Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tosipaikka: kauneusleikkauksia lapsille! Katsoitteko eilen?

Vierailija
07.05.2007 |

Itse hyväksyn kauneusleikkaukset, jos on terveydellisiä tai kosmeettista haittaa. Mutta että ihan muuten vaan mennään 15-vuotiaana rintojensuurennukseen tai rasvaimuun!!! Eipä tainnu tyttöjen äideillä olla kaikki kohdallaan?

Tämä 15v. tyttö meni rasvaimuun, koska hänen mielestä hän oli läski ja isompi kuin muut kaverit. Kuulemma dieetit tai liikunta eivät olleet häntä auttaneet! NIIN VARMAAN!!! Tän tytön kaverikin sanoi että tuo tyttö ei liikkunut tai mitään. Että aluksi olisi pitänyt niin korjata näitä kohtia, joihin tyttö oli tyytymätön. rasvaimun kohteet: pylly, maha, sisäreidet ja käsivarret!

Mä en voi ymmärtää!

Mutta lopuksi näytettiin noita muita leikkauksissa olleita, mutta tätä rasvaimutyttöä ei. Miksiköhän?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ärsyttävä kitisijä-ämmä ja uskomattomat ääliövanhemmat. isä sanoi kiero ilme naamallaan että " NYT TYTÄREN VARTALO SAA VIIMESILAUKSEN" yäk!

ja äiti oli innoissaan kun tytär pääsee ottamaan aurinkoa yläosattomissa...

sanokaa mulle ettei se ohjelma ollut totta, sanokaa!

Vierailija
2/4 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmissa oli tosiaan jotain vikaa. Sen tytön äitikin sanoi lopussa, ettei sen tytön tissit näyttäny yhtään niin hyvilät ku hänen! SIIS WTF???

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla jossakin on se ketju, ei edes kovin pitkä, kun kaikki olivat niin liikuttavan yksimieleisiä.

Vierailija
4/4 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras siinä oli se rasvaimulääkäri, jonka käsittelyyn se 15-vuotias meni.

Sanoi kameralle, että mottomme on: " If you doubt, suck it out!"

Vapaasti suomennettuna, jos epäröit (kannattaako vai ei), ota rasvaimu!

Eettisesti korkeatasoista toimintaa.