Suomaliset naiset vaativat tutkimustenkin mukaan liikaa mieheltä!
ja miehestä tulee nössö ja naiset vaativat kauheaa kuria ja siivoamista ja sellaista kaikkea mikä kuuluu
luomakunnassa naisen omaksi tehtäväksi
Kommentit (15)
Kyllä kulkuset täytyy lauantaisin pestä,a🤣
Sulla on varmaan joku linkki tähän viittaamaasi tutkimukseen.
Juuri tuollaisia kirjoitusvirheitä käy kun vuoroin pää märkänä spämmää naisvihaa ja sitten taas somaleista.
Suomalaiset naiset vaativat paljon vähemmän kuin muut.
Suomi on lähestulkoon ainoa maa, jossa naisten oletetaan tekevän kokopäiväisesti töitä myös silloin kun lapset ovat pieniä tai koululaisia. Sitä pidetään itsestäänselvyytenä. Ihan samalla tavalla pidetään itsestäänselvyytenä, että nainen, äiti, kantaa päävastuun kotitöistä ja lastenhoidosta, vaikka tekee kokopäivätyötä.
Itse olen saanut kuulla monelta ei-suomalaiselta järkyttyneitä kommentteja kun olen kertonut tekeväni osa-aikatyötä lasten ollessa kouluikäisiä. Olivat aidosti järkyttyneitä siitä, käyn töissä vaikka perheessä on lapsia. Heidän mielestään sellainen on liian raskasta.
Sellaisia asenteita löytyy varsin yleisesti Keski-Euroopasta ja USA:sta.
Malinen on sukunimi, mutta onko Suomalinen myöskin?
Vierailija kirjoitti:
Lähdeviite, kiitos.
Ap:n tutkimusaineisto: äitee ja isi
Koska suomalaiset miehet eivät vastaa suomalaisten naisten vaatimustasoa eivätkä ole edes millään tavalla jänniä ja haasteellisia miehiä, niin suomalaiset naiset valitsevat mieluummin ulkomaalaisen miehen tai sitten elävät mieluummin yksinään tai ottavat koiran joka on helppo opettaa omille tavoilleen.
Miten virkistävä, tuore keskustelunaihe! Vauvapalstalla ei varmasti koskaan ole puhuttu tästä!
Antaa naaraiden vaatia. Ei ole miesten velvollisuus toimia naaraiden vaatimusten mukaisesti.
KuMMANhi kannattaisi vaatia toiselta ainakin neitsyyttä, ennenku ryhdytään avioliittoon, siinttä ois paras lähteä rakentamaan luja elämä
Somalinaiset pysykööt poissa Suomesta!