Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nenäverenvuoto ja mitä sen jälkeen ?

Vierailija
29.03.2026 |

Kaivoin nenääni ja sain aikaan pienen verenvuodon. Nyt nenussa on sellaisia kuivanneita veriklimppejä, voinko jo kaivaa niitä pois tai annanko olla tai liukeneeko ne itsestään. Minulle nenäverenvuoto on uusi asia, eli ei ole vuotanut aiemmin.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peräti 2-3 päivää pitäisi sietää olla niistämättä sitä sierainta, mistä veri tuli. Ja lopettaa kaivaminen. Sitten voi koittaa varovasti niistää.

Itsellä tuli kuukausi sitten sama vaiva, että niistäessä alkoi tulla verta toisesta sieraimesta. Ja taas 6 viikon päästä, kun vähän tuli nuhantihrua ja niistin, niin sama sierain alkoi taas vähän vuotaa.

Vierailija
2/7 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieraimen suuaukolta voi varovasti nenäliinalla koittaa putsata. Muuten ei kannata kaivaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peräti 2-3 päivää pitäisi sietää olla niistämättä sitä sierainta, mistä veri tuli. Ja lopettaa kaivaminen. Sitten voi koittaa varovasti niistää.

Itsellä tuli kuukausi sitten sama vaiva, että niistäessä alkoi tulla verta toisesta sieraimesta. Ja taas 6 viikon päästä, kun vähän tuli nuhantihrua ja niistin, niin sama sierain alkoi taas vähän vuotaa.

Kuiva sisäilma ja ohuet limakalvot ovat aiheuttaneet sen, että nenässä on kuivannutta karstaa ja olen niistänyt ja nyt menin kaivamaan ja verta alkoi vuotaa, laitoin tollon ja nyt nenä on ikävästi "tukossa", en varmaan uskalla niistää, nämä nenäsuihkeet (öljyiset) on inhottavia käyttää ja tuntuu, että nenä tukkeutuu entisestään kun niitä käytin. Ap

Vierailija
4/7 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kookosöljyä mulla on aina tuon varalta. Laitan sitä sieraimiin, toimii myös ennaltaehkäisevästi. 

Vierailija
5/7 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain apteekista geelipuikkoja joita pursotin nenään - siihen loppui vuoto. Löytyisköhän Suomestakin.

Vierailija
6/7 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo on taas herkkähipiäisiä.  Kyllä sen kuivuneen voi ottaa reilusti pois.  Kas kun ette vielä päivystykseen kehottanut menemään.

Vierailija
7/7 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aina oon puhdistanut, ei se nyt niin vaarallista ole. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme