Keikkojen hinnat. Esim. Haloo Helsingin keikka meidän kaupungissa 69,90€/lippu
Kenellä enää on tuollaisiin varaa? Ei mulla ainakaan. Parista tunnista maksaa noin paljoa. Huh, ei kiitos!
Kommentit (68)
Dannyn jäähyväiskiertukeikkojen lippuhinnat olivat muistaakseni jopa yli 100 €/kpl. Kalleimmalla lipulla sai lisäksi yllätyslahjan ja pääsi takahuoneeseen jutustelemaan vähäksi aikaa herra Lipsasen kanssa.
Eikös ne lopettaneet ja vetäneet jotkut jäähyväiskeikat jo? Nytkö jo comeback?
Vierailija kirjoitti:
Artistit ovat nostaneet hintojansa ihan tolkuttomasti.
Siitä lipun hinnasta jää artistille vain murusia.
Köyhälle kaikki on kallista. Onneksi oma peruspalkka nousi vuoden alusta 6710 euroon ja siihen päälle toki lisät ja ylityöt niin kyllä keskituloinen pärjää.
Vierailija kirjoitti:
Dannyn jäähyväiskiertukeikkojen lippuhinnat olivat muistaakseni jopa yli 100 €/kpl. Kalleimmalla lipulla sai lisäksi yllätyslahjan ja pääsi takahuoneeseen jutustelemaan vähäksi aikaa herra Lipsasen kanssa.
Tuollaiset erikoisliput on tarkoitettu tietenkin vain kovimmille faneille joilla on paljon ylimääräistä rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Mikä niistä monista jäähyväiskiertueista? Hänellä on nimittäin ollut niitä useita. PS. Dannyn kannattaisi laittaa jo Helmi kiertoon: tämä alkaa jo olla liian vanha hänelle.
Normaali työssäkäyvä tienaa tuon verran parissa tunnissa.
Varmaan nousseet polttoaine hinnat lisätty hintaan.
Siis tuonko verran maksavat sinulle jos menet sitä määkinää kuuntelemaan? En kyllä noin halvalla mielenterveyttäni uhraisi.
Ulkomailla kansainvälisten tähtien konserttien liput maksavat satoja euroja. Satasen lipulla pääsee 20 000-40 000 hengen salin taaimmaisille paikoille. Ja siihen matkat ja usein yöpymisetkin päälle.
Oman osansa ottavat keikkoja järjestävä taho, soittopaikka, esiintyjä, roudarit, keikkapaikan rakentamisessa mukana olevat ihmiset jne. Verottaja ottaa arvonlisäveron ja monet muut verot mikä nostaa lippujen hintaa. Käsittääkseni esimerkiksi Olympiastadionin keikka maksaa esiintyjälle 200 000 euroa joten ei ihme että siellä ei ole enää kotimaisia tai ulkomaisia esiintyjiä. Ahneilla on yleensä paskainen loppu.
Itse menisin katsomaan ehkä Daniel Lanoisia tai Kenny Wayne Shepherdia 50 e hinnalla, mutta HALOO HELSINKI on samaa paskaa ja kusta kuin maustetytöt, minulle ptäisi maksaa 100 e että menisin sinne kärsimään moista paskaa hirveessä kännissä tietty
Andy
Köyhiä tuntuu maassa riittävän jos ei ole vara ostaa lippua. Menisitte töihin ja lopettaisitte kelan tukien varassa loisimisen noin ensi alkuun. Toisten rahoilla elävät saatanat ovat tämän maan syöpä.
Vierailija kirjoitti:
Itse menisin katsomaan ehkä Daniel Lanoisia tai Kenny Wayne Shepherdia 50 e hinnalla, mutta HALOO HELSINKI on samaa paskaa ja kusta kuin maustetytöt, minulle ptäisi maksaa 100 e että menisin sinne kärsimään moista paskaa hirveessä kännissä tietty
Andy
Enpä tunne ketään noista eli jotain nobodyja takametsästä varmaan.
Muista, että kulttuuri tuo valtiolle nelinkertaisesti siihen satsatun määrän, joten kun sinä maksat 70 e, saa valtio jotenkin mystisesti jostain 280 e.
30min 20v kauniin tsekkitytön kanssa maksaa 120€
Kaikki on niin suhteellista.
Vierailija kirjoitti:
Normaali työssäkäyvä tienaa tuon verran parissa tunnissa.
Oma tuntipalkka taisi olla 48 euroa niin että voisin ostaa lipun mutta en pidä musiikista.
Neljä Ruusua oli eilen alle viiskybää. Se sentään oli hauskaa ja taitavaa menoa.