lopputulos. On inhimillistä haluta asua omassa kodissaan. Nyt vielä hyvinkin menettää 25% asunnon arvosta, jos myy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun mittapuussa on latva aika matalalla
Onhan se valtiolle lyhytnäköistä ettei rahatonta auteta hoitovastikkeen verran mutta koko vuokra maksetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun mittapuussa on latva aika matalalla
Suurin osa ihmisistä on siinä välissä. Ei rikkaita mutta eivät myöskään asumistuen tarpeessa.
Persut kun asuvat lähes poikkeuksetta vuokralla, niin keksivät tällaisen leikkauksen joka ei koske heitä.