Tein sen kuuluisan tinder-kokeilun, eli naisena tein feikin miesprofiilin tinderiin. Järkytyin suuresti...
Olen 32-vuotias nainen ja olen kuullut miestutuilta jo vuosikausia samoja valituksia tinderistä: "ei tule matcheja", "kukaan ei vastaa" ja "tuntuu että oon täysin näkymätön". Ajattelin että he liioittevat ja päätin testata asian itse. Loin feikkimiesprofiilin ihan tavallisella 32-vuotiaalla miehellä.
Käytin ihan normaaleja kuvia: komea hoikka mies, yksi salikuva (ei fitness-mallin sixpack), yksi kävelykuva ulkona, yksi rento hymykuva ja yksi jossa näkyy että hänellä on kavereita eri maista (eli ei ole persurasisti). Bion kirjoitin lyhyesti ja rehellisesti: "Rakennusalalla töissä, tykkään salista, luonnosta ja hyvistä leffoista. Etsin oikeasti jotain vakavampaa."
Swaippasin aktiivisesti satoja profiileja kahden ensimmäisen vuorokauden aikana. Odotin että ainakin jotain tapahtuu, koska naisena saan helposti matcheja ja viestejä vaikka en edes yrittäisi.
Tulokset olivat... karuja.
Kahden päivän aikana sain yhteensä 7 matchia.
Seitsemän!!
Kun vertaan omaan naisprofiiliini, jossa saan matchin melkein joka kerta kun swaippaan oikealle, tää oli jo shokki. Mutta se pahenee.
Neljä niistä ei vastannut viestiini ollenkaan. Kirjoitin ihan tavallisen "Hei, mites sun viikonloppu meni?" - ei mitään.
Kaksi vastasi "moi :)" tai "hyvää kiitos". Kun kysyin lisää, tuli vastaus 1012 tunnin päästä tai ei koskaan. Ghost.
Yksi (26-vuotias) ehti kysyä heti ensimmäisessä viestissä "mikä sun pituus on tarkalleen?" Vastasin: rehellisesti 181 cm. "Ai ok, mä haen vähintään 185" ja laittoi blokkiin.
Viiden päivän jälkeen olin saanut yhteensä 11 matchia. Yhdeksän ghostasi täydellisesti, kahdesta tuli lyhyt keskustelu joka kuoli kolmen viestin jälkeen. Yksi kysyi suoraan "mitä tienaat kuussa?" ennen kuin katosi.
Tää fiilis oli oikeasti masentava. Vaikka mä olin siellä feikkiprofiililla ja silti tunsin itseni kaikkien vihaamaksi luuseriksi. Jokainen kerta kun avasin appin ja näin taas nollan uutta viestiä tai mätchiä, alkoi ahdistaa. Tajusin, että tää on se arki mitä suurin osa miehistä elää siellä päivittäin.
Eniten mä oon pettynyt naisiin. Mä en tiennyt että me ollaan näin kylmiä, pinnallisia ja armottomia. Vedetään vasemmalle ihan kunnollisia, kivoja ja ok-näköisisiä miehiä millisekunnin mietinnän jälkeen, koska "se ei oo tarpeeksi pitkä", tai "se ei oo tarpeeksi kiinnostava". Kun mätchi tulee, odotetaan että mies kantaa koko keskustelun ja sitten vaan ghostataan ilman että edes yritetään jutella. Se tuntuu todella julmalta.
Kommentit (419)
Miksi te mammat vastailette näin ilmiselvään provoon? Tajuatteko, että koko aloitus on tekoälyllä tehty? Sen tunnistaa jo siitä että kukaan oikea ihminen ei jaksaisi naputella omin käsin noin pitkää jollotusta palstalle, jolla puolet aloituksista poistetaan parissa minuutissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tuohan on puhdasta matematiikkaa. Jos Tinderissä on 80% miehiä ja 20% naisia niin tietysti miehen tykkäyksen saaminen on paljon vaikeampaa kuin naisen. Itsetuntoa ei kannata perustaa mihinkään Tinder tykkäyksiin, koska ne perustuu vain ja ainoastaan ulkonäköön. Miesten kannattaa etsiä sitä kumppania tosielämästä niin voisi löytyäkin.
"Itsetuntoa ei kannata perustaa mihinkään Tinder tykkäyksiin, koska ne perustuu vain ja ainoastaan ulkonäköön'
En ole täysin eri mieltä, mutta kyllä sillä ulkonäöllä on aika iso vaikutus pariutumiseen myös tosielämän puolella.
Jos ulkonäkösi ei riitä saamaan Tinderissä yhtään tykkäyksiä, niin tuskin sä silloin olet mikään megahitti naisten keskuudessa myöskään tosielämän puolella.
Kokeile tehdä miehenä profiili tinderiin pelkillä kuvilla tai lyhyellä huonolla esittelytekstillä, ja tee toinen samoilla kuvilla ja huolellisesti mietityllä esittelytekstillä. Saat ensimmäisellä 10 tykkäystä viikossa ja toisella vaihtoehdolla 10 päivässä. Päättele sitten kummalla on merkitystä enemmän? Enhän minä miehenäkään tykkää yhdestäkään naisesta jolla on vain pelkät kuvat ilman tekstiä.
Hyvän naisen saaminen netistä/tinderistä on hyvin epätodennäköistä. Siitä syystä että he hakevat paljon omaa tasoa parempaa. Mikä tarkoittaa sitä että jos olet ihan tavallinen mies niin saat mätsejä tavallista huonommilta naisilta ja ne omantasoiset etsii jotain parempaa. Ja sen lisäksi ne sua huonommat naiset vielä odottaa että sinä vedät keskustelua, teet aloitteet ja kaikkea. Joten ihan ajanhukkaa, ellei käy hyvä tuuri.
Vierailija kirjoitti:
Miksi te mammat vastailette näin ilmiselvään provoon? Tajuatteko, että koko aloitus on tekoälyllä tehty? Sen tunnistaa jo siitä että kukaan oikea ihminen ei jaksaisi naputella omin käsin noin pitkää jollotusta palstalle, jolla puolet aloituksista poistetaan parissa minuutissa.
Paljonko sitten aloitusviestillä on keskustelun kannalta todellisuudessa merkitystä? Useimmat lukevat ketjun viimeisimpiä viestejä ja vastailevat niihin ottamatta mitään kantaa mitä ap on mahdollisesti kirjoittanut.
Tekstin perusteella vaikuttaa jonkun miehen kirjoittamalta provolta, mutta oma Tinder-kokemus vastasi tarinaa melkein täysin. Vuosia mentiin todella, todella laihoin tuloksin. Mutta mitä voi odottaa kun Tinderin käyttäjistä 70% on miehiä? Onneksi lopulta löysin nykyisen vaimon niin ei tarvitse tuolla enää roikkua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ei mutta jos se on samanlainen kuin kymmenillä muilla miehillä niin miksi kukaan viitsisi panostaa sen perkaamiseen että löytyykö sieltä taustalta jotain oikeasti kiinnostavaa?"
Kuinka monella ihmisellä sukupuolestaan riippumatta on mitään tosi kiinnostavaa tai uniikkia, minkä lisäämisellä profiiliin erottuisit muista tavallisista suomalaisista?
Riittää, että sillä yhdellä, jonka tapaa ihan oikeasti myös luonnossa. En ymmärrä ideaa, että pitäisi suostua tapaamaan järjetöntä määrää ihmisiä, vaikka näissä ei ole mitään itseä erityisesti kiinnostavaa. Miksi tuhlata aikaansa? Itse valikoin niin, että mies, jonka lopulta tapasin vastasi niin hyvin vaatimuksiini, että muilla treffeillä ei ole tarvinnut käynä nyt jo kymmeneen vuoteen.
Anna esimerkki tuollaisesta äärimmäisen kiinnostava ominaisuudesta, mikä tulee ilmi muutaman sadan viestistä?
Hyvin yhteen mätsäävä huumorintaju.
Keskustelutaito, arvot.
No minä esim saan tykkäyksiä todella paljon. Tässä on tärkeitä asioita. Keskustelutaito, empaattisuus (haluan nähdä asioita myös naisen silmin), tunne älykkyys, myöskin rajat (et pommita ketään sadalla viestillä tunnissa vaan osoitat älykkyyttäsi sekä kunnioitat ja pidät tärkeänä että naisella on rajat) nehän ovat todella tärkeitä olla, sehän tarkoittaa että sinun kanssas ollaan tosissaan eikä kuka tahansa kelpaa. Mies
Veikkaan, että niin naiset kuin miehet käyttäytyy siellä huonosti. Olen ollut Tinderissä viimeksi yli kuusi vuotta sitten, joten en ihan tiedä, millaista siellä on nykyään. Mä en käynyt läpi satoja profiileja kerralla, vaan hankin muutaman matchin, koska en mä halunnut ja ehtinyt jutella samaan aikaan monen kanssa. En matchannut kaikkien kanssa. Korkeintaan puolet miehistä aloitti keskustelun. Ja monet niistäkin oli keskustelussa suht passiivisia tai vähäsanaisia. Joten ehkä kiinnostusta ei sitten niilläkään lopulta ollut, kunhan yritettiin saada matcheja.
En antanut sydäntä:
- Jos profiilissa ei ollut tekstiä.
- Jos profiilissa oli vain emojeita.
- Jos profiilissa mainittiin pituus.
- Jos kuvissa oli alkoholia tai tupakointia.
- Jos kaikissa kuvissa oli aurinkolasit.
- Jos tyyppi ei vaan vaikuttanut minun tyyliseltä (esim. vaikutti pinnalliselta).
- Alussa en antanut koulutuksen vaikuttaa, mutta myöhemmin annoin sydämen melkein vain sellaisille, joilla oli korkea-asteen koulutus, sillä kokemuksen kautta koin sen tärkeäksi apuriksi löytää samankaltaisen ihmisen.
Olen käynyt treffeillä ihan tavallisten miesten kanssa. On ollut erilaista koulutustaustaa ja jopa työtöntä. Ihmiset ovat lopettaneet keskusteluja tai poistaneet minut yllättäen. On ollut niitä, jotka vie keskustelun jo alussa seksiin ja niitä, jotka ovat halunneet tutustua enemmän.
N34 (Tinderissä noin 22-27-vuotiaana)
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan, että niin naiset kuin miehet käyttäytyy siellä huonosti. Olen ollut Tinderissä viimeksi yli kuusi vuotta sitten, joten en ihan tiedä, millaista siellä on nykyään. Mä en käynyt läpi satoja profiileja kerralla, vaan hankin muutaman matchin, koska en mä halunnut ja ehtinyt jutella samaan aikaan monen kanssa. En matchannut kaikkien kanssa. Korkeintaan puolet miehistä aloitti keskustelun. Ja monet niistäkin oli keskustelussa suht passiivisia tai vähäsanaisia. Joten ehkä kiinnostusta ei sitten niilläkään lopulta ollut, kunhan yritettiin saada matcheja.
En antanut sydäntä:- Jos profiilissa ei ollut tekstiä.
- Jos profiilissa oli vain emojeita.
- Jos profiilissa mainittiin pituus.
- Jos kuvissa oli alkoholia tai tupakointia.
- Jos kaikissa kuvissa oli aurinkolasit.
- Jos tyyppi ei vaan vaikuttanut minun tyyliseltä (esim. vaikutti pinnalliselta).
- Alussa en antanut koulutuksen vaikuttaa, mutta myöhemmin annoin sydämen melkein vain sellaisille, joilla oli korkea-asteen koulutus, sillä kokemuksen kautta koin sen tärkeäksi apuriksi löytää samankaltaisen ihmisen.
Olen käynyt treffeillä ihan tavallisten miesten kanssa. On ollut erilaista koulutustaustaa ja jopa työtöntä. Ihmiset ovat lopettaneet keskusteluja tai poistaneet minut yllättäen. On ollut niitä, jotka vie keskustelun jo alussa seksiin ja niitä, jotka ovat halunneet tutustua enemmän.
N34 (Tinderissä noin 22-27-vuotiaana)
Tämä. Ensimmäinen asia joka paljastaa että AP on Provo. Yksikään nainen ei tinderissä kysy kuinka pitkä olet tarkalleen. Itse en mainitse pituutta ollenkaan. Kysyn sitä monesti naiselta koska olen vain 168cm pitkä ja aina 2/100 naisesta sattuu olemaan sellainen 175cm ja se ei itselleni käy. Oma pituuteni on ollut este ehkä myös noin 2/100 naiselle. Joka siitä edes mainitsee kuulostaa naisen korviin enemmänkin jankkaajalta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tuohan on puhdasta matematiikkaa. Jos Tinderissä on 80% miehiä ja 20% naisia niin tietysti miehen tykkäyksen saaminen on paljon vaikeampaa kuin naisen. Itsetuntoa ei kannata perustaa mihinkään Tinder tykkäyksiin, koska ne perustuu vain ja ainoastaan ulkonäköön. Miesten kannattaa etsiä sitä kumppania tosielämästä niin voisi löytyäkin.
"Itsetuntoa ei kannata perustaa mihinkään Tinder tykkäyksiin, koska ne perustuu vain ja ainoastaan ulkonäköön'
En ole täysin eri mieltä, mutta kyllä sillä ulkonäöllä on aika iso vaikutus pariutumiseen myös tosielämän puolella.
Jos ulkonäkösi ei riitä saamaan Tinderissä yhtään tykkäyksiä, niin tuskin sä silloin olet mikään megahitti naisten keskuudessa myöskään tosielämän puolella.
Kokeile tehdä miehenä profiili tinderiin pelkillä kuvilla tai lyhyellä huonolla esittelytekstillä, ja tee toinen samoilla kuvilla ja huolellisesti mietityllä esittelytekstillä. Saat ensimmäisellä 10 tykkäystä viikossa ja toisella vaihtoehdolla 10 päivässä. Päättele sitten kummalla on merkitystä enemmän? Enhän minä miehenäkään tykkää yhdestäkään naisesta jolla on vain pelkät kuvat ilman tekstiä.
Vain muutama prosentti miesten profiileista kykenee saamaan johdonmukaisesti 10 tykkäystä per päivä. Tuo on aivan sairaan kova suoritus.
Tuollaisten tykkäysmäärien saamiseksi sun pitää olla aivan poikkeuksellisen komea kuvissasi. Se profiiliteksti on lähinnä marginaalinen tekijä, tommoset tykkääjämäärät voi miehenä kerätä vain yhdellä tavalla: olemalla merkittävästi komeampi kuin muut miehet Tinderissä.
Vierailija kirjoitti:
Aina kysyn tälläisissä keskusteluissa, ikinä saamatta vastausta: mitä se nainen saa siitä että alkaa suhteeseen miehen kanssa joka ei häntä yhtään kiinnosta? Niinkuin miksi ihmeessä hän tekisi niin?
Niinpä. Mä kokeilin aikanaan tinderiä, ja totesin nopeasti että en pysty pääsemään sitä kautta treffeille sellaisten miesten kanssa, joista olen kiinnostunut. Sen jälkeen luovutin, ja olen vaan ollut yksin.
Ap voi hyvinkin olla provo, mutta eipä tuo kaukana totuudesta ole.
Onhan aiheesta tehty Tinder-testikin. Naisraadin avulla tehdyillä profiileilla hyvännäköinen ja urheilullinen mies sai luokkaa 5-15 matchia, ja hyvällä tuurilla 1-2 vastasi viesteihin.
Yksikään profiili ei pärjännyt samanikäisen naisen tekstittömälle profiilille jossa oli tärähtänyt vessaselfie ilman kasvoja (300+ matchia).
Minulta on kysytty pituutta, tuloja ei ole kysytty suoraan (kysyttiin ammattia).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon tehny vastaavan testin joskus mutta en Tinderissä vaan muistaakseni S24 Treffeillä. Oma kokemukseni oli päinvastainen eli vastauksia naisilta tuli kun heille jutteli kuin ihmiselle, mutta siellä ehkä panostetaankin siihen ulosantiin enemmän? Mobet naiset oli sitten niin tosissaan heti alusta (Tinderissä ehkä ei?), että oli pakko lopettaa testi lyhyeen huonon omantunnon vuoksi. Anteeksi testihenkilöiksi joutuneille naisille, olitte kivoja.
"vastauksia naisilta tuli kun heille jutteli kuin ihmiselle"
Tinderin omien tilastojen mukaan 50% miehistä ei saa käytännössä ollenkaan tykkäyksiä naisilta, ja 60% KAIKISTA naisten antamista tykkäyksistä menee samalle pienelle, noin 10% "eliittimiesten" joukolle.
Eli Tinderissä 50% miehistä on tilanteessa, jossa sillä ei ole mitään merkitystä, juttelevatko he naiselle kuin ihmiselle, koska heillä ei ole yhtään matchia, jolle jutella yhtään mitään :D
Ja tämä edelleen siksi että SUURIN.OSA käyttäjistä on miehiä. 75% tinderkäyttäjistä on miehiä.
75% tinderin käyttäjistä on miehiä, se on ihan totta. Mutta ei se muuta sitä tosiasiaa, että 50% Tinderin mieskäyttäjistä ei saa käytännössä ollenkaan tykkäyksiä, ja että Tinderissä naisten antamat tykkäykset keskittyvät erittäin vahvasti hyvin pienelle joukolle miehiä.
Kun ymmärtää nuo yllä mainitut asiat, ymmärtää miksi Tinderin dynamiikka on sellainen kun se on. Tinder on täynnä katkeria miehiä jotka eivät saa sieltä mitään, täynnä katkeria naisia jotka kilpailevat verisesti niistä muutamasta eliittimiehestä, ja sitten siellä on muutama eliittimies, joille tinder on todellinen karkkikauppa ja jotka nauttivat täysin siemauksin.
25% Tinderin käyttäjistä on naisia. 37,5% Tinderin käyttäjistä on miehiä, jotka saavat tykkäyksiä. 37,5% Tinderin käyttäjistä on miehiä, jotka eivät saa tykkäyksiä.
Eli suomeksi. Tinderissä on enemmän miehiä, jotka saavat tykkäyksiä, kuin naisia yhteensä. Siellä on varmasti myös naisia, jotka eivät saa tykkäyksiä.
Käytännössä Tinderin miesprofiilit voidaan karkeasti jakaa kolmeen kategoriaan:
- KAATOPAIKKATASON MIEHET: n. 50% miehistä on näitä, he eivät saa ollenkaan tykkäyksiä
- KESKITASON MIEHET: n. 40% miehistä on näitä, he saavat joitain tykkäyksiä silloin tällöin
- ELIITTIMIEHET: n. 10% miehistä on näitä, he saavat aivan valtavasti tykkäyksiä
Tilastolinen tosiasia, ja vastaa omia/kaverien kokemuksia.
Aloitus on provo, mutta surullisesti moni mies oikeasti voisi tehtailla moisen ja ottaa sen tosissaan.
Tietysti Tinder on naiselle eri kokemus kuin miehelle. Johtuu ihan siitä, että mies p*llunhimossaan heittää oikealle myös ne, joita ei tosielämässä koskaan tapaisi. Tämä luo tilanteen, jossa nainen saa järkyttävän määrän matcheja, mutta moni niistä on ns tyhjä match, eli ei johda mihinkään. Nainen sitten herkemmin kuratoi kenelle antaa tykkäyksen ja kenelle ei. Tämä taas saa miehet entistä rajummin tykkäämään kaikista, myös itselleen sopimattomista, jotta match edes tulisi. Noidankehä valmis.
Kun kulttuuri on tämä, niin totta kai nainen hukkuu matcheihin, mutta kun se määrä ei korvaa laatua. Huonoja yhden illan panoja olisin minäkin, vähän läski ja ruma, saanut Tinderistä pilvin pimein. En tiedä miksi miehet olettavat tämän olevan naiselle jotenkin ihana saavutus? Jee, voin saada p*skaa seksiä ja oikein pääsen olemaan reikä jollekin? Oma käsikin on parempi vaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
Lähinnä tässä jälleen kerran järkyttää se, että palstan vähemmän älykkäät naiset ovat taas monen sivun verran olleet aivan tosissaan tämän väsyneen copy paste -provon kanssa.
No, mitäpä muuta voikaan odottaa inkkelien fanitytöiltä.
Tietenkin se on naisten syy, mitä ikinä miehet tekee. Ei siis mitään uutta taaskaan...
Tässä miehetkin ovat kommentoineet, mut vain naiset on vähemmän älykkäitä.
Vierailija kirjoitti:
Sitten nää naiset itkee mediassa kun eivät löydä ketään.
Mä sain parhaimman miehen 20 v sitten. Ihan vaan oltiin molemmat tavallisia ihmisiä toistemme silmissä eikä kumpikaan keksinyt mitään erikoisuuksia vaatia toiselta.
Tuntuu ihan uskomattomalta että kysytään jotain pituutta ja todetaan että "joo oot 4 cm liian lyhyt". Mihin se 4 cm vaikuttaa? Samoin kuin tienaaminen. Jos palkallaan tulee toimeen ja osaa raha-asiansa hoitaa niin onko väliä tienaako 5 000 vai 2500...
Luulen, et jos kukaan valittaa 4cm, on kyse trollista. Ei oikeat ihmiset tuollaisia sano.
"Testin lopputulos oli hurja: naisen profiili sai kaikkiaan 2 300 tykkäystä, ja miehen profiili 25."
https://www.is.fi/menaiset/ilmiot/art-2000008631422.html
Tässä testissä kokeiltiin lopuksi naisprofiileja jossa oli kuva ruususta tai marjoista. Nämäkin voittivat kaikki miesprofiilit. Kasvokuvilla ero oli naisten eduksi satakertainen.
https://yle.fi/a/74-20156735
Yritän vielä löytää sen vanhemman testin jossa 30v mies ja nainen tekivät useita profiileja. Lopputulos oli osapuilleen samaa luokkaa.
Vierailija kirjoitti:
"Testin lopputulos oli hurja: naisen profiili sai kaikkiaan 2 300 tykkäystä, ja miehen profiili 25."
Tässä testissä kokeiltiin lopuksi naisprofiileja jossa oli kuva ruususta tai marjoista. Nämäkin voittivat kaikki miesprofiilit. Kasvokuvilla ero oli naisten eduksi satakertainen.
Yritän vielä löytää sen vanhemman testin jossa 30v mies ja nainen tekivät useita profiileja. Lopputulos oli osapuilleen samaa luokkaa.
Mielenkiintoista. Tiesin että naiset saavat enemmän tykkäyksiä, mutta en kyllä osannut arvata, että naiset saavat kirjaimellisesti sata kertaa enemmän tykkäyksiä :D
Vierailija kirjoitti:
Aloitus on provo, mutta surullisesti moni mies oikeasti voisi tehtailla moisen ja ottaa sen tosissaan.
Tietysti Tinder on naiselle eri kokemus kuin miehelle. Johtuu ihan siitä, että mies p*llunhimossaan heittää oikealle myös ne, joita ei tosielämässä koskaan tapaisi. Tämä luo tilanteen, jossa nainen saa järkyttävän määrän matcheja, mutta moni niistä on ns tyhjä match, eli ei johda mihinkään. Nainen sitten herkemmin kuratoi kenelle antaa tykkäyksen ja kenelle ei. Tämä taas saa miehet entistä rajummin tykkäämään kaikista, myös itselleen sopimattomista, jotta match edes tulisi. Noidankehä valmis.
Kun kulttuuri on tämä, niin totta kai nainen hukkuu matcheihin, mutta kun se määrä ei korvaa laatua. Huonoja yhden illan panoja olisin minäkin, vähän läski ja ruma, saanut Tinderistä pilvin pimein. En tiedä miksi miehet olettavat tämän olevan naiselle jotenkin ihana saavutus? Jee, voin saada p*skaa seksiä ja oikein pääsen olemaan reikä jollekin? Oma käsikin on parempi vaihtoehto.
Tässä on kyllä totuutta. P*llunhimon lisäksi kyse on kilpailusta, eli miehet mitaavat omaa arvoaan hankkimalla mahdollisimman paljon matcheja. Naisille tässä ei ole pointtia, koska matcheja on helppoa saada paljon.
ts. miehet tykkäävät naisista joita, kuten sanoitkin, eivät haluaisi tavata ollenkaan. Sitten tulevat "voisin panna kerran"-matchit. Ja viimein murto-osa matcheista on sellaisia, että nainen voisi kiinnostaa tosissaan.
Huono puoli on siinä, että saadessaan paljon tykkäyksiä naiset nostavat rimaa. Tavis-Maija pyrkiikin treffeille komean Jukan kanssa, jolle Tavis-Maija oli vain massatykkäys tai "voisin panna kerran"-klikkaus. Koska Jukka ei ole miesmalli-miljonääri, Jukkahan on tavallinen mies joka nyt vain sattuu miellyttämään Maijaa (ja muitakin naisia).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoista. Tiesin että naiset saavat enemmän tykkäyksiä, mutta en kyllä osannut arvata, että naiset saavat kirjaimellisesti sata kertaa enemmän tykkäyksiä :D
Mainitsinkin jossain testistä jossa mies pukeutui naiseksi ja etsi Tinderissä miestä kuvauksella "mies, hetero".
Voitti silti lähes satakertaisesti oman itsensä miehenä.
Keskustelutaito, arvot.